Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Thierryvane:

Ben Yedder's stamina is echt ruk dit jaar. Zijn nieuwe IF heeft maar 72. 

Net zelf Koopmeiners en Criscito als picks. Genieten. Vanavond de 86+.

Die zijn ook verschrikkelijk eigenlijk he. Had er zelf Zaha IF van 86 voor terug. Kwam goed uit omdat ik hem eigenlijk wilde  kopen, maar als je erover nadenkt is het gewoon triest. De kans dat je drie spelers van 86 krijgt lijkt wel 95%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 84+ doe ik vanavond, lage verwachtingen. Kon gisteren de la liga ook vrijwel meteen inleveren, denk dat ik 95% in de club had. Ook BPL afgerond. Denk nog een weekje geduld totdat alles open kan. 

Gisterenavond wel premium gemengde en wat elektrum spelers pack geopend. Mooi wat borden en Griezzman. Mooi wat sbc fodder erbij. Benieuwd wat ze de komende dagen gaan droppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich wel tevreden met mijn team ook op het moment. Coquelin echt een 'unsung hero', Beckham daarentegen ben ik niet echt tevreden over; doet heel weinig en is nogal lomp. Passing is wel waanzinnig.

Spitsenduo (dat zijn Felix en Rashford in game) ben ik erg over te spreken, heerlijk om twee 5* skillers daar te hebben. 

7ab34a4f3412433307a56e6e3d605429.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Arsène:

Nog 1 partij winnen en 5 keer scoren voor Suarez. Gaat stuk makkelijker dan Sinkgraven :uhoh: Alleen gister wilden mijn verdedigers geen ballen afpakken, wat een drama weer.

Gisterenavond was het sowieso drama. In rivals gebeurde mij de gekste dingen :-D Die Ribéry trouwens, wat overpriced joh. Laat hem lopen. Hoop op een toffe flashback, Nederlands getint graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat echt helemaal nergens meer over. Toen ik zaterdag die Suarez doelstelling speelde stond ik binnen no time op 7 winst en al die dingen zoals geplaatst schot makkelijk gehaald, maar zondag en gister was het echt bizar, niemand wint meer een duel. Gister een half uur erover gedaan om überhaupt te scoren met een La Liga speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites