Elsjorro1990 Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Inmiddels al onderweg naar Prestige 3. Gaat ook wel hard. nu al 3x een dubbel xp weekend te pakken gehad. Schiet lekker weg. Word nu wel tijd dat ze wat aan de wapens gaan doen in Infected. Met alleen die shotgun en handgun gaat een de-atomizer strike wel heel lang op zich laten wachten. In Hardcore domination nu al paar keer dichtbij geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 Inmiddels al weer op weg naar Prestige 4. Mijn inziens echt een van de beste cod's van de afgelopen jaren. Ze hebben de regen van het springen wat bijgesteld naar beneden, hit detection is opgelost, top game. En al die zeikerds die graag terug wouden naar oude cod's en een remastered versie wouden, komen van een koude kermis thuis. Nu merk je pas wat een bullshit er allemaal eigenlijk in die oude COD's zat. Iedereen laat de remastered bijna links liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 Inmiddels alweer prestige 7.. gaat tering hard hier. Veel wapens al gold. Nieuwe map pack Sabotage zijn stuk voor stuk heerlijke maps. Remake van afghan zit erin, heerlijke sniper map. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Vraagje voor de cod fans. Hoe zit het met die modern warfare 2 remastered op de PS4? Moet je dan perse Infinite warfare kopen en dan modern warfare 2 als uitbreiding? Is namelijk mijn favoriete COD en wil die wel weer spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Vraagje voor de cod fans. Hoe zit het met die modern warfare 2 remastered op de PS4? Moet je dan perse Infinite warfare kopen en dan modern warfare 2 als uitbreiding? Is namelijk mijn favoriete COD en wil die wel weer spelen. Dat moet inderdaad en ik zou het je ten zeerste afraden. Die game is 1 op 1 gekopieerd en met hoe tegenwoordig games in elkaar zitten en met hoe slecht modern warfare euigenlijk in elkaar zat ( dat viel misschien destijds niet zo op, nu absoluut wel) is het zonde van je geld. Veel mensen laten hem ook al tijden links liggen. Infinite warfare daarentegen, goede game man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Vind mw2 ook niks nee. Drama. Zo traag ook en vind de balance maar heel gek. Speel liever IW al blijft boiii nog steeds de beste van de afgelopen jaren black op ops 3 was inderdaad echt heel erg goed. Maar kan me ook echt goed vermaken met infinite warfare. Ik denk zelfs dat ik het springen en sliden heel erg ga missen, het voegt in mijn ogen echt wat toe aan de dynamiek van het spel. Genoeg domme opmerkingen al gehoord over dat het net halo zou zijn, maar dat is gewoon totaal niet waar. Game zit erg goed in elkaar, er zitten over het algemeen hele goed maps in. Wat ik wel hatelijk vind, is dat er amper 1 maand na een nieuwe mappack weer een mappack uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 hier inmiddels op weg naar de eerste max prestige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Dat moet inderdaad en ik zou het je ten zeerste afraden. Die game is 1 op 1 gekopieerd en met hoe tegenwoordig games in elkaar zitten en met hoe slecht modern warfare euigenlijk in elkaar zat ( dat viel misschien destijds niet zo op, nu absoluut wel) is het zonde van je geld. Veel mensen laten hem ook al tijden links liggen. Infinite warfare daarentegen, goede game man. Deze eigenwijze drol heeft hem toch stiekem aangeschaft. Maar je hebt helemaal gelijk. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Deze eigenwijze drol heeft hem toch stiekem aangeschaft. Maar je hebt helemaal gelijk. ;) Weet je wat het is, wij ( ik net zo goed) denken met sentiment terug aan die games, je hoort iedereen roepen hoe geweldig het was en hoe shit het spel nu is ( zonder dat die mensen BO3 of infinite warfare geprobeerd hebben) maar het is totaal nergens op gebaseerd. Al die games die wij hier verafgoden, zaten gewoon gruwelijk slechte fouten in die nog erger zijn dan alle fouten in fifa FUT. Maar omdat wij ons op die leeftijd ( of die geest van de tijd misschien) daar niet aan stoorden, vinden we het allemaal super games. Maar je ziet het nu met modern warfare remastered, ze hebben 1 op 1 die game gekopieerd en nu blijkt ineens dat er echt wel tyfus veel fouten in dat spel zitten. Maar het is makkelijker om te bashen op het nieuwe concept van COD. Veel mensen hebben die mening gevormd na Advanced Warfare, wat inderdaad een gedrocht van een spel was. Maar niets in de huidige COD doet ook maar een seconde denken aan die game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei 2017 Share Geplaatst 29 mei 2017 Weet je wat het is, wij ( ik net zo goed) denken met sentiment terug aan die games, je hoort iedereen roepen hoe geweldig het was en hoe shit het spel nu is ( zonder dat die mensen BO3 of infinite warfare geprobeerd hebben) maar het is totaal nergens op gebaseerd. Al die games die wij hier verafgoden, zaten gewoon gruwelijk slechte fouten in die nog erger zijn dan alle fouten in fifa FUT. Maar omdat wij ons op die leeftijd ( of die geest van de tijd misschien) daar niet aan stoorden, vinden we het allemaal super games. Maar je ziet het nu met modern warfare remastered, ze hebben 1 op 1 die game gekopieerd en nu blijkt ineens dat er echt wel tyfus veel fouten in dat spel zitten. Maar het is makkelijker om te bashen op het nieuwe concept van COD. Veel mensen hebben die mening gevormd na Advanced Warfare, wat inderdaad een gedrocht van een spel was. Maar niets in de huidige COD doet ook maar een seconde denken aan die game. Klopt, maar moet wel zeggen dat ik die nieuwste COD versies minder leuk vind. Omdat ik groot 'liefhebber' ben van de WOII. Dus de komende COD kijk ik enorm naar uit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Klopt, maar moet wel zeggen dat ik die nieuwste COD versies minder leuk vind. Omdat ik groot 'liefhebber' ben van de WOII. Dus de komende COD kijk ik enorm naar uit ;) Ik moet zeggen dat ik de setting van eerder COD games ook mooier vind dan het futuristische gedoe. