Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei NicoHaak:

bundes.thumb.png.d11aa353d5ef015898d3d295ffc8310c.png

Bundesliga team had ik tot 2/3 weken terug alleen Hazard,Huntelaar, St juste en Sink als goede spelers. Maar heb dit aardig kunnen aanvullen :D

Wel even de juiste opstelling pakken voor full chem ;) Müller is echt een fijne spits. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Vitesse88:

Wel even de juiste opstelling pakken voor full chem ;) Müller is echt een fijne spits. 

Dankzij Berik Tutorial is het gelukt. Gisteren aangepast en even mee gespeeld. Ideaal :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, player picks zijn kut voor serie A. Gelukkig pack uit een mixed rare players pack gewoon TOTS Lukaku (untrad.). Ook nog De Vrij, Blind, Dumfries TOTS gepackt via de icon swap packs.

Immobile SBC kon ik door de packs ook makkelijk pakken. Wellicht volgt Lozano/Nainggolan nog. Middenveld is redelijk bezet met Vidal/Barella/Pirlo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb uit 20 pp’s 4 serie a tots gekregen. Vanavond Romero, die ziet er best goed uit. Uit de 84+ kreeg ik tots Klaassen, uit m’n gespaarde packs Pasveer (natuurlijk :<) en uit de 84x20 kreeg ik Tadic, Skriniar, 2 uit de CSL en IF Dembele. Hierdoor ook Radja kunnen voltooien. 

Enige spelers die ik wil hebben zijn Denzel, malen en Koopmeijners. Hopelijk komt er nog een eredivisie sbc. Een flashback gotze oid. Nog steeds jammer dat er geen normale pp’s zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vitesse88:

Ik heb uit 20 pp’s 4 serie a tots gekregen. Vanavond Romero, die ziet er best goed uit. Uit de 84+ kreeg ik tots Klaassen, uit m’n gespaarde packs Pasveer (natuurlijk :<) en uit de 84x20 kreeg ik Tadic, Skriniar, 2 uit de CSL en IF Dembele. Hierdoor ook Radja kunnen voltooien. 

Enige spelers die ik wil hebben zijn Denzel, malen en Koopmeijners. Hopelijk komt er nog een eredivisie sbc. Een flashback gotze oid. Nog steeds jammer dat er geen normale pp’s zijn. 

Ik vind die Bazoer kaart echt heel dik. :D Het is dat ik geen FIFA meer speel, maar anders kwam 'ie in de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht doe eens seasons met Ajax, weet maar nooit. Eerst tegen eentje 1-0 voor na 9 minuten gaat ie al weg heerlijk erna 3-0 voor in 2e helft tegen iemand die Lazio had gaat ie nog 2 eigen goals maken. Serieus Kudus speelt geweldig op CAM niet normaal, Haller valt me tegen vind prima met Tadic spits en neres op links en Antony op rechts is een BEAST, niet normaal. Tagliafico ook echt 86 , geweldig. Ik speel met Taglia opkomen, Mazzraoui achter blijven , Antony, Tadic(als ie AML staat) voorin blijven, Kudus voorin blijven en dan Gravenberch en Alvarez niet mee aanvallen en loopt tot nu toe vlekkeloos :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Ik vind die Bazoer kaart echt heel dik. :D Het is dat ik geen FIFA meer speel, maar anders kwam 'ie in de basis.

Ga je met 2022 wel weer beginnen met FUT? Ik vind het altijd zo zonde om na een half jaartje alweer te stoppen maar kan het zeker begrijpen.

Daarom voor mij lekker seizoenen, af en toe 2 tegen 2 met een vriend van me. Zaterdag letterlijk met één oog van iemand gewonnen. (ander oog moest dicht omdat ik anders dubbel zag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Ja, leukste aan heel FIFA zijn de eerste maanden. Rondom TOTS ben ik er altijd wel weer klaar mee.

Terwijl dat in mijn ogen 1 van de leukste promo’s is. Ik blijf het altijd wel spelen, meestal ook omdat ik andere games geen ruk aan vind :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Terwijl dat in mijn ogen 1 van de leukste promo’s is. Ik blijf het altijd wel spelen, meestal ook omdat ik andere games geen ruk aan vind :-D 

Zwaar! De leukste content van het jaar. Vorige FIFA stopte ik na La Liga TOTS, die FIFA ervoor wel helemaal uitgespeeld.

Wij spelen nu met maten al een tijdje COD Warzone. Heerlijk hoor, biertje erbij, headsetje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites