ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Ik wacht tot de promo van morgenavond. Zit nu geen otw meer in. Dembele heb ik hier, samen met Ben Yedder als supersub. Heerlijk. Ja die is gruwelijk + het lijkt erop dat pace dit jaar niet het belangrijkste is. Ook voor verdedigers niet. Maakt de game wel leuker. Ja ik ben gestopt met packs bewaren. Ga alleen nog die TOTW packs bewaren als het zo'n TOTW als vorige keer was. Zo dom dat ik die geopend heb. Ik heb ze net bij Bugs (twitch streamer ook op YT) laten openen. Had ik ook beter niet kunnen doen, gelukkig heeft die nog met mijn Suarez gedanst anders was het wel heel triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 oktober 2021 Share Geplaatst 15 oktober 2021 21 uur geleden zei ReneLeBlanc: Komt goed joh, al die gekkies zijn al gekwalificeerd. Ik ging deze week 8-0 en heb dus die laatste pot weggegeven voor de goede karma. Kreeg Ben Yedder en Kroos uit die rewards dus 50k+. Dit sloeg inderdaad nergens op. 6 om 0, één lastig potje gehad tegen een flinke monsterploeg. Die Messi is vrij vervelend om te dekken kan ik je vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 oktober 2021 Share Geplaatst 15 oktober 2021 3 uur geleden zei Thierryvane: Dit sloeg inderdaad nergens op. 6 om 0, één lastig potje gehad tegen een flinke monsterploeg. Die Messi is vrij vervelend om te dekken kan ik je vertellen. Messi zal minder vervelend worden om te denken, er is nog een soort extra patch uitgebracht om die vage finesse shots aan te pakken. Je ziet het ook meteen aan de prijs van Messi die is gekelderd als een malle. Het begint eindelijk meer op een goede game te lijken haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 15 oktober 2021 Share Geplaatst 15 oktober 2021 Sinds FIFA 18 en een overstap naar PES, weer eens FIFA 22 gekocht voor de PS5. Valt mij op dit moment positief mee, moet wel zeggen dat ik alle trucjes totaal verleerd ben. Mochten jullie nog tips hebben qua druk zetten / videos. Let me know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 oktober 2021 Share Geplaatst 15 oktober 2021 (bewerkt) Na die nieuwe patch houdt keeper nu helemaal niks meer tegen :r tijdens mijn zilveren beesten in ieder geval. Wel weer lekker dat hij gisteravond 2 keer achter elkaar na de wedstrijd FUT afsloot en mij 3-0 verlies gaf. Ey die Gravenberch en De Ligt wil ik wel voor mijn NL team 15 oktober 2021 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 @ReneLeBlanc Wat je jouw mening over de WL? Gister voor het eerst gespeeld. Wat een rare opzet joh. Ging op een gegeven moment 12-1 met 4/5 potten tegen gasten die een O.G. scoorde en weggingen. Daarna helaas terecht verloren en een disconnected, toen de rest weggegeven. Geen zin om nog te zweten voor 16. Twee drama picks, de ander Raphinha. TOTW packs ook niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Heb Fekir sbc maar gedaan. Team krijgt steed meer vorm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Keurig team hoor! Die Kante blijft maar stijgen in prijs pffff. Vorig jaar met vrienden afgesproken minder (onnozele) SBC's te doen. Dit jaar alleen nog die Talisca gedaan en gisteren Fekir. Past perfect in mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2021 18 uur geleden zei NicoHaak: Heb Fekir sbc maar gedaan. Team krijgt steed meer vorm Maak van St. max een Lva voor 9/10 chemistry op hem Mooi team Gert, wat vind je van die IF op het middenveld? Ik heb hem ook in m’n team maar nog niet meegespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2021 5 minuten geleden zei Thierryvane: Keurig team hoor! Die Kante blijft maar stijgen in prijs pffff. Vorig jaar met vrienden afgesproken minder (onnozele) SBC's te doen. Dit jaar alleen nog die Talisca gedaan en gisteren Fekir. Past perfect in mijn team. Idem hier en heb de Ligt gedaan. Die is de coins dubbel en dwars waard. Baasje zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 5 minuten geleden zei Vitesse88: Maak van St. max een Lva voor 9/10 chemistry op hem Mooi team Gert, wat vind je van die IF op het middenveld? Ik heb hem ook in m’n team maar nog niet meegespeeld. Dat is echt een kast. En scoor er verrassend veel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 24 minuten geleden zei Vitesse88: Idem hier en heb de Ligt gedaan. Die is de coins dubbel en dwars waard. Baasje zeg. Als Juve ver komt in de CL ben je binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Op 18-10-2021 om 08:50 zei