Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

image.png.cd7dc02e59beef763931dacf12f56eee.png

We zijn aangekomen in Myanmar waar Steels het super goed doet met het nummer 'Roxanne' van The Police. Steels is vastbesloten om wat meer op te schuiven in het algemene klassement maar zal nu toch eerst moeten zien dat de concurrentie niet met de punten gaat lopen.

De punten uit Myanmar (7)

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d419bc7b501d3003de5bf11dcc226f54.png

We zijn ondertussen weer al aangekomen bij de achtste inzending van dit thema. Djurovski stuurt met de Bloodhoundgang en het nummer 'The Ballad of Chasey Lain' een voltreffer in. Aan het begin van deze ronde vinden we hem terug op de derde plaats. Gaat dat na deze puntenronde ook nog zijn? We zullen zien.

De punten uit Polen (8)

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Wanneer hier een nieuwe ronde van komt, wil ik wel aansluiten als dat kan!

Er komt hierna nog één thema, maar daarna is het spel afgelopen. Ikzelf ga waarschijnlijk de volgende niet organiseren maar wie weet iemand anders wel terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bogatyr:

Er komt hierna nog één thema, maar daarna is het spel afgelopen. Ikzelf ga waarschijnlijk de volgende niet organiseren maar wie weet iemand anders wel terug.

Pak de volgende wel mits er genoeg mee doen 

@Titan goede oude tijd toen dit soort nummers gewoon gemaakt konden worden zonder gezeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.b47e2636d471a497e23e839ce800fd75.png

Het is aan de leider om de puntjes uit te delen. Keko stuurt met 'Come on Eileen' van de Dexys Midnight Runners een echt topnummer in en dat zie je ook wel terug in de stand. Naar wie gaan de punten van de fiere leider?

De punten uit Bhutan (9)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik moet er maar geen woorden meer aan vuil maken, maar deze ronde heeft wel iedere kans op een podium weggegooid. 

Komt er van als je met zo'n verschrikkelijk lelijk emo-nummer komt aanzetten :sorry: ik vond 2 punten al veel voor het nummer..no offense hoor! Maar als punkrock-fan krijg ik van zo'n nummer echt de kriebels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het overtrokken en cliché is, is juist de hele charme van het nummer. Het heeft een hoog guilty pleasure gehalte. Catchy zonder van exceptionele kwaliteit te zijn. 

De overdreven nostalgische vonken spatten er vanaf wat mij betreft. Het is jammer dat die gelaagdheid in deze ronde niet zo goed begrepen wordt en, in jouw specifieke geval, wordt bezien als 'verschrikkelijk lelijk'. Achja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Steels:

Komt er van als je met zo'n verschrikkelijk lelijk emo-nummer komt aanzetten  ik vond 2 punten al veel voor het nummer..no offense hoor! Maar als punkrock-fan krijg ik van zo'n nummer echt de kriebels.

Dan wil niet weten wat sommige mensen van mijn inzending vinden :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

Dat het overtrokken en cliché is, is juist de hele charme van het nummer. Het heeft een hoog guilty pleasure gehalte. Catchy zonder van exceptionele kwaliteit te zijn. 

De overdreven nostalgische vonken spatten er vanaf wat mij betreft. Het is jammer dat die gelaagdheid in deze ronde niet zo goed begrepen wordt en, in jouw specifieke geval, wordt bezien als 'verschrikkelijk lelijk'. Achja.

Generatiekloofje denk ik. Bij mij roept dit weinig nostalgische gevoelens op, want ik had dat nummer nog nooit eerder gehoord :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.75fe6a8689e9b636017ceb563f954069.png

Chrisje1993 heeft één van de bekendere liedjes ingestuurd. Hij waagt zijn kans met het nummer 'Rosanna' van Toto. Geen slechte keuze natuurlijk en dat zien we ook weer terug in de stand. Naar wie gaan de punten uit Nederland?

De punten uit Nederland (10)

Link naar opmerking
Deel via andere websites