Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Aub Porto zeg, tien keer toffere club dan dat vieze Benfica. 19h is de aftrap toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Aub Porto zeg, tien keer toffere club dan dat vieze Benfica. 19h is de aftrap toch? Half tien pas blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik ga ook kijken hopen op Benfica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Ga er toch ook even voor zitten, maakt me niet zoveel uit wie wint. Heerlijk potje alleszins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Ga er denk ik ook wel voor zitten, Portoooo :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Het is begonnen kijken er meer mensen? [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Moet jij niet naar de geweldige Matic kijken :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Come on Porto! _O_ Cim, wat is dit joh, normaal kies je altijd zulke terecht clubs. En nu Benfica? Beetje matig dit weer :S(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Come on Porto! _O_ Cim, wat is dit joh, normaal kies je altijd zulke terecht clubs. En nu Benfica? Beetje matig dit weer :S(d) Haha heb ze zowel in de CL en EL gezien leuk voetbal, mooie spelers en na de jarenlange tijd dat Porto hem steeds wint mag Benfica het wel een keer winnen van mij met spelers als luisao, Matic, Gatian, Salvio en niet te vergeten Cardozo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Dit bedoelde ik dus trouwens: Benfica is een vieze counterploeg, zodra ze tegen een tegenstander van een beetje formaat spelen, direct totaal terugtrekken en counteren. Leuk hoor, dat je tegen een B-eftal van Fenerbache beetje gaat pwnen, en ook nog twee man uit de wedstrijd schopt. Maar goh, je hoopt toch serieus dat Porto hier wint. Haha heb ze zowel in de CL en EL gezien leuk voetbal, mooie spelers en na de jarenlange tijd dat Porto hem steeds wint mag Benfica het wel een keer winnen van mij met spelers als luisao, Matic, Gatian, Salvio en niet te vergeten Cardozo _O_ Verdienen het niet imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Dit bedoelde ik dus trouwens: Benfica is een vieze counterploeg, zodra ze tegen een tegenstander van een beetje formaat spelen, direct totaal terugtrekken en counteren. Leuk hoor, dat je tegen een B-eftal van Fenerbache beetje gaat pwnen, en ook nog twee man uit de wedstrijd schopt. Maar goh, je hoopt toch serieus dat Porto hier wint. Verdienen het niet imo. Maar jij bent toch voor Real? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Tja dat verdienen maakt me niet zoveel uit omdat ik opzich nooit kijk naar de Portugese competitie. Maar de Benfica van nu vind ik leuker dan de Porto van nu, zoals ik de Porto van 1/2 jaar terug toen leuker vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Maar jij bent toch voor Real? Die counteren enkel tegen Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 0-1 Lima(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Nou dat bedoel ik dus ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Totaal geen buitenspel, wat zit iedereen daar te protesteren? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Nou de beste ploeg staat achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Totaal geen buitenspel, wat zit iedereen daar te protesteren? :cab: Zelf ooit wel eens voetbal gespeeld? Zou ook gewoon keihard protesteren uit frustatie als je achter staat tegen de concurrent die kampioen kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 C'mon, volhouden nu (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Zelf ooit wel eens voetbal gespeeld? Zou ook gewoon keihard protesteren uit frustatie als je achter staat tegen de concurrent die kampioen kan worden. De clubs waar ik speelde kwamen nooit in de buurt van de eerste plek dus wij hadden dat probleem niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 De clubs waar ik speelde kwamen nooit in de buurt van de eerste plek dus wij hadden dat probleem niet ;c Haha ach je weet denk ik zelf ook wel dat dat niet echt lekker voelt. GOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Aittt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Keepertje toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Matige goal. Maargoed, ze tellen allemaal :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Ligt er weer eentje te janken hoor van Befica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Teleurstellende wedstrijd verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten