Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

image.png.a88ee1e9ed740080b95c89ef578a403d.png

We zijn bij onze voorlaatste deelnemer aangekomen. ElMarcos had zich waarschijnlijk veel meer voorgesteld bij deze ronde. Helaas is de rode lantaarn bij dit thema onafwendbaar. Hij stuurde Dhruv Visvanath met het nummer 'Dear Madeline'. Maar naar wie gaan de punten uit de USA?

Denken jullie ook nog aan jullie inzending voor de volgende ronde?

De punten uit de USA (11)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Steels:

Mooie 2e plaats voorlopig, even totaal gemist wat het nieuwe thema is..

INFO: We zitten weer halfweg dus is het tijd voor het voorlaatste thema. Stel je voor: Je zit terug in je tienerjaren, je gaat naar de lokale muziekwinkel en je wilt een single kopen, welke single met welke song koop je? Dat liedje stuur je door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ivago:

Nog eens de volle pot, zo klim ik toch hoger dan verwacht

Dank @ElMarcos

Nummer was weggezakt en vond hem onverwachts lekker om weer eens te luisteren! 

53 minuten geleden zei xanderoo:

3de laatst met een pracht van een nummer. Barbaren! Vooral @Steels en @ElMarcos

Je hebt drie keer mijn punten aantal, voor wat ik toch een pareltje vond wat eigenlijk niemand kent. Dus het kan altijd erger :classic_tongue:

5 uur geleden zei Bogatyr:

INFO: We zitten weer halfweg dus is het tijd voor het voorlaatste thema. Stel je voor: Je zit terug in je tienerjaren, je gaat naar de lokale muziekwinkel en je wilt een single kopen, welke single met welke song koop je? Dat liedje stuur je door.

Met de muziekkennis van nu of? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei ElMarcos:

Nummer was weggezakt en vond hem onverwachts lekker om weer eens te luisteren! 

Je hebt drie keer mijn punten aantal, voor wat ik toch een pareltje vond wat eigenlijk niemand kent. Dus het kan altijd erger 

Met de muziekkennis van nu of? 

Het was meer bedoeld als in vroeger wanneer je gewoon nog single's kon kopen in de platenwinkel.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Het was meer bedoeld als in vroeger wanneer je gewoon nog single's kon kopen in de platenwinkel.

Ja, maar koop ik dan een single die ik nog ergens in een oude doos op zolder heb. Of een single die ik in die tijd gekocht zou hebben met mijn smaak van nu :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7c5f1dffc821692eda748a77868fa268.png

Hallo lieve leden. Vinden jullie het spelletje nog een beetje leuk? We zijn inmiddels aangekomen aan de laatste puntenronde van thema 3. Djordison stuurt met zijn Namibië het nummer 'A taste of the apocalypse' van de Monika Roscher Bigband. Hij scoort hiermee niet slecht, maar ook niet geweldig. Naar wie gaan de punten uit Namibië en wie zal de winnaar worden van dit thema?

Onderaan in de spoiler zien jullie ook de tussenstand in het algemene klassement! De lay-out ziet er anders uit. want bij het vorige scorebord moest ik betalen indien ik verder wou gaan :P . Proficiat aan de winnaar van dit thema! Ik zie dat ik voor de volgende ronde al echte toppers heb binnengekregen! Dus dit gaat nog spannend worden.

De punten uit Namibië (12)

Algemene Tussenstand na drie thema's

Spoiler

image.thumb.png.5ba701e9e5446485e496bf0fc1da86a7.png

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks allen! Was ook blij dat dit nummer nog beschikbaar was.

Ik heb de regel voor de volgende ronde helemaal gemist, waar is die te vinden? :D

EDIT: Ah ik heb 'm al.... tjsonge jonge, heb wel wat fases in mijn tienerjaren gehad. Moet even denken welke weg ik in wil slaan.

bewerkt door Keko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keko:

Thanks allen! Was ook blij dat dit nummer nog beschikbaar was.

Ik heb de regel voor de volgende ronde helemaal gemist, waar is die te vinden? :D

EDIT: Ah ik heb 'm al.... tjsonge jonge, heb wel wat fases in mijn tienerjaren gehad. Moet even denken welke weg ik in wil slaan.

Ik was nog aan het twijfelen maar koos uiteindelijk toch voor The Police, ze eindigen uiteindelijk 1 & 2 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bogatyr:

Nog twee mensen moeten een nummer inzenden. Dan kunnen we dit weekend weer beginnen.

Ik zit midden in een verhuizing dus denk wel dat het lukt om vandaag of morgen mijn inzending te doen, maar om alles te beoordelen kan weleens even gaan duren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites