Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 5 uur geleden zei Dansmeister: Lekker bezig Karel! Haal je hier meer plezier en ontspanning uit dan in Football Manager? Thnx maat! Is anders, ik vind beide leuk. Maar ik houd niet van eentonigheid dus naast FM ben ik ook weer aan het schaken gegaan op mijn mobiel, Fifa dus en ben ik ook weer begonnen met Fortnite. Waar ik solo games speel en tot nu toe een keer 3e en keer 5e geworden, ik wacht nog altijd op pas mijn 2e solo Fortnite zege ooit, mijn enige solo Fortnite zege was echt alweer 6 jaar geleden of langer. 5 uur geleden zei Keeza: #karelball zelfs in de wereld van EA! Thnx maat thnx, sorry dat ik zo onaardig was tegen je gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Dit is nu mijn team. Heb wel iets betere spelers op de bank nog, maar dit speelt wel lekker eigenlijk. Cannavaro, Berbatov, Hemp, Griezmann op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 16 uur geleden zei Rykjvk1: Dit is nu mijn team. Heb wel iets betere spelers op de bank nog, maar dit speelt wel lekker eigenlijk. Cannavaro, Berbatov, Hemp, Griezmann op de bank. Leuk team, met toch redelijk wat spelers die je niet (meer) veel tegenkomt. Hoe speelt Lineker bijvoorbeeld? Heb zelf nu dit staan, wat geluk gehad met Roberto Carlos, al heb ik ook zijn 90 en 92 kaart onverhandelbaar gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april nog geen TOTS Live speler gepacked, wel deze baas: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Heb met TOTS Live echt al genoeg TOTS kaartjes te pakken, maar veelal dezelfde 4x Merino, 2x Otamendi, 2x Szoboszlai, 2x Rafa Mujica, 1x Alber, 1x Sheaf en 1x Santos. Dat is dan inclusief de red picks uit Champs. Maar de enige die ik wil hebben en zou gebruiken is Kudus Die wordt hopelijk na de Rivals rewards ook nog net wat goedkoper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Even een dubbelpost, kan wel toch, na een halve week? Met dit team ga ik aan PL TOTS beginnen Even de Alderweireld en Haller evo's completen in Champs. Voor zover ik het gezien heb, zitten er geen potentiele kandidaten voor m'n team in, dus de rewards maken niet echt uit. Al is 97 rated Van Dijk wel goede fodder Ga ook eens van de 4321 afstappen en 41212 spelen. Bankje is ook wel leuk, Lucca en Ocampos samen inbrengen als ik achtersta en dan gewoon powershots van afstand doen. Kopt Lucca vanzelf wel één van die corners binnen die daaruit volgt Hier ook nog eens de evo's waar ik mee bezig ben. Tot nu toe is het plan dat Doorn en Van Dongen in het team komen. Laudrup en Dest zijn wel echt de minste spelers in dit team, en Van Dongen kan na deze evo zowel op links als op rechts. Dan zal Laudrup er wel uit gaan, want Dest heb ik bijna 1000 games gebruikt Die kan ik er eigenlijk ook niet uithalen. En Doorn heeft dan 3 playstyles+, waaronder anticipate, dus die moet er ook wel gewoon in eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei Auteur Share Geplaatst 5 mei Nou 1x champs gedaan dit jaar. Puur omdat het moest voor Danjuma z’n evo. Stond gisteren 8-6, ging voor de 9. Servers dus kut gisterenavond en vandaag. Net na 19.00u begonnen. Servers waren prima. Eerste match meteen een Duitser die ging vragen om de win ‘laatste wedstrijd blabla’. Die met 4-1 laten rq’en. Daarna de 10e en 11e win gepakt. Uiteindelijk 12-8 gegaan. Niet het beste maar goed, Boni wellicht leuk om te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Sancho is ook een leuke speler om te gebruiken, gebruik hem hier ook: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Heb nu al een aantal weken niet meer gespeeld en vind het dan toch altijd weer moeilijk om terug te komen in FUT, wetende dat er weer 40 nieuwe spelers gedropt zijn die allemaal beter zijn dan de spelers die ik opstel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 17 uur geleden zei Rykjvk1: Heb nu al een aantal weken niet meer gespeeld en vind het dan toch altijd weer moeilijk om terug te komen in FUT, wetende dat er weer 40 nieuwe spelers gedropt zijn die allemaal beter zijn dan de spelers die ik opstel... Ik denk dat dit in een WL maar hoogstens een win of 2 scheelt, uit persoonlijke ervaring. In rivals heb je dan wel weer het geluk dat je door het nieuwe seizoen een paar divisies terug bent gezet, en er zijn nu zoveel upgrades in de vorm van packs/picks beschikbaar dat je er vast wel iets leuks uit haalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 5 uur geleden zei TheRealOne: Ik denk dat dit in een WL maar hoogstens een win of 2 scheelt, uit persoonlijke ervaring. In rivals heb je dan wel weer het geluk dat je door het nieuwe seizoen een paar divisies terug bent gezet, en er zijn nu zoveel upgrades in de vorm van packs/picks beschikbaar dat je er vast wel iets leuks uit haalt Haha, je hebt me overgehaald. Zal dit weekend de Weekend League weer eens spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei 4 uur geleden zei Rykjvk1: Haha, je hebt me overgehaald. Zal dit weekend de Weekend League weer eens spelen. Daarbij zijn gewoon heel veel goede TOTS kaartjes enorm goedkoop Kan je zo al het een en ander mee upgraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Honderd jaar geleden dat ik dit gekocht heb maar voor deze prijs waag ik een poging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Auteur Share Geplaatst 11 mei Messi gate was een ding. Nu de verkeerde rode picks in champs. Iedereen kreeg, tot vanmorgen (want toen pas gepatcht), in elke pick de beste Ligue 1 tots spelers. Wat een bedrijf joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Op 11-5-2024 om 09:08 zei Vitesse88: Messi gate was een ding. Nu de verkeerde rode picks in champs. Iedereen kreeg, tot vanmorgen (want toen pas gepatcht), in elke pick de beste Ligue 1 tots spelers. Wat een bedrijf joh natuurlijk in bijna het enige weekend dit jaar dat ik niet al op vrijdag of zaterdagochtend WL afrond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei Auteur Share Geplaatst 13 mei 18 minuten geleden zei Oerlie: natuurlijk in bijna het enige weekend dit jaar dat ik niet al op vrijdag of zaterdagochtend WL afrond... Wel mooi om te zien dat grotere content creators EA willen boycotten. Niet allemaal sommigen zitten vuistdiep in de kont van EA en spreken zich nooit uit hoe slecht de game is. Ga ook de komende niet halen. Dit spel is geen 100 euro waard en EA kennende duwen ze de spelers nog meer naar de winkel met die achterlijke store packs. Evo’s zullen ook wel meer betaald gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 1 uur geleden zei Vitesse88: Wel mooi om te zien dat grotere content creators EA willen boycotten. Niet allemaal sommigen zitten vuistdiep in de kont van EA en spreken zich nooit uit hoe slecht de game is. Ga ook de komende niet halen. Dit spel is geen 100 euro waard en EA kennende duwen ze de spelers nog meer naar de winkel met die achterlijke store packs. Evo’s zullen ook wel meer betaald gaan worden. Heb je namen van contentcreators die zich hebben uitgesproken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei Auteur Share Geplaatst 13 mei 4 uur geleden zei Kelvin: Heb je namen van contentcreators die zich hebben uitgesproken? NickRtfm, Boras o.a. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei 7 uur geleden zei Kelvin: Heb je namen van contentcreators die zich hebben uitgesproken? 3 uur geleden zei Vitesse88: NickRtfm, Boras o.a. Ik denk dat de grootste naam in dit geval wel Auzio is. Ken hem verder niet, maar valt blijkbaar onder de noemer 'Bateson' als het gaat om packopenings. Heeft aangegeven de rest van het jaar (geen idee of hij het kalenderjaar of de game zelf bedoelde) geen packopenings/shareplays rondom FP te doen. Inception ook, aantal van de grote twitter figuren (traders, leakers) ook. Maar inderdaad, namen zoals Bateson en Pieface bijvoorbeeld gaan wel lekker door met spenderen, maar dat zijn dan volgens mij ook wel mensen die zowat verbonden zijn aan EA. Maar je stem laten horen door de portemonnee niet meer te gebruiken werkt volgens mij wel het beste, dat is bij andere developers (Creative Assembly bijv.) ook gebleken. Vraag me vooral af hoeveel mensen hier nog mee bezig zijn op het moment dat de volgende editie er bijna is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei Auteur Share Geplaatst 14 mei 15 uur geleden zei TheRealOne: Ik denk dat de grootste naam in dit geval wel Auzio is. Ken hem verder niet, maar valt blijkbaar onder de noemer 'Bateson' als het gaat om packopenings. Heeft aangegeven de rest van het jaar (geen idee of hij het kalenderjaar of de game zelf bedoelde) geen packopenings/shareplays rondom FP te doen. Inception ook, aantal van de grote twitter figuren (traders, leakers) ook. Maar inderdaad, namen zoals Bateson en Pieface bijvoorbeeld gaan wel lekker door met spenderen, maar dat zijn dan volgens mij ook wel mensen die zowat verbonden zijn aan EA. Maar je stem laten horen door de portemonnee niet meer te gebruiken werkt volgens mij wel het beste, dat is bij andere developers (Creative Assembly bijv.) ook gebleken. Vraag me vooral af hoeveel mensen hier nog mee bezig zijn op het moment dat de volgende editie er bijna is. Ik geniet van de video’s van Inception. Die zijn zo heerlijk uitgesproken en hard. En hij roept al jaren dat het spel slecht is. Packopenings zouden die gasten sowieso niet moeten doen, ja met coins zou kunnen maar niet met FP iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Stond wel 0-1 achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 10 dagen geleden de game gedownload. Wel een oke team nu, Maar wtf schieten mensen binnenkant voet balletjes vanaf 30 meter in de haak, geen idee wat ik er tegen moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Op 10-5-2024 om 22:25 zei MNie: Honderd jaar geleden dat ik dit gekocht heb maar voor deze prijs waag ik een poging Ik heb hem ook na jaren weer eens gekocht, maar na drie potjes ofzo weer een refund gevraagd. Ik vond er echt geen zak meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Op PS5 gratis te downloaden vanuit Playstation plus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei Poeh lekker, tots Giroud uit een 84+ pp. Niet dat ik nog veel speel maar ziet er wel uit als een zieke kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten