ElPrincipito Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 14 uur geleden zei Arsène: Zo die is niet mis. Ging bij mij ook wel redelijk gister. Ter Stegen, Lukaku IF, Casemiro, Firmino en Handanovic. Geen wereldtop en alleen Ter Stegen en Firmino tradable maar toch. Zit nu op 950k aan coins. Wil eigenlijk mid Overmars en Xavi halen, als die nog wat zakken, en dan nog een rechtsbuiten wellicht. Ik vind Portu niet zo leuk meer. Hoe komen jullie aan zoveel coins en zulke spelers? Ik speel niet online, enkel dus Squad Battles. Vorig jaar wel online gespeeld, kreeg echt continue troep uit alle pakketjes. Dit jaar is Callejon de absolute wereldtop die ik heb ontvangen.. Nou nou.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 november 2020 Share Geplaatst 27 november 2020 Fut gaf net een foutmelding, maar ff online seizoenen gaan spelen. Scoren gaat bijzonder makkelijk. Zowel eerste als tweede wedstrijd gaf tegenstander het op, bij respectievelijk een 4-0 en 7-2 RUSTstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2020 Auteur Share Geplaatst 28 november 2020 Vanavond begonnen met 3 a 4 potjes voor de Rodrygo objective. Kreeg net een free win, altijd goed, want tegenstander had blijkbaar z’n controller weggelegd (liep de bal steeds over de zijlijn). Zou je zeggen mooi voor doelstellingen. Moest nog 2 kopgoals, eentje kunnen maken uit een corner omdat alles non-stop werd geautoblockt en elke keer als ik de bal wilde afpakken dan tikte mijn speler dusdanig zo de bal aan dat die over de achterlijn ging Wel gelukkig de hattrick binnen. Veel content om voor te spelen de komende dagen, Deulefou, Rodrygo, championship. Dat doet EA wat mij betreft goed ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Op 27-11-2020 om 23:36 zei ElPrincipito: Volgens mij is alles wat je als eerste krijgt inderdaad untradeable. Enkel de pakketjes die je op de maandagen als beloning krijgt kun je echt verkopen. Dat was bij vorige FIFA's niet zo toch? Nu heb ik ook wat basic squad building challenges gedaan, maar komen ook allemaal untradeables uit. Dus die kan ik alleen gebruiken om verder mee te traden, mja, dat schiet dan niet echt op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Die spelers die ik in het begin kreeg waren wel tradable In zo een groep waar ik weleens lees zitten ook mensen waarbij hun transfermarkt nog niet actief is. Misschien is dat bij jou ook. Zoals bijvoorbeeld in deze thread op reddit (is wel van 2 jaar geleden maar speelt dus nog steeds): https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/9hfk1q/your_account_has_not_earned_access_to_the/ Op 27-11-2020 om 23:38 zei ElPrincipito: Hoe komen jullie aan zoveel coins en zulke spelers? Ik speel niet online, enkel dus Squad Battles. Vorig jaar wel online gespeeld, kreeg echt continue troep uit alle pakketjes. Dit jaar is Callejon de absolute wereldtop die ik heb ontvangen.. Nou nou.. Ik heb in het begin wel een paar redelijke gepacked, Bale, Mertens en Gabriel Jesus dat niveau een beetje. Daarvan best wat geinvesteerd in 87, 88 en 89 spelers en die verkocht toen die Icon SBC uit kwam. Die Rodrygo ook gehaald dit weekend. Ook nog Dembele gekocht. Dus op zich wel tevreden nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Heb de hele WL met Rodrygo op LM gespeeld, prima spelertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Wie hebben jullie gekozen voor level 15?? Speel met La Liga team dus Aidoo klinkt wel logisch, maar die Tello is ook niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 20 minuten geleden zei Arsène: Wie hebben jullie gekozen voor level 15?? Speel met La Liga team dus Aidoo klinkt wel logisch, maar die Tello is ook niet verkeerd. Heb Aidoo gekozen, gebruik hem vaak als wissel rond minuut 70 om RTTF Kounde te vervangen, wel een fijn spelertje Overigens nu dit team gemaakt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Lekker team hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 2 uur geleden zei Arsène: Lekker team hoor ja geluk gehad dat ik vrij vroeg Puskas packte, Ben Yedder en Mbappe zijn ook niet verhandelbaar helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Lekker team idd, prima pack luck wel. Heb van de week mijn eerste speler van meer dan 50k gepackt; Bruno Fernandes. Ondertussen heb ik dit team bij elkaar gespeeld en gehandeld. Eind van deze week verwacht ik Kanté te kunnen kopen ipv Pogba. Die gozer doet verdedigend echt helemaal niks. In de weekend league goud 2 gehaald maar volgende team vd week zal niet veel soeps zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Ik had een pakje van 50k gekocht, zal het eens proberen dacht ik. Had direct Sterling, die bracht al 55k op en nog wat andere spelers. 