Arsène Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 4 minuten geleden zei Vitesse88: Die Real versie van Beckham komt vanaf morgen toch? Spelen en je krijgt hem? Online tokens allen binnen, alleen sb championship nog. Veder met Bolasie aan de gang deze week. Ga voor de packs en de base icon pack. Ja, tussen 15 dec en 15 jan spelen. Alleen geen idee of je hem gelijkt krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 5 minuten geleden zei Thierryvane: Zaha gaat weer weg, was niks. 30 WL potten en maar 4G, 6A. Mahrez veel fijner, alles met links is raak. Op CAM komt Seedorf en Joe Gomez gaat eruit voor Vidic. Heb inmiddels Marquinhos Freeze, gaat ingame naar CV, Lothar naar CDM. Welke Seedorf wordt het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Zojuist zei Arsène: Welke Seedorf wordt het? Baby is al 750K dacht ik, meer coins heb ik niet. Of ik moet donderdag wat packen uit die Elite rewards... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 december 2020 Auteur Share Geplaatst 14 december 2020 6 minuten geleden zei Thierryvane: Baby is al 750K dacht ik, meer coins heb ik niet. Of ik moet donderdag wat packen uit die Elite rewards... Hoe is Marquinhos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 3 minuten geleden zei Vitesse88: Hoe is Marquinhos? Pas een paar potten mee gespeeld maar echt heerlijk. Zijn passing is zwaar OP voor een CV. Met Gomez wil ik nog wel eens een kut bal geven > spits onderschept 'm > goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 2 minuten geleden zei Thierryvane: Pas een paar potten mee gespeeld maar echt heerlijk. Zijn passing is zwaar OP voor een CV. Met Gomez wil ik nog wel eens een kut bal geven > spits onderschept 'm > goal. Chip tegenwoordig die bal wel eens naar mn spits met vierkant, L2 inhouden en terugkoppen. Best vaak uit gescoord daaruit met bijv een Atal op CM met 'Get forward' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 december 2020 Auteur Share Geplaatst 14 december 2020 1 uur geleden zei Thierryvane: Pas een paar potten mee gespeeld maar echt heerlijk. Zijn passing is zwaar OP voor een CV. Met Gomez wil ik nog wel eens een kut bal geven > spits onderschept 'm > goal. Twijfel om het te doen. Speel met Ben Y, Renato en bamba. Zou hem dan wel als cvm gebruiken. Maar anderzijds bevalt Renato mij meer dan prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Met Online Seizoenen alweer in Divisie 1. Wie weet wordt die de eerste FIFA waarmee ik kampioen word in Divisie 1. Wordt lastig.. Kijken hoe lang ik het volhoud. Sowieso veel sneller in Divisie 1 tov vorige FIFA's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 16 uur geleden zei Vitesse88: Twijfel om het te doen. Speel met Ben Y, Renato en bamba. Zou hem dan wel als cvm gebruiken. Maar anderzijds bevalt Renato mij meer dan prima. Als je Renato kan toepassen (wat bij mij niet lukt) altijd doen. Die man is zo zwaar OP. Ieder jaar eigenlijk wel. #stofzuiger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 vandaag na de WL rewards de 86+ fut champions upgrade gedaan, mag in ieder geval niet klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Ziek. Geniet ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 55 minuten geleden zei van der Water: vandaag na de WL rewards de 86+ fut champions upgrade gedaan, mag in ieder geval niet klagen Haha baas, wat ziek. Iedereen die ik ken krijgt 3 x 86 en dan vaak twee keepers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 ja had het gehoopt, maar niet verwacht... uiteraard heel blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Kan ik alleen maar jaloers op zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Heftig dat zo een gewone Messi nu nog maar rond de 400k zit. Vorig jaar rond deze tijd nog op 1,1 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Is het ook niet zo dat ie dit jaar minder goed is en er veel meer special cards op de markt komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Zeker waar. Dit jaar is het makkelijker dan ooit om een ziek team te hebben, dan is normale Messi niet meer goed genoeg. Sowieso is het al jaren C. Ronaldo > Messi in FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Congrats VD Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Ja dat wel natuurlijk, maar we praten wel over de beste voetballer aller tijden. Vanavond nieuw team van RTTF. Hoop op iemand die ik ipv Llorente kan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Elite rewards waren niet beste. Elite pack zelf was die pizzabakker van Sassuolo op doel en twee IF's van 75, het andere packie zat Kolarov 82 en de picks Consigli, Olmo en Zelarayan. Op de CAM moet een icon komen die of spits kan, of linker CAM. Zit te twijfelen aan Zola, Del Piero, Butra of doorsparen voor Dalglish. Heb 995K nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 Dubbelpost: na gisteravond toch maar Gnabry gedaan (op CM) en mid Essien op de CAM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Gnabry heeft een mooie kaart maar is wel duur, Son heeft dezelfde stats... Maar als ie in je team past is hij fantastisch denk ik. Dit weekend even lekker geen weekend league gespeeld, ook wel eens lekker. Rang 1 division rivals had ik al gehaald, dus dat zijn prima rewards. Reken ook weer niet op een fantastisch TOTW dus vind het prima. Ondertussen mijn team aangepast nadat ik zaterdagavond even snel de Premium FUT Champs upgrade had gedaan: Ziet er nu zo uit Deze week nog Llorente IF halen, dan ziet het er prima uit lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 december 2020 Share Geplaatst 21 december 2020 Fijn dat die rivals doelstelling van Ajax het niet doet. Die gasten kunnen echt niks. Die 3 doelpunten in vriendschappelijke wedstrijden voor brons kan blijkbaar ook niet via live friendly maar moet perse tegen een vriend. Dat staat er ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 december 2020 Auteur Share Geplaatst 21 december 2020 41 minuten geleden zei Arsène: Fijn dat die rivals doelstelling van Ajax het niet doet. Die gasten kunnen echt niks. Die 3 doelpunten in vriendschappelijke wedstrijden voor brons kan blijkbaar ook niet via live friendly maar moet perse tegen een vriend. Dat staat er ook niet. Ik las de probleem al, bij AC Milan geen problemen mee gehad. Die brons objective gebugd ja, slechte communicatie. Gelukkig hier behaald. Gisteren wat potjes in rivals gedaan, poeh gameplay viel niet mee. Wel allen winst. Packs sparen gaat nu prima, zit op 130 stuks. Redelijk wat untradable volgens mij, jammer dat ze dat niet aangeven bij een pack (tradable of untradable). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Aoaur SBC kwam als geroepen. 85 team bijna volledig untradable, 16k aan uitgegeven, easy. Eindelijk een CAM die hele sterke passing heeft. Lekker teampie nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten