ArkjuGeek95 Geplaatst 13 juli 2023 Share Geplaatst 13 juli 2023 Ga mij ook F1 aanschaffen, was fan van het Racing Point verhaallijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 En hoe bevalt het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Weet iemand of het mogelijk is om Callie Mayer in de My Team Career mode aan te trekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 27 minuten geleden zei ElMarcos: Weet iemand of het mogelijk is om Callie Mayer in de My Team Career mode aan te trekken? Volgens mij heb je daar de Champions Edition voor nodig. Geen idee of je het nog als losse DLC kunt halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArkjuGeek95 Geplaatst 20 juli 2023 Share Geplaatst 20 juli 2023 Op 18-7-2023 om 19:48 zei CrisChivu: En hoe bevalt het? Echt leuk, maar wel voorspelbaar ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 De Black Friday heeft me echt bij mijn strot te pakken, maar ik heb F1 23 voor de pc gehaald. Nu even een my teampie starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 3 uur geleden zei La Pulga: De Black Friday heeft me echt bij mijn strot te pakken, maar ik heb F1 23 voor de pc gehaald. Nu even een my teampie starten. Mag hopen dat die minder hard rookt dan in onze career. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Mag hopen dat die minder hard rookt dan in onze career. We waren toen wel trending op Twitch, af en toe gewoon 3 kijkertjes en zelfs een live chatter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Zojuist zei La Pulga: We waren toen wel trending op Twitch, af en toe gewoon 3 kijkertjes en zelfs een live chatter. Waren dan ook echt een goed duo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Zit er wel echt helemaal in hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Is nu 'gratis' bij de maandelijkse PS+ games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart @Dansmeistermoeten we maar weer live op Twitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Gedownload! Dat wil ik zien @La Pulga en @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Komend weekend komt de nieuwe game uit, gaat iemand die halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Ik heb niet echt de intentie om er wéér in te trappen. Ik speel het een paar keer en dan ben ik er doorgaans wel weer klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Wees sterk @neva hier nog 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Ze hebben me te pakken, ligt morgen hier op het matje. Carriere starten met Sainz of Alonso, wie dit wilt volgen kan ik wel live op twitch ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Net even gespeeld, gelijk met Alonso carriere begonnen maar bij de eerste training was ik 8 seconde sneller op de rest. Moet denk ik nog even met de instellingen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Wanneer is die live stream er? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 1 uur geleden zei bas huijsmans: Wanneer is die live stream er? Kan morgenavond wel als voorbeschouwing van het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Live knop gevonden, safety car staat aan. Letsgo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 1 uur geleden zei La Pulga: Live knop gevonden, safety car staat aan. Letsgo Waar stream je dan ? Verdorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 3 uur geleden zei neva: Waar stream je dan ? Verdorie. Was op Twitch, was echt heel leuk met al die kijkertjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten