Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 21 uur geleden zei ElMarcos: Ik zit midden in een verhuizing dus denk wel dat het lukt om vandaag of morgen mijn inzending te doen, maar om alles te beoordelen kan weleens even gaan duren. Geen probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 We zijn inmiddels aangekomen bij de voorlaatste ronde. In dit thema gingen we op zoek naar een liedje dat we als eerste zouden kopen als we nog een single zouden kunnen kopen. Dit om ons nog eens terug te katapulteren naar onze tienertijd. Voor diegene die nog niet lang geleden tieners waren hebben natuurlijk ook een leuke song ingestuurd. Ik moet zelf zeggen: dit gaat een enorm moeilijke ronde worden om punten te geven. Hieronder een overzicht van de gekozen liedjes: 1. Eminem - Stan 2. The Smits - Bigmouth Strikes Again 3. Lord Huron - The Night we met 4. Tom Odell - Another Love 5. Eifell 65 - I'm Blue 6. Blur - Song 2 7. The Offspring - Pretty Fly for a white guy 8. Blink 182 - I Miss You 9. Rise Against - Savior 10. Limp Bizkit - Rollin' 11. Goo Goo Dolls - Broadway 12. Opgezwolle - Hoedenplank Veel succes iedereen! Ik zie jullie lijstjes wel binnenkomen. @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Pfoe, dit wordt een hele moeilijke ronde. Zitten diverse topplaatjes tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2023 Sterke ronde dit keer. Waren er maar 2 die ik echt niks vond de rest vond ik allemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) Wat een nostalgie! Eindelijk eens een ronde naar mijn smaak. Oei, ik dacht dat het ging over het eerste nummer dat waar je nog de prilste herinneringen aan had. Tienerjaren eventjes over het hoofd gezien. Maar ben blij met de keuze. Veel leeftijdsgenoten precies. 23 oktober 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Op 22-10-2023 om 12:52 zei chrisje1993: Sterke ronde dit keer. Waren er maar 2 die ik echt niks vond de rest vond ik allemaal goed. Hier mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Gezien mijn inzending logischerwijs wat ouder is dan de anderen en dus mogelijk dat nostalgisch gevoel misloopt ben ik erg benieuwd wat het gaat geven. Dit weekend mijn punten iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Eindelijk weer eens ingelogd. Ik ga er deze week zeker mee aan de slag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ik ook, maar het zijn hier nogal drukke en chaotische tijden..en vrijdag naar Malta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 (bewerkt) Op 30-10-2023 om 08:53 zei ElMarcos: Eindelijk weer eens ingelogd. Ik ga er deze week zeker mee aan de slag! 1 uur geleden zei Steels: Ik ook, maar het zijn hier nogal drukke en chaotische tijden..en vrijdag naar Malta! Als ik de punten eenmaal binnen heb dan kan ik aan de slag met de updates. veel plezier in Malta. Ook een hele vriendelijke herinnering naar @Titan 1 november 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ik moest toch nog een paar nummers luisteren, maar dat viel mij niet mee. Andere nummers wierpen mij direct weer terug naar mijn jongere ik op de middelbare school Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Nog 1 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 We kunnen beginnen aan Thema 4. Waar we op zoek gingen naar een liedje dat ons terugbracht naar vroeger. Een liedje dat we als eerste zouden kopen als we een single zouden kopen. Zoals jullie zagen kregen we heel wat leuke inzendingen en jullie hebben allemaal je stem uitgebracht. Nu gaan we kijken naar de stemmen van Bogatyr die met Blink 182 en het nummer 'I Miss You' teruggaat naar het jaar 2004. Naar wie gaan de stemmen uit San Marino? De punten uit San Marino (1) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Een prima start @Bogatyr Kan in de Scorewiz ook de titels van de nummers komen? 7 november 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei Tim': Een prima start @Bogatyr Kan in de Scorewiz ook de titels van de nummers komen? Zou normaal oké moeten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Alle begin is moeilijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Haha, als enige puntloos. Ook een prestatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Dank voor de prachtige opener! Dit zal geen inzending voor iedereen zijn, dus ieder goed resultaat is mooi meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Tien punten, een extra Stan voor @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Prima start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Meteen vier punten te pakken. Toch een lekker begin na de vorige wat moeizame editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 ElMarcos hoopt in dit thema wat beter te scoren dan in het vorige, waar hij troosteloos laatste eindigde. Hij stuurt nu de Goo Goo Dolls met het nummer 'Broadway' in en mag als eerste na de organisator de punten gaan uitdelen. Wie zijn de favorieten van de USA? De punten uit de USA (2) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ik wist dat dit kon gebeuren. Het risico als je loyaal blijft aan je jeugdsentiment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Niet ontevreden met deze punten. Het mag altijd meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Magertjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten