Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Thierryvane:

Probeer nooit de Elite Divisie te halen. Nooit. Dat is geen pretje.

Ook niet mijn plan nee. Wellicht volgende week/deze week div 1 halen voor die 90+ potjes, zijn toch 3 100k packs. Maar wordt nu al gestoord van mensen die alleen maar skillen en ook vooral onnodig skillen. En dan die shot pause, pfff zo vervelend. 

Wel m’n draai gevonden met 4231.

Gisteren aardig wat rivals gespeeld met dit team. Wittek linker CAM voor 45 minuten ;c 

C8CB00E7-E382-48DB-9A9C-11BFBAC16225.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Dit is een teampje, ja. Koekoek. Je komt de gekste teams tegen. Gister iemand met rode pick Salah, Messi en Mbappé. :cab: 

Hier nu zelf een voorhoede met Baby Butra - Adama (ice versie) op de flanken en spits Baby Dalglish (held) met Neymar.

Ik speel zelf weer volledig untradable (op Marquinhos IF na) en het gaat heel hard. Tactiek omgegooid naar 41212 smal en ik blijf maar winnen. :D Won van het weekend in rivals ook van een verified ventje, 2180 SR had die. Joejoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Lekker hoor! Hoe werkt nou zo'n 4-1-2-1-2? Gewoon twee spitsen, een CAM die mee aanvalt en drie beren van CDM's? Of heb je nog een aanvallende speler op CM?

Neem geen voorbeeld aan hoe ik m speel hoor haha. Spitsen get in behind and come back to defense, CAM heb ik gewoon op standaard instructies staan, idem voor RCM. LCM stay back while attack, CDM Stay back while attack en cover centre. Backs stay back en overlap. Zelf heb ik het liefst 1 CDM die echt een breker is, normaliter een verdedigende LCM (normaliter zou dit Renato zijn) en zou ik het liefst een 5* skills in de spits hebben lopen. Had eerst Neymar als CAM en dan Vini in de spits. Dit werkt ook maar omdat ik untradable speel doe ik het even met dit. Mijn RCM is ook het liefst een skiller maar iig iemand met voldoende snelheid. RB is inmiddels vervangen voor Atal. 

image.thumb.png.b02cfdac95df159750105543f23050e4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Neem geen voorbeeld aan hoe ik m speel hoor haha. Spitsen get in behind and come back to defense, CAM heb ik gewoon op standaard instructies staan, idem voor RCM. LCM stay back while attack, CDM Stay back while attack en cover centre. Backs stay back en overlap. Zelf heb ik het liefst 1 CDM die echt een breker is, normaliter een verdedigende LCM (normaliter zou dit Renato zijn) en zou ik het liefst een 5* skills in de spits hebben lopen. Had eerst Neymar als CAM en dan Vini in de spits. Dit werkt ook maar omdat ik untradable speel doe ik het even met dit. Mijn RCM is ook het liefst een skiller maar iig iemand met voldoende snelheid. RB is inmiddels vervangen voor Atal. 

image.thumb.png.b02cfdac95df159750105543f23050e4.png

Ik mis FB Benzema :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga met deze mannen de WL in. Begin altijd 4-2-2-2 en switch soms tegen een betere tegenstander naar 4-2-3-1 met drie CAM's. Spijt dat ik Fofana POTM niet heb gedaan, die kon perfect op de CM positie. Heb daar nu Paqueta POTM maar die is matig.

Alleen Kante, Lodi, Cech en Kimpembe untrade. Rest gekocht.

246034330_2021-12-1415_03_10-Inbox-thierry.vanegmond@fonq.nl-Outlook.thumb.png.fe75e2465e3e6d1609a45fd99ca10041.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat zijn lekkere (untrade) namen. :< Dus eigenlijk twee verdedigende middenvelders (Sanches en Fofana) en de rest valt aan. Niet veel te smal op het veld?

Nee, die CAM duikt dus heel vaak op de vleugels op omdat die geen instructies heeft. En mijn CM's gaan ook naar buiten toe doe de standard instructies. Ja eigenlijk wel net zoals met een 442, 2 CM's en de rest gaat mee naar voren. Heb ook fast build up en attacking runs hierbij aanstaan, werkt echt als een trein. Die spitsen blijven maar gaan.

21 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik mis FB Benzema :classic_cool:

Pfoe, dat is een kaartje ja. Is alleen niet echt een kaart voor mij, ik ga zo dadelijk weer terug naar Cruyff/Pele en heel misschien dat ik R9 even ga proberen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vitesse88:

Hoppa divisie 1 gehaald. Had 1 win nodig. 1 potje gedaan en meteen ook winst in div 1. Die laatste speelde de hele pot volop druk, ik heb daar zoveel moeite mee. @Thierryvane@ReneLeBlanctips om daar onderuit te voetballen?

Ik heb er zelf ook moeite mee. Zeker met de verbinding op mijn PS4. Gister een paar potten op de PS5 van mijn huisgenoot gespeeld: wat een verademing. 

Ik switch onder druk altijd naar de 4-2-3-1, heb dan wat meer afspeelmogelijkheden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Vitesse88:

Hoppa divisie 1 gehaald. Had 1 win nodig. 1 potje gedaan en meteen ook winst in div 1. Die laatste speelde de hele pot volop druk, ik heb daar zoveel moeite mee. @Thierryvane@ReneLeBlanctips om daar onderuit te voetballen?

Lekker man! Wat ik vaak doe is inderdaad een opstelling pakken met flankspelers (denk aan 451 op een lijn, 4222 of 4231) en dan het veld breed houden (is volgens mij één van die 4 opties als je op pijltje omhoog klikt en uit mijn hoofd daarna links). Hierdoor houden je spelers het veld breed (zoals dat ook al zegt), maar kan je die ballen makkelijker op de vleugels kwijt. Verder vooral niet te veel terug naar je verdedigers spelen, maar met je vleugelspelers proberen de ruimte in te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is gewoon een goeie pull. Ik zal nog wel een weekje moeten wachten volgens mij, maar met reds heb ik echt nooit geluk.

Wel toevallig dat jij precies ook weer een LA krijgt waar je iets aan hebt. Zelf heb ik dat ook altijd, mijn untradables zijn altijd posities waar ik al genoeg spelers voor heb. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei joostmakaay:

Jullie al begonnen aan de Icon Swaps Tokens? Zojuist La Liga voltooid, denk helaas dat andere een stuk lastiger zullen gaan worden.

Al bijna klaar :cab: Online gisterenavond vrij snel binnen geharkt. Sb vandaag deels gedaan, nog 3 Argentijnse overwinningen nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites