Bogatyr Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Al gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Zeker, komt gewoon deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Is ook nog tijd maar gewoon even een algemene mededeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Done, ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 17 uur geleden zei Djurovski: Denken we aan de lijstjes @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Denk jij aan een deadline? Tot wanneer heb ik nu precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 1 uur geleden zei Badmuts: Denk jij aan een deadline? Tot wanneer heb ik nu precies? Is geen Russisch toch? Citaat Deadline voor de stemmen einde van de maand hopelijk eerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei Djurovski: Is geen Russisch toch? Zeker wel voor een autist die dit soort zinnen niet snapt. Want is de deadline nu 31 maart, of (hopelijk) eerder? Want als de deadline (hopelijk) eerder is kan ook zomaar morgen zijn en dan ben ik te laat als ik het niet begrijp In andere woorden, ik stem over 2 dagen en wil weten of ik dit moet vervroegen 26 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei Badmuts: Zeker wel voor een autist die dit soort zinnen niet snapt. Want is de deadline nu 31 maart, of (hopelijk) eerder? Want als de deadline (hopelijk) eerder is kan ook zomaar morgen zijn en dan ben ik te laat als ik het niet begrijp In andere woorden, ik stem over 2 dagen en wil weten of ik dit moet vervroegen Bij deze het antwoord in het Russisch omdat ik gewoon zo'n lompe lul ben В принципе, крайний срок — 31 марта 2024 года в 23:59. Если бы я получил списки раньше, мы могли бы начать раньше. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Deadline is 31-03-2024 23:59 Mochten alle lijstjes eerder binnen zijn kunnen we eerder starten. Dus nee over 2 dagen is gewoon prima. Geen stress Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart (bewerkt) Ik ga er snel eens doorgaan. Excuses aan allen voor het wachten, maar ben een paar dagen niet meer op deze site geweest. Edit: Done! Deze ronde bewijst weer eens dat hip-hop/R'nB bijna niets voor mij is. 27 maart bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart **** Breaking News *** Door persoonlijke omstandigheden heeft de inzender van Kane Brown zich helaas moeten terug trekken. Voor degenen die al punten heeft ingezonden en geen reserves heeft ingestuurd kijk het even na. Voor wie nog moeten inzenden hou hier even rekening mee @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Hoeveel lijstjes moet je nog? @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 3 uur geleden zei Kyrill: Hoeveel lijstjes moet je nog? @Djurovski Mis er nog 5 @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Het is nog even wachten tot 1 deelnemer zijn reserve instuurt. En tot die tijd mogen jullie genieten van twee nummers die ik heb overwogen maar niet heb ingestuurd. Gemiste kans of juist goed geweest dat zullen we nooit weten @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Blue Cantrell, inderdaad goed nummertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april (bewerkt) Deze miste ik voornamelijk 1 april bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 1 minuut geleden zei Badmuts: Deze miste ik voornamelijk Waarom heb je hem zelf, dan niet ingezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Zojuist zei Kyrill: Waarom heb je hem zelf, dan niet ingezonden? Omdat ik zelf een betere inzending heb ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Zojuist zei Badmuts: Omdat ik zelf een betere inzending heb ingestuurd Nog beter? Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wel benieuwd wie bij welke song hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april En we kunnen weer los gaan met het tweede thema. Die niet door iedereen even goed werd ontvangen maar he vriendjes maken doen we wel in de speeltuin. Waar we zoals het goed beaamd met het delen van mijn eigen punten. Polen zat lang te twijfelen welk nummer naar het podium mocht gaan en op het laatste moment gekozen voor de Amerikanen van Cypress Hill. In mijn ogen 1 van de beste bands in dit genre. Wel gekozen voor de Spaanse versie van Tequila Sunrise. De Spaanstalige CD ( Los Grandes Exitos en Espanol ) was dan ook mijn favoriet. De groep is in 1988 opgericht en was de eerste Latino-rapgroep die Platina , Gouden en multi-platina albums hebben. En zijn ze de best verkochte Latino-rapgroep. Niet elk album was even succesvol maar ze maken vooral naam als liveband. In 2019 kregen ze een ster op de Hollywood Walk of Fame. De groep bestaat uit B-Real , Sen Dog , DJ Muggs en Eric Bobo. En ander nummer wat ik nog regelmatig draai van ze is Rock Superstar maar voor vandaag gaan we het dus doen met de Spaanstalige versie van Tequila Sunrise De punten uit Polen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Prima begin zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april ^^ hopppaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) Op 1-4-2024 om 22:08 zei Badmuts: Deze miste ik voornamelijk Ook twee machtige platen inderdaad. De ene een gouden classic, de ander een "recente" parel. Ook wel opvallend dat ik overeenkom met @Urbeto zijn inzending.. 2 april bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 minuten geleden zei xanderoo: Ook twee machtige platen inderdaad. De ene een gouden classic, de ander een "recente" parel. Ook wel opvallend dat ik overeenkom met @Urbeto zijn inzending.. Om sommige platen kun je in dit genre niet heen imo. Gangsta's Paradise is er daar een van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten