Djurovski Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Maar 2 punten barbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 december 2020 Auteur Share Geplaatst 3 december 2020 We zijn aangekomen bij de laatste 5 landen die hun punten gaan geven. Koploper Argentinie van @ElPrincipito is de volgende!! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/7/7/exm2jiyta0 @Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Redelijk wederzijdse liefde tussen David Draiman en Iz! Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 12 punten! Volgens mij hebben wij een redelijk zelfde smaak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Maar 2 punten... minste in de laatste rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Hele verassende ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Ik dacht dat de zangkwaliteiten (en looks) van Katie Melua op meer bijval konden rekenen, sta je plots voorlaatste :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Met een verschil van 11 punten tussen de nr 3 en de voorlaatste is het wel heel erg close Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 14 uur geleden zei ivago: Ik dacht dat de zangkwaliteiten (en looks) van Katie Melua op meer bijval konden rekenen, sta je plots voorlaatste :o De zangeresjes doen het over het algemeen niet heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 december 2020 Auteur Share Geplaatst 4 december 2020 Het volgende land is Montenegro van @komodo25die de punten geeft. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/8/8/y2yjg2ndzk @Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Daar heeft iemand zichzelf geen goede beurt bewezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 En weer 10 punten! Inmiddels weer in de middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Weer 12 punten! Inmiddels 26 punten los, kan weleens goed gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 15 minuten geleden zei Titan: Daar heeft iemand zichzelf geen goede beurt bewezen Hoorde dat twee Australische dames nog wat goed hadden te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 3 minuten geleden zei komodo25: Hoorde dat twee Australische dames nog wat goed hadden te maken Als de bestelling net zo goed scoort als jouw inzending(en), dan ben ik bang dat het twee Thaise dames zullen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Bestel dan liever 2 Poolse of Russische postorder bruiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Had niet per de veel punten verwacht, maar misschien wel meer dan 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Disturbing hoe hard die gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 december 2020 Auteur Share Geplaatst 5 december 2020 Met nog maar 3 landen die de punten moeten geven deze ronde is het nu de beurt aan Italië van @Chiemel. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/9/9/u1ztvmmtjm Met nog 2 rondes en een voorsprong van 31 punten van Argentinië van @ElPrincipito mogen we hem alvast feliciteren met de winst in ronde 1. Hij mag de laatste 2 rondes lekker achterover leunen . Voor de rest is het wel nog spannend! @Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Middenmootje nu, al met al prima, dus dank voor de 10 punten! En gefeliciteerd @ElPrincipito: sterk nummer, al eens op mijn top 2000-lijst voorgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Dank dank! De eerste fakkel is inmiddels afgestoken, de flessen ontpopt en uiteraard dit iconisch beeld is ook weer te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Voltreffer voor @El Principito deze eerste ronde, BAM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Verdiende winnaar deze ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 (bewerkt) Zoals eerder gezegd, ik zou weinig/geen nummers van deze lijst nog een keer opzetten. Nummer 1 ook niet, maar ik vind het wel een sterke cover. Het klinkt goed en zit een eigen twist aan zonder het nummer te verpesten. Nummer 2 Somewhere over the Rainbow vond ik gewoon degelijk. Verder heb ik weinig met de 12 in een dozijn sing and songwriters en vond ik een aantal duidelijk minder goed dan het origineel/het origineel verpesten. Florence and The Machine op zich wel fan van, maar vond deze uitvoering ook wat kleurloos. Wel mezelf behoorlijk in de vingers gesneden met deze ronde 5 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Weer 8 puntjes. Stijg nog aardig zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten