ElMarcos Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Ondanks dat ik elke ronde behalve de eerste punten pak sta ik echt stijf onderaan. Toch ook best knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 De hoge scores blijven uit, zal tevredenheid moeten nemen met een zwakkere ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 (bewerkt) We zijn aangekomen in Myanmar waar Steels het super goed doet met het nummer 'Roxanne' van The Police. Steels is vastbesloten om wat meer op te schuiven in het algemene klassement maar zal nu toch eerst moeten zien dat de concurrentie niet met de punten gaat lopen. De punten uit Myanmar (7) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 11 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Mag die Roxanne wel, al komt die Bogatyr wel eng dichtbij inmiddels... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2023 Dankjewel voor de 7 punten weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Iedereen hier: Niemand: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 Hier geen 12 punten verwacht wel erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 (bewerkt) We zijn ondertussen weer al aangekomen bij de achtste inzending van dit thema. Djurovski stuurt met de Bloodhoundgang en het nummer 'The Ballad of Chasey Lain' een voltreffer in. Aan het begin van deze ronde vinden we hem terug op de derde plaats. Gaat dat na deze puntenronde ook nog zijn? We zullen zien. De punten uit Polen (8) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 12 oktober 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Heerlijk fout nummer . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Wanneer hier een nieuwe ronde van komt, wil ik wel aansluiten als dat kan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Wanneer hier een nieuwe ronde van komt, wil ik wel aansluiten als dat kan! Er komt hierna nog één thema, maar daarna is het spel afgelopen. Ikzelf ga waarschijnlijk de volgende niet organiseren maar wie weet iemand anders wel terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2023 Weer 10 mooie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 8 uur geleden zei Bogatyr: Er komt hierna nog één thema, maar daarna is het spel afgelopen. Ikzelf ga waarschijnlijk de volgende niet organiseren maar wie weet iemand anders wel terug. Pak de volgende wel mits er genoeg mee doen @Titan goede oude tijd toen dit soort nummers gewoon gemaakt konden worden zonder gezeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Het is aan de leider om de puntjes uit te delen. Keko stuurt met 'Come on Eileen' van de Dexys Midnight Runners een echt topnummer in en dat zie je ook wel terug in de stand. Naar wie gaan de punten van de fiere leider? De punten uit Bhutan (9) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Ik moet er maar geen woorden meer aan vuil maken, maar deze ronde heeft wel iedere kans op een podium weggegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Pffff 2 punten schandalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Ik moet er maar geen woorden meer aan vuil maken, maar deze ronde heeft wel iedere kans op een podium weggegooid. Komt er van als je met zo'n verschrikkelijk lelijk emo-nummer komt aanzetten ik vond 2 punten al veel voor het nummer..no offense hoor! Maar als punkrock-fan krijg ik van zo'n nummer echt de kriebels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Tactisch gespeeld zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Dat het overtrokken en cliché is, is juist de hele charme van het nummer. Het heeft een hoog guilty pleasure gehalte. Catchy zonder van exceptionele kwaliteit te zijn. De overdreven nostalgische vonken spatten er vanaf wat mij betreft. Het is jammer dat die gelaagdheid in deze ronde niet zo goed begrepen wordt en, in jouw specifieke geval, wordt bezien als 'verschrikkelijk lelijk'. Achja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 49 minuten geleden zei Steels: Komt er van als je met zo'n verschrikkelijk lelijk emo-nummer komt aanzetten ik vond 2 punten al veel voor het nummer..no offense hoor! Maar als punkrock-fan krijg ik van zo'n nummer echt de kriebels. Dan wil niet weten wat sommige mensen van mijn inzending vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 7 punten, niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 3 uur geleden zei Urbeto: Dat het overtrokken en cliché is, is juist de hele charme van het nummer. Het heeft een hoog guilty pleasure gehalte. Catchy zonder van exceptionele kwaliteit te zijn. De overdreven nostalgische vonken spatten er vanaf wat mij betreft. Het is jammer dat die gelaagdheid in deze ronde niet zo goed begrepen wordt en, in jouw specifieke geval, wordt bezien als 'verschrikkelijk lelijk'. Achja. Generatiekloofje denk ik. Bij mij roept dit weinig nostalgische gevoelens op, want ik had dat nummer nog nooit eerder gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Dan toch een 12 gekregen. Fijne opsteker. Dank @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Chrisje1993 heeft één van de bekendere liedjes ingestuurd. Hij waagt zijn kans met het nummer 'Rosanna' van Toto. Geen slechte keuze natuurlijk en dat zien we ook weer terug in de stand. Naar wie gaan de punten uit Nederland? De punten uit Nederland (10) @Keko@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Hoop dat Feyenoord degradeert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten