Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Socrates:

Is F1 2021 wat aan als je een enorme leek bent op racegebied?

En nog wat vragen:

- Is het te spelen met een doodnormale controller (geen stuurding oid)

- Kan je met twee controllers tegen elkaar racen (dus gewoon IRL, niet online)

- Is er een moeilijkheidsgraad voor amateurs/noobs? 

@neva @La Pulga @timpy00 & co

Ik sluit mezelf aan bij de eerder genoemde antwoorden. Ik speel zelf ook met normale controller, ben zelf zeker geen pro. Moeilijkheidsgraag kun je continu aanpassen dus het is daar even meespelen maar dan vind je redelijk eenvoudig het niveau wat bij je past.

Met alle opties die er zijn denk ik dat je redelijk makkelijk kunt instappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mensen die van Formule 1 en Football Manager houden is Motosport Manager misschien een leuke suggestie. Ik speel het nu op de Switch en ben mijn halve werkdag er al aan kwijt:mrgy:. De Switch versie is volgens mij een iets minder uitgebreide variant van de game, lees dat die op de computer een stuk groter is. Desalniettemin ben ik alweer helemaal verslaafd. Loopt echt uitstekend op de Switch en is nu in de aanbieding voor 4.50 geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Beppu:

Voor mensen die van Formule 1 en Football Manager houden is Motosport Manager misschien een leuke suggestie. Ik speel het nu op de Switch en ben mijn halve werkdag er al aan kwijt:mrgy:. De Switch versie is volgens mij een iets minder uitgebreide variant van de game, lees dat die op de computer een stuk groter is. Desalniettemin ben ik alweer helemaal verslaafd. Loopt echt uitstekend op de Switch en is nu in de aanbieding voor 4.50 geloof ik.

Hey die heb ik ook laatst gehaald, nog geen tijd gehad om te spelen maar zag er wel erg goed uit. Je kan zeker geen updates fixen dat je ook met F1 coureurs kan rijden toch? Heb het spel namelijk ook op de pc, daar kan je wel databases downloaden en zelfs die van dit jaar is al uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

20 minuten geleden zei La Pulga:

Hey die heb ik ook laatst gehaald, nog geen tijd gehad om te spelen maar zag er wel erg goed uit. Je kan zeker geen updates fixen dat je ook met F1 coureurs kan rijden toch? Heb het spel namelijk ook op de pc, daar kan je wel databases downloaden en zelfs die van dit jaar is al uit!

Hebben jullie ook de aankondigingen van Frontier(Planet Zoo, Planet Coaster, etc.) gezien? Die gaan deze zomer F1 Manager 2022 releasen en dat ziet er echt heel goed uit!

Kan zelf niet wachten op deze game, graphics zien er ook echt super goed uit voor een management game. Schijnbaar kun je de races ook kijken zoals het op TV weergegeven wordt! 

Alleen al de modellen die ze tot nog toe hebben laten zien :<:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Daniell:

Hebben jullie ook de aankondigingen van Frontier(Planet Zoo, Planet Coaster, etc.) gezien? Die gaan deze zomer F1 Manager 2022 releasen en dat ziet er echt heel goed uit!

Kan zelf niet wachten op deze game, graphics zien er ook echt super goed uit voor een management game. Schijnbaar kun je de races ook kijken zoals het op TV weergegeven wordt! 

Alleen al de modellen die ze tot nog toe hebben laten zien :

Kwam inderdaad wel hier voorbij op het forum, waar weet ik niet. Maar ik zie de novelles al komen  :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Er zit een ingame editor in waarmee je alles kan veranderen (namen, nationaliteiten etc. Maar ook hoe goed coureurs en stafleden zijn.)

Hier laat iemand zien hoe je dat doet (voor de 2019 roster). Wel veel en irritant werk denk ik, ga er zelf mijn vingers niet aan branden.

1 uur geleden zei Daniell:

Alleen al de modellen die ze tot nog toe hebben laten zien :

Heb het gezien inderdaad. Ziet er erg vet uit. Het verschil met bovenstaande game is wel dat die heel simpel is, en dat F1 Manager 2022 wel heel erg richting FM gaat qua mogelijkheden. Ik vind zelf eerder genoemde games fijner omdat ik lekker rustig een uurtje wil zitten zonder al te veel na te hoeven denken😅. Denk dat je met zo'n game als uit jouw filmpje al drie uur bezig bent voordat je een keer aan je eerste race begint. Al heeft dat ook zijn charme natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-5-2022 om 19:28 zei La Pulga:

Kwam inderdaad wel hier voorbij op het forum, waar weet ik niet. Maar ik zie de novelles al komen   

you read my mind :classic_tongue: Ben wel enthousiast over wat ik van die game zie. 

F1 2021 vind ik ook nog steeds leuk, maar sommige banen rijd ik iedereen naar huis en in Canada kom ik niet voorbij ronde 1. De wall of champions wordt mij fataal :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElMarcos:

you read my mind :classic_tongue: Ben wel enthousiast over wat ik van die game zie. 

F1 2021 vind ik ook nog steeds leuk, maar sommige banen rijd ik iedereen naar huis en in Canada kom ik niet voorbij ronde 1. De wall of champions wordt mij fataal :-D

Vind het wel jammer dat er nog geen releasedatum is, het seizoen is al bijna halverwege (1/3e) en nu is F1 zelf nog een beetje warm. Al doet FM dat uiteraard exact hetzelfde met hun release in november  :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Vind het wel jammer dat er nog geen releasedatum is, het seizoen is al bijna halverwege (1/3e) en nu is F1 zelf nog een beetje warm. Al doet FM dat uiteraard exact hetzelfde met hun release in november  :D 

Liever dat dan een half afgemaakte game zoals EA elk jaar FIFA op de markt brengt. Al moet het geen Settlers wordt die is eindelijk uit na JAREN wachten eens uit kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

2 uur geleden zei ElMarcos:

Liever dat dan een half afgemaakte game zoals EA elk jaar FIFA op de markt brengt. Al moet het geen Settlers wordt die is eindelijk uit na JAREN wachten eens uit kwam.

Zag net dat ze een Twitch channel zijn gestart dus er zal over enkele dagen, iig zeer binnenkort, gameplay aankomen! 

Als ze gameplay gaan laten zien zijn ze een heel eind op weg en zal de releasedatum er ook heel snel zijn :mrgy:

Ik zit echt te wachten op deze game en heb hoge verwachtingen. Vroeger had EA ook zo'n spel maar was de markt veel te klein, volgens mij zijn er toen maar 2/3 iteraties uitgekomen? 2000 en 2001 volgens mij...

Denk zelf dat ie rond Silverstone uit zal komen, die is op 3 juli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad de bedoeling dat we de huidige titel gewoon aanpassen. Eventueel kunnen we er ook nog F1 Game van maken, daar de één straks de nieuwste gaat spelen, en de ander misschien nog een paar maand doorgaat met F1 2021, totdat de 22 versie wat goedkoper is geworden. Om voor zowel de '21, als de '22 een apart topic te openen is wat teveel van het goede! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ElMarcos:

Zijn er al mensen die F1 22 gekocht hebben? En is het de moeite waard? Of is het nu EA eigenaar is, ook precies zoals we gewend zijn. Onspeelbaar in de eerste weken en maanden? 

(y) Ik sla hem over dit jaar, voel veel meer voor F1M22.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Noordzijde:

Ik heb het spel wel besteld, gewoon de reguliere uitvoering. Ga geen 30 euro extra betalen

Idem. Zeker niet voor een game die tegenwoordig het stempel van EA draagt. Hoe flauw dat ook klinkt misschien. 

7 uur geleden zei Daniell:

Ik sla hem over dit jaar, voel veel meer voor F1M22.

Je verwacht het niet met EA :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels het eerste raceweekend erop zitten. Nog een beetje zoekende naar het juiste niveau van de AI. Auto’s rijden erg fijn, wel wat zwaarder, wen je zo aan.

Zitten echter nog wel geneog fouten in, tijdens de race begint de audio extreem te kraken.(na opnieuw opstarten werkt het weer) Ook valt het me op de sector indicaties geen kleur hebben. Hopelijk fixen ze dit snel, vooral de audio..

bewerkt door Noordzijde
Link naar opmerking
Deel via andere websites