15k winst dus, niet veel maar toch. Ik bouw een Argentijns elftal, beperkte keuzes maar dat probeerde ik vorig jaar ook. Nu dus 90k aan muntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 19 uur geleden zei Jespresso: Lekker team idd, prima pack luck wel. Heb van de week mijn eerste speler van meer dan 50k gepackt; Bruno Fernandes. Ondertussen heb ik dit team bij elkaar gespeeld en gehandeld. Eind van deze week verwacht ik Kanté te kunnen kopen ipv Pogba. Die gozer doet verdedigend echt helemaal niks. In de weekend league goud 2 gehaald maar volgende team vd week zal niet veel soeps zijn.. Die Bellerin is zwaar OP. Echt een heerlijke back. Hopen dat Sevilla ver komt, vind ook deze Kounde kaart goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Thierryvane: Die Bellerin is zwaar OP. Echt een heerlijke back. Hopen dat Sevilla ver komt, vind ook deze Kounde kaart goed. Zeker. Alleen zijn lage defensive work rate is een beetje vreemd. Soms stopt hij ineens met lopen en gaat, ondanks instructies, toch best vaak hoog spelen door zijn hoge aanvalllende work rate. Gisteren kwam die Duitse Finale Plus sbc weer terug, heb denk ik 50 rare silvers voor 1500 munten of meer kunnen verkopen, echt heerlijk cashen zo met die Black Friday sbc's. Uiteindelijk veel meer waarde aan verkochte spelers dan SBC's die ik heb gedaan. 1 december 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Koundé heeft een heerlijke kaart gekregen, in divisie 1 word ie door veel mensen ook gebruikt, maar zal ook vooral door zn pace komen. Heerlijk duo als je hem samen met Varane hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 december 2020 Auteur Share Geplaatst 2 december 2020 Op 1-12-2020 om 09:33 zei Thierryvane: Die Bellerin is zwaar OP. Echt een heerlijke back. Hopen dat Sevilla ver komt, vind ook deze Kounde kaart goed. Ik laat hem overlappen en speel hem gebalanceerd. Ik probeer de 41212 smal nu, Bellerin kan dan lekker opstomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 20 winst en wie krijgen we weer uit de picks: Weghorst en Toko Ekambi. We zijn zeven WL's verder en nog altijd geen bruikbare pick gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Griezmann en Weghorst uit de player picks. Kon ook Benjamin Mendy kiezen in het rijtje met Griezmann maar uiteindelijk ome Griez gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Wow dat is niet best @Thierryvane Griezmann dan wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Krijg je dan eigenlijk player picks maar ook nog pakketjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Hebben jullie online ook alleen maar belachelijke uitslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 51 minuten geleden zei Thierryvane: 20 winst en wie krijgen we weer uit de picks: Weghorst en Toko Ekambi. We zijn zeven WL's verder en nog altijd geen bruikbare pick gehad. Ja echt bizar. Heb dan nu een gelukje met Griezmann Vrienden van me die Elite halen hebben ook nog niets nuttigs gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 26 minuten geleden zei Arsène: Krijg je dan eigenlijk player picks maar ook nog pakketjes? Ja; munten, player picks (hoeveelheid ligt aan je niveau natuurlijk) en normale pakcs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Ik had een Draft-token gehad, gisteren even gespeeld. Alle wedstrijden ruim gewonnen, de laatste maar met 4-1. Kreeg twee pakketjes, uiteindelijk was Marcos Llorrente hiervan de beste speler.. Man man man. Kreeg ook een bericht dat ik geplaatst was voor de Rivals competitie of zoiets, kreeg ik ook nog 10k muntjes. Heb nu 115k, verder niet echt spelers nodig aangezien ik enkel tegen de AI speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 december 2020 Auteur Share Geplaatst 3 december 2020 Voor de rewards hoef je ook geen WL te spelen, althans niet voor de player picks. Het wordt een stuk meer rewarding als ze promo spelers erin gooien vanaf een bepaalde rang (goud 1 oid). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten