Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik ging gister even rondje Oostenrijk. Startte vanaf pole en ik rij zo even 15 seconde weg (moeilijkheid op 50% ofzo)

Ga ik de pit in als eerst natuurlijk, zie ik iedereen doorrijden. Letterlijk dezelfde ronde begint het keihard te regenen zonder maar ook iets van Jeff gehoord te hebben.

Moest ik gelijk die ronde naar binnen voor een groene band, werd ik uiteindelijk 6e mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carriere gestart en seizoen uitgespeeld in de F2 (12 races). Vond het onwijs tof in die F2 bolides, doordat het een stuk stroever stuurt en langzamer gaat leer je veel beter de lijnen en apex te herkennen. 

Nu weer opnieuw begonnen met 'moeilijkheid' 90 (expert). Mis wel het stuurtje, met de controller is wel erg lastig merk ik. Zeker als je op topsnelheid licht wil insturen. 

Hoe spelen jullie? Welke instellingen? Met stuurtje of controller? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er dit jaar weer ingetrapt. Wilde zó graag dit spel hebben, zag mijn carrière al weer helemaal voor me. Maar als je dan gaat rijden en er achter komt dat de AI na al die jaren nog steeds zo ontiegelijk ruk is, is de lol er snel af. Heb hem na een maandje weer van de schijf afgegooid, moest ruimte hebben om COD te kunnen updaten ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door een leuke kortingsactie deze game aangeschaft, had al wat filmpjes voorbij zien komen en de aanwezigheid van Zandvoort gaf de doorslag :) Monaco is nog steeds een crime trouwens na al die jaren.. 1 rondje gaat nog wel, maar in de race lukt het me niet om die vangrail te vermijden. 

Carrière begonnen in de F2, na een moeizame start heb ik 3 van de laatste 4 races op mijn naam weten te schrijven en dat was voldoende om het kampioenschap binnen te hengelen. Nu de overstap gemaakt naar de F1, gekozen voor Williams (als Mercedes-protegé) en dat gaat best aardig, vooral vanwege de aangepaste setups kan ik leuk meekomen met de concurrentie (Haas/Alfa Romeo/Alpha Tauri)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil later dit jaar als F1 2021 uitkomt ook weer eens lekker gaan racen. Ben nu dan ook aan het overwegen de 2020 versie vast wat te spelen om feeling te krijgen. Twijfel alleen of ik ook maar meteen een stuur moet kopen. Hoe spelen jullie dit? Een hele setup met stoel en alles is me wat te veel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond geïnstalleerd en eerste meters gemaakt. Dat was flink wennen. 

Vanavond maar eens een carrière beginnen met een full season F2. Zag bij plattetv een inklapbare stoel; de playseat challenge. Vriendin eens wat pampered de komende tijd :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou. F2 carrière vrij makkelijk kampioen geworden. Moeilijkheidsgraad op 50 en op pit lane assist na alles uitgeschakeld.

F1. In het traject van Ferrari. Alfa Romeo begonnen. Alles hetzelfde gelaten. Vrije training GP Australië. Rij pit uit eerste bocht meteen de muur in :-D

Wat een verschil joh. Morgen weer proberen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei CrisChivu:

En hoe is het verder gegaan @The Saint

Wel redelijk. Moeilijkheidsgraad op 70 in een eerste seizoen F1 bij Alfa. Paar races gewonnen, paar keer pole. Tweede seizoen overgestapt naar Ferrari, heb ik spijt van. Dus ben een team gestart en ben daar wat aan het klooien. 

Met controller racen blijft soms lastig. Vooral snelle combinaties zijn tricky. Daarnaast info opvragen bij Jeff is gewoon geen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei The Saint:

Wel redelijk. Moeilijkheidsgraad op 70 in een eerste seizoen F1 bij Alfa. Paar races gewonnen, paar keer pole. Tweede seizoen overgestapt naar Ferrari, heb ik spijt van. Dus ben een team gestart en ben daar wat aan het klooien. 

Met controller racen blijft soms lastig. Vooral snelle combinaties zijn tricky. Daarnaast info opvragen bij Jeff is gewoon geen doen. 

Klopt, telkens als ik Jeff iets wilde vragen dan eindigde ik in de muur.

Hou handiger zijn als je dat gewoon even rustig via start kan doen (voor controller gebruikers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik in seizoen 3 in my Team inmiddels wel echt het snelste team ook. Kan kiezen voor door ontwikkeling maar wil ook de puntjes houden voor evt nieuwe regels seizoen 4. hoe hebben jullie dat gedaan?

Speel zelf ook raceafstand 50 % maar die AI is qua pitstopstrategie echt om te huilen. Kan soms met 2 rondjes langer doorijden op total loss banden pitstop besparen waardoor ik prima kan winnen als het moet. speel 83 moeilijkheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Klopt, telkens als ik Jeff iets wilde vragen dan eindigde ik in de muur.

Hou handiger zijn als je dat gewoon even rustig via start kan doen (voor controller gebruikers)

Heb je al stuurtje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites