Bogatyr Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 1. Chrisje1993 2. Urbeto 3. Keko 4. ElMarcos 5. Djurovski 6. Vreven 7. Tim' 8. Titan 9. ivago 10. Bogatyr 11. Steels 12. Djordison 13. Xanderoo Dan kunnen we er aan beginnen. Ik heb dan enkel nog inzending nodig van @xanderoo @Djurovski en@Keko een nummer met een jaartal in de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 (bewerkt) THEMA 1: Jaartallen Beste leden, we kunnen er aan beginnen. Ik heb van iedereen een land gekregen met hun bijhorende inzending. Voor het eerste thema gingen we op zoek naar een song waarbij er een jaartal in de titel te vinden was. Nu is het tijd om de songs te gaan beoordelen. Dit zal op dezelfde manier gebeuren als bij het Worldvision. Hieronder een overzicht van de ingezonden landen met bijhorende nummer: Bhutan: Djibouti: Gambia: Italië: Kenia: Myanmar: Namibië: Nederland: Noord-Korea: Polen: San Marino: Verenigde Staten: Zweden: Jullie geven dus punten op de volgende manier: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: Dit doen jullie via een privé bericht naar mij. Reserve plaatsen hoef je niet door te geven aangezien ik niet meteen met deadlines ga werken. Ik hoop alleen dat iedereen zijn best doet om dit zo snel mogelijk te doen. Alle inzendingen blijven anoniem. Succes! Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago 21 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Klein vraagje: hoe beslis je welk land iemand wordt? Want ik dacht dat Prince en The Smashing Pumpkins Amerikanen waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 2 minuten geleden zei xanderoo: Klein vraagje: hoe beslis je welk land iemand wordt? Want ik dacht dat Prince en The Smashing Pumpkins Amerikanen waren. Bij dit spel hoeft je land niet te maken hebben met de artiest. Dat had ik een pagina terug uitgelegd denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 5 uur geleden zei Bogatyr: Bij dit spel hoeft je land niet te maken hebben met de artiest. Dat had ik een pagina terug uitgelegd denkik Ah oei, ga het vanavond eens lezen. Mijn excuses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Iets minder voor de hand liggende keuzes dan ik verwachtte. Zal te zien zijn in mijn beoordeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 (bewerkt) Het nummer van Johnny Cash, wreck of The old 97 verwijst naar een trein en niet naar een jaartal.. 🙄 99 luft balloons inzenden, was ook niet de bedoeling denk ik dan.. 23 juni 2023 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Ik heb het zelf niet nagekeken. Ik verwacht ook dat iedereen wel even wat research doet voor hij of zij iets instuurt. Vorige editie was er ook iets te doen over verschillende plaatsnamen. Niet echt iets waar je over hoeft te vallen denk ik dan. Verder vind ik zelf het niet zo heel erg, dus laten we gewoon verder gaan met het spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 @Steels heeft natuurlijk gelijk, het doel van deze wedstrijd is net binnen de voorgelegde restrictie een passend nummer te vinden. Dat @Bogatyr niet elk nummer gaat checken begrijp ik ook wel dus idd gewoon spelen met een sympathieke knipoog naar de inzender om volgende keer iets beter op te letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Vriendelijke reminder. Nog vijf lijstjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Puntjes net even op een rijtje gezet. Vond het geen hele denderende ronde eerlijk gezegd, al denk ik wel dat het door de vele middelmaat een spannende uitslag kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Bedankt voor diegenen die al hebben ingestuurd! Ik wacht nog op een paar lijstjes. Daarna kunnen we er aan beginnen. Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Excuus dat de mijne zo lang duurde. Erg druk geweest de laatste week. Dank voor de reminder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Die van mij is ook verstuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Ik probeer mijn lijstje voor het weekend in te leveren. Door allerhande privébeslommeringen even niet aan toe gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 27 minuten geleden zei Vreven: Ik probeer mijn lijstje voor het weekend in te leveren. Door allerhande privébeslommeringen even niet aan toe gekomen. Geen probleem hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Thema 1: jaartal in de titel We kunnen er weer aan beginnen! In dit thema gingen we op zoek naar een liedje met een jaartal in de titel. We beginnen bij mezelf, San Marino. Bij een jaartal in de titel moest ik meteen denken aan Busted met het nummer 'Year 3000'. Dit liedje werd een enorme hit in het jaar 2003, in binnen en buitenland. De punten uit San Marino (1) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Meer gehoopt, maar in ieder geval van de nul af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Sluit mij aan bij die boven mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Dat is nog eens een lekker begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Goed begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Gewoon tien punten! Dat is een erg lekker begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Kunnen de nummers er niet bijstaan in de score? Ik heb geen flauw idee op wie je gestemd hebt.. Zeker met al die obscure vlaggen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 1 uur geleden zei Steels: Kunnen de nummers er niet bijstaan in de score? Ik heb geen flauw idee op wie je gestemd hebt.. Zeker met al die obscure vlaggen.. Zal het straks of morgen in orde maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 We zijn aangekomen bij Kenia. Muziekkenner Titan stuurt Zager & Evans in voor deze challenge. De song was een hit uit het jaar 1969 en behaalde in de VS zelfs een eerste plaats in de hitparade. Daarna behaalde de band geen successen meer. De punten uit Kenia (2) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten