Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

15q5zo5m4t.jpg

We zijn aangekomen bij de laatste 5 landen die hun punten gaan geven. Koploper Argentinie van @ElPrincipito is de volgende!!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/7/7/exm2jiyta0

5nrbhy.png

@Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

phmqgesh.jpg

Met nog maar 3 landen die de punten moeten geven deze ronde is het nu de beurt aan Italië van @Chiemel.

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/355273/9/9/u1ztvmmtjm

4wc94esk.png

Met nog 2 rondes en een voorsprong van 31 punten van Argentinië van @ElPrincipito mogen we hem alvast feliciteren met de winst in ronde 1. Hij mag de laatste 2 rondes lekker achterover leunen ;). Voor de rest is het wel nog spannend!

@Titan @Chiemel @nasje92 @Tamara84 @Satyr @ElPrincipito @komodo25 @Kowet @ivago @Badmuts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals eerder gezegd, ik zou weinig/geen nummers van deze lijst nog een keer opzetten. Nummer 1 ook niet, maar ik vind het wel een sterke cover. Het klinkt goed en zit een eigen twist aan zonder het nummer te verpesten. 

Nummer 2 Somewhere over the Rainbow vond ik gewoon degelijk. Verder heb ik weinig met de 12 in een dozijn sing and songwriters en vond ik een aantal duidelijk minder goed dan het origineel/het origineel verpesten. Florence and The Machine op zich wel fan van, maar vond deze uitvoering ook wat kleurloos. 

Wel mezelf behoorlijk in de vingers gesneden met deze ronde

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites