Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

R6BM4ck.jpg

THEMA 1: Jaartallen

Beste leden, we kunnen er aan beginnen. Ik heb van iedereen een land gekregen met hun bijhorende inzending. Voor het eerste thema gingen we op zoek naar een song waarbij er een jaartal in de titel te vinden was. Nu is het tijd om de songs te gaan beoordelen. Dit zal op dezelfde manier gebeuren als bij het Worldvision. 

Hieronder een overzicht van de ingezonden landen met bijhorende nummer:

Bhutan:

Djibouti:

Gambia:

Italië:

Kenia:

Myanmar:

Namibië: 

Nederland:

Noord-Korea: 

Polen:

San Marino:

Verenigde Staten:

Zweden:

Jullie geven dus punten op de volgende manier: 

12:

10:

8:

7:

6:

5:

4:

3:

2:

1:

Dit doen jullie via een privé bericht naar mij. Reserve plaatsen hoef je niet door te geven aangezien ik niet meteen met deadlines ga werken. Ik hoop alleen dat iedereen zijn best doet om dit zo snel mogelijk te doen. Alle inzendingen blijven anoniem. 

Succes!

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei xanderoo:

Klein vraagje: hoe beslis je welk land iemand wordt? Want ik dacht dat Prince en The Smashing Pumpkins Amerikanen waren. 

Bij dit spel hoeft je land niet te maken hebben met de artiest. Dat had ik een pagina terug uitgelegd denkik :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nummer van Johnny Cash, wreck of The old 97 verwijst naar een trein en niet naar een jaartal.. 🙄

99 luft balloons inzenden, was ook niet de bedoeling denk ik dan.. 

bewerkt door Steels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelf niet nagekeken. Ik verwacht ook dat iedereen wel even wat research doet voor hij of zij iets instuurt. Vorige editie was er ook iets te doen over verschillende plaatsnamen. Niet echt iets waar je over hoeft te vallen denk ik dan. Verder vind ik zelf het niet zo heel erg, dus laten we gewoon verder gaan met het spelletje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R6BM4ck.jpg

Thema 1: jaartal in de titel

We kunnen er weer aan beginnen! In dit thema gingen we op zoek naar een liedje met een jaartal in de titel. We beginnen bij mezelf, San Marino. Bij een jaartal in de titel moest ik meteen denken aan Busted met het nummer 'Year 3000'. Dit liedje werd een enorme hit in het jaar 2003, in binnen en buitenland.

De punten uit San Marino (1)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R6BM4ck.jpg

We zijn aangekomen bij Kenia. Muziekkenner Titan stuurt Zager & Evans in voor deze challenge. De song was een hit uit het jaar 1969 en behaalde in de VS zelfs een eerste plaats in de hitparade. Daarna behaalde de band geen successen meer.

De punten uit Kenia (2)

Link naar opmerking
Deel via andere websites