Thierryvane: @ReneLeBlanc Wat je jouw mening over de WL? Gister voor het eerst gespeeld. Wat een rare opzet joh. Ging op een gegeven moment 12-1 met 4/5 potten tegen gasten die een O.G. scoorde en weggingen. Daarna helaas terecht verloren en een disconnected, toen de rest weggegeven. Geen zin om nog te zweten voor 16. Twee drama picks, de ander Raphinha. TOTW packs ook niet best. Ja het is nog een beetje wennen vooral, maar opzich het idee erachter vind ik wel fijn aangezien zo iedereen wel gewoon kans maakt op goede rewards (aangezien je zelfs met alles verliezen rewards krijgt). Zelf kom ik ook nog niet tot de 16 maar dat komt ook omdat ik niet van die zweetfeesten hou. Verlies ook van noobs en dan ben ik erg opgefokt . Heb gisteren mijn team eindelijk gekocht zoals ik m wilde, aan schouw en huiver: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Ja, dit team heeft zeg maar alles. Goeiedag. Dit zijn mijn mannen. CVM komt Pogba, LVA Rashford en spits twijfel ik nog tussen Memphis OTW of Griez OTW. Ingame altijd 4-4-2 en vs een sterkere tegenstander 4-2-3-1 met drie CAM's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2021 5 uur geleden zei Thierryvane: Als Juve ver komt in de CL ben je binnen. Is maximale upgrade van 2 mogelijk, is helaas geen road to the finals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ja het is nog een beetje wennen vooral, maar opzich het idee erachter vind ik wel fijn aangezien zo iedereen wel gewoon kans maakt op goede rewards (aangezien je zelfs met alles verliezen rewards krijgt). Zelf kom ik ook nog niet tot de 16 maar dat komt ook omdat ik niet van die zweetfeesten hou. Verlies ook van noobs en dan ben ik erg opgefokt . Heb gisteren mijn team eindelijk gekocht zoals ik m wilde, aan schouw en huiver: Wtf Bruno ST for Striker? Ze zijn de weg kwijt daar bij Fifa Verder ook met hem uitstekend team!! Maar Bruno Fernandes is echt een spits lol haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Je hebt in FIFA positiewijzigingen die je aan spelers kan geven zodat je ze op full chem kan krijgen. In dit geval een sterk linkje met Ronaldo (Portugees én United) en linkje met Raphinha (Premier League). @Kyrill Al had het ook prima andersom kunnen zijn haha, maakt voor de chem niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 Daaaaamn Son Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 @NicoHaak lekker hoor Ik ben echt niet normaal slecht in deze Fifa Kan niet aanvallen, niet verdedigen en niet passen. Beetje zoals PEC dit seizoen. Denk dat ik het dit jaar vooral bij offline en coop/profclubs ga houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 1 uur geleden zei Christian.: @NicoHaak lekker hoor Ik ben echt niet normaal slecht in deze Fifa Kan niet aanvallen, niet verdedigen en niet passen. Beetje zoals PEC dit seizoen. Denk dat ik het dit jaar vooral bij offline en coop/profclubs ga houden. Same. Ik vind het allemaal wat lomp en traag maar ben zelf ook de enige die er over klaagt. Dus dan moet ik maar bij mezelf zijn. Heeft denk ik ook te maken dat ik het nu gewoon op de tv aansluit i.p.v. aan me computer monitor. Iets met hz dingen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 16 uur geleden zei NicoHaak: Daaaaamn Son Dit gaat me toch een kaart worden! Profclubs dit jaar is genieten hoor. Zit met m'n drie beste maten in een club genaamd De Mongolenkoker 4. Elke avond weer gieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Denk gewoon dat Vites Spurs helemaal te vernieling is speelt. Maar anders idd een heerlijke kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2021 Volledig FO, alleen keeper is tradable. Wel ongeveer 1,2 miljoen op bankje dus ga ff nadenken wat ik ga doen dit jaar. Of volledig FO blijven of 1 koopspeler ‘toestaan’. Heb Ginola en di Natale hoog op het lijstje staan overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Zo blij met Fekir. Hoe doet hij het bij jou? @Vitesse88 Gister uit die SBC met een zeldzaam megapack untrade Frenkie gekregen. Kon direct de basis in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Zo blij met Fekir. Hoe doet hij het bij jou? @Vitesse88 Gister uit die SBC met een zeldzaam megapack untrade Frenkie gekregen. Kon direct de basis in. Nog niet mee kunnen spelen, druk op het werk. Komend weekend maar even kijken als ik tijd heb. Maar ben alweer aan het puzzelen. Oeh Frenkie is nice ja, hoe staat je team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten