Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Djurovski:

Is geen Russisch toch?

Zeker wel voor een autist die dit soort zinnen niet snapt. Want is de deadline nu 31 maart, of (hopelijk) eerder? Want als de deadline (hopelijk) eerder is kan ook zomaar morgen zijn en dan ben ik te laat als ik het niet begrijp ;c

In andere woorden, ik stem over 2 dagen en wil weten of ik dit moet vervroegen :)

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Badmuts:

Zeker wel voor een autist die dit soort zinnen niet snapt. Want is de deadline nu 31 maart, of (hopelijk) eerder? Want als de deadline (hopelijk) eerder is kan ook zomaar morgen zijn en dan ben ik te laat als ik het niet begrijp ;c

In andere woorden, ik stem over 2 dagen en wil weten of ik dit moet vervroegen :)

Bij deze het antwoord in het Russisch omdat ik gewoon zo'n lompe lul ben

В принципе, крайний срок — 31 марта 2024 года в 23:59. Если бы я получил списки раньше, мы могли бы начать раньше.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er snel eens doorgaan. Excuses aan allen voor het wachten, maar ben een paar dagen niet meer op deze site geweest.

Edit: Done!

Deze ronde bewijst weer eens dat hip-hop/R'nB bijna niets voor mij is.

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

**** Breaking News ***

Door persoonlijke omstandigheden heeft de inzender van Kane Brown zich helaas moeten terug trekken. Voor degenen die al punten heeft ingezonden en geen reserves heeft ingestuurd kijk het even na. Voor wie nog moeten inzenden hou hier even rekening mee

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

qpJdhYq.png

Het is nog even wachten tot 1 deelnemer zijn reserve instuurt. En tot die tijd mogen jullie genieten van twee nummers die ik heb overwogen maar niet heb ingestuurd. Gemiste kans of juist goed geweest dat zullen we nooit weten

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cqk2Jny.jpeg

En we kunnen weer los gaan met het tweede thema. Die niet door iedereen even goed werd ontvangen maar he vriendjes maken doen we wel in de speeltuin. Waar we zoals het goed beaamd met het delen van mijn eigen punten. Polen zat lang te twijfelen welk nummer naar het podium mocht gaan en op het laatste moment gekozen voor de Amerikanen van Cypress Hill. In mijn ogen 1 van de beste bands in dit genre. Wel gekozen voor de Spaanse versie van Tequila Sunrise. De Spaanstalige CD ( Los Grandes Exitos en Espanol )  was dan ook mijn favoriet. De groep is in 1988 opgericht en was de eerste Latino-rapgroep die Platina , Gouden en multi-platina albums hebben. En zijn ze de best verkochte Latino-rapgroep. Niet elk album was even succesvol maar ze maken vooral naam als liveband. In 2019 kregen ze een ster op de Hollywood Walk of Fame. De groep bestaat uit B-Real , Sen Dog , DJ Muggs en Eric Bobo. En ander nummer wat ik nog regelmatig draai van ze is Rock Superstar maar voor vandaag gaan we het dus doen met de Spaanstalige versie van Tequila Sunrise

De punten uit Polen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-4-2024 om 22:08 zei Badmuts:

Deze miste ik voornamelijk 

Ook twee machtige platen inderdaad. De ene een gouden classic, de ander een "recente" parel.

Ook wel opvallend dat ik overeenkom met @Urbeto zijn inzending..

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei xanderoo:

Ook twee machtige platen inderdaad. De ene een gouden classic, de ander een "recente" parel.

Ook wel opvallend dat ik overeenkom met @Urbeto zijn inzending..

Om sommige platen kun je in dit genre niet heen imo. Gangsta's Paradise is er daar een van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites