Djurovski Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Verrassend deze 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2023 Gefeliciteerd @Tim'! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Lekker hoor! Heerlijk afgesloten met een twaalfpunter. Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Toch nog een mooie eindspurt met drie tienpunters. Dank daarvoor! Hopelijk doe ik bij het volgende thema wat langer bovenin mee. Gefeliciteerd @Tim'met de afgetekende zege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Wohow, nog 5 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 MU Music Challenge Thema 2: Weekdays In dit thema gingen we opzoek naar een liedje waar een weekdag in de titel of de artiestennaam zit. Ik kan met volle trots melden dat iedereen zich aan de regels gehouden heeft dus dat er geen discussie over kan ontstaan. Hieronder lijst ik de liedjes op zonder de landen die erbij horen. Dit om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Jullie sturen mij op dezelfde manier punten in, maar dus enkel met de artiestennaam en titel in een privébericht. 1) The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays 2) The Rolling Stones - Ruby Tuesday (Live) 3) Herman Brood - Saturday Night 4) Fleetwood Mac - Monday Morning (2017 remaster) 5) The Cure - Friday i'm in love 6) Burak Yeter ft Danielle Sandoval - Tuesday 7) The Bangles - Manic Monday 8) New Order - Blue Monday 9) Danny Vera - Tuesday 10) Sparklehorse - Saturday 11) Sam Cooke - Another Saturday Night 12) Luke Combs - Any Given Friday Night 13) Florida ft Jason Derulo - Friday Hetzelfde puntensysteem dus zoals je de vorige ronde hebt gedaan. Persoonlijk vind ik dit een heel sterke ronde, dus gaat het heel moeilijk worden om punten uit te delen.. IK ga kijken hoe ik het kan doen via Scorewiz om alles te laten optellen, en anders tel ik het op het einde op. Succes! Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Veel gekende nummers. 1 wou ik nog opsturen, dus die heeft de maximum van de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Verbaas mij wel dat deze niet is gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Even bijhebeend. Niet mistevreden met de 5e plek. Gefeliciteerd @Tim' In deze nieuwe ronde veel te verwachten maar tevens leuke nummerkeuzes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 (bewerkt) Op 15-7-2023 om 21:33 zei Djurovski: Verbaas mij wel dat deze niet is gekozen Ik ben wel blij dat deze niet is genomineerd. Is ietsje te fris en, vooral, te grijs gedraaid op alle radio's. Deze trouwens ook niet: 16 juli 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Sexy eyes is wel een heerlijk nummer van Whigfield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Heeft nog wel leuke nummers, merk ik op. (Whigfield) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Goeie nummers deze keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2023 Share Geplaatst 21 juli 2023 Vijf lijstjes gehad, 8 te gaan. No pressure, gewoon een reminder. Voor diegene die op vakantie zijn, fijne vakantie! @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Ja, bij mij kan er wat vertraging ontstaan. Ik zit op een camping waarop inbellen voor internet zelfs niet lukt. Dus ik moet even kijken wanneer dit gaat lukken @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Op 22-7-2023 om 19:44 zei Djordison: Ja, bij mij kan er wat vertraging ontstaan. Ik zit op een camping waarop inbellen voor internet zelfs niet lukt. Dus ik moet even kijken wanneer dit gaat lukken @Bogatyr No worries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Nog vier lijstjes en we kunnen er weer tegenaan. Hoop de tweede ronde te kunnen afwerken voor ik op vakantie ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik vertrek zelf op vakantie vanaf morgen dus het zal daarna zijn, indien ik alle lijstjes ontvangen heb. @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 31 minuten geleden zei Bogatyr: Ik vertrek zelf op vakantie vanaf morgen dus het zal daarna zijn, indien ik alle lijstjes ontvangen heb. @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Fijne vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 4 uur geleden zei Bogatyr: Ik vertrek zelf op vakantie vanaf morgen dus het zal daarna zijn, indien ik alle lijstjes ontvangen heb. @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Enjoy! Waarheen gaat de reis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Fijne vakantie ik vlieg dinsdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 19 minuten geleden zei ivago: Enjoy! Waarheen gaat de reis? Kos, Griekenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 @Titan @Djordison Willen jullie nog je lijstje doorsturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten