Djordison Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Zo maar weer ineens twaalf punten. Zijn er toch twee mensen die dit echt kunnen waarderen, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2023 44 minuten geleden zei Djurovski: Hoop dat Feyenoord degradeert Wil je dat Groningen weer eens tegen een topploeg speelt dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 2 uur geleden zei chrisje1993: Wil je dat Groningen weer eens tegen een topploeg speelt dan? Doen we volgend seizoen wel tegen psv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 We zijn bij onze voorlaatste deelnemer aangekomen. ElMarcos had zich waarschijnlijk veel meer voorgesteld bij deze ronde. Helaas is de rode lantaarn bij dit thema onafwendbaar. Hij stuurde Dhruv Visvanath met het nummer 'Dear Madeline'. Maar naar wie gaan de punten uit de USA? Denken jullie ook nog aan jullie inzending voor de volgende ronde? De punten uit de USA (11) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Lekker aan het afglijden pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Mooie 2e plaats voorlopig, even totaal gemist wat het nieuwe thema is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 8 minuten geleden zei Steels: Mooie 2e plaats voorlopig, even totaal gemist wat het nieuwe thema is.. INFO: We zitten weer halfweg dus is het tijd voor het voorlaatste thema. Stel je voor: Je zit terug in je tienerjaren, je gaat naar de lokale muziekwinkel en je wilt een single kopen, welke single met welke song koop je? Dat liedje stuur je door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Nog eens de volle pot, zo klim ik toch hoger dan verwacht Dank @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 3de laatst met een pracht van een nummer. Barbaren! Vooral @Steels en @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 3 uur geleden zei ivago: Nog eens de volle pot, zo klim ik toch hoger dan verwacht Dank @ElMarcos Nummer was weggezakt en vond hem onverwachts lekker om weer eens te luisteren! 53 minuten geleden zei xanderoo: 3de laatst met een pracht van een nummer. Barbaren! Vooral @Steels en @ElMarcos Je hebt drie keer mijn punten aantal, voor wat ik toch een pareltje vond wat eigenlijk niemand kent. Dus het kan altijd erger 5 uur geleden zei Bogatyr: INFO: We zitten weer halfweg dus is het tijd voor het voorlaatste thema. Stel je voor: Je zit terug in je tienerjaren, je gaat naar de lokale muziekwinkel en je wilt een single kopen, welke single met welke song koop je? Dat liedje stuur je door. Met de muziekkennis van nu of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 18 minuten geleden zei ElMarcos: Nummer was weggezakt en vond hem onverwachts lekker om weer eens te luisteren! Je hebt drie keer mijn punten aantal, voor wat ik toch een pareltje vond wat eigenlijk niemand kent. Dus het kan altijd erger Met de muziekkennis van nu of? Het was meer bedoeld als in vroeger wanneer je gewoon nog single's kon kopen in de platenwinkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Het was meer bedoeld als in vroeger wanneer je gewoon nog single's kon kopen in de platenwinkel. Ja, maar koop ik dan een single die ik nog ergens in een oude doos op zolder heb. Of een single die ik in die tijd gekocht zou hebben met mijn smaak van nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Zojuist zei ElMarcos: Ja, maar koop ik dan een single die ik nog ergens in een oude doos op zolder heb. Of een single die ik in die tijd gekocht zou hebben met mijn smaak van nu Dat mag je kiezen, wat jij de beste keuze vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) Hallo lieve leden. Vinden jullie het spelletje nog een beetje leuk? We zijn inmiddels aangekomen aan de laatste puntenronde van thema 3. Djordison stuurt met zijn Namibië het nummer 'A taste of the apocalypse' van de Monika Roscher Bigband. Hij scoort hiermee niet slecht, maar ook niet geweldig. Naar wie gaan de punten uit Namibië en wie zal de winnaar worden van dit thema? Onderaan in de spoiler zien jullie ook de tussenstand in het algemene klassement! De lay-out ziet er anders uit. want bij het vorige scorebord moest ik betalen indien ik verder wou gaan . Proficiat aan de winnaar van dit thema! Ik zie dat ik voor de volgende ronde al echte toppers heb binnengekregen! Dus dit gaat nog spannend worden. De punten uit Namibië (12) Algemene Tussenstand na drie thema's Spoiler @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 15 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2023 Proficiat @Kekomet de overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Gefeliciteerd @Keko Die tussenstand word ik niet blij van onderin de middenmoot is positief gesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Proficiat @Keko Uiteindelijk zelf ergens in het midden geëindigd. Zag er slechter uit in het begin dus ik klaag niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Proficiat @Keko, logische winnaar. Hier heeft het gokje vrij desastreus uitgepakt, maar dat is niet anders. Ik hoop de top 5 toch nog wel aan te vallen in de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) Thanks allen! Was ook blij dat dit nummer nog beschikbaar was. Ik heb de regel voor de volgende ronde helemaal gemist, waar is die te vinden? EDIT: Ah ik heb 'm al.... tjsonge jonge, heb wel wat fases in mijn tienerjaren gehad. Moet even denken welke weg ik in wil slaan. 15 oktober 2023 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 @Titanik wou mezelf derde zetten maar de computer deed het automatisch. Haha. Moet nog even nakijken wie van ons de het vaakst 12 punten heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Gefeliciteerd @Keko. Heerlijk nummer verdiende winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 3 uur geleden zei Keko: Thanks allen! Was ook blij dat dit nummer nog beschikbaar was. Ik heb de regel voor de volgende ronde helemaal gemist, waar is die te vinden? EDIT: Ah ik heb 'm al.... tjsonge jonge, heb wel wat fases in mijn tienerjaren gehad. Moet even denken welke weg ik in wil slaan. Ik was nog aan het twijfelen maar koos uiteindelijk toch voor The Police, ze eindigen uiteindelijk 1 & 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Gefeliciteerd @Keko! De vier nummers die ik de meeste stemmen heb gegeven, zijn boven mij geëindigd dus met die stand kan ik prima leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Nog twee mensen moeten een nummer inzenden. Dan kunnen we dit weekend weer beginnen. @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 12 uur geleden zei Bogatyr: Nog twee mensen moeten een nummer inzenden. Dan kunnen we dit weekend weer beginnen. @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Ik zit midden in een verhuizing dus denk wel dat het lukt om vandaag of morgen mijn inzending te doen, maar om alles te beoordelen kan weleens even gaan duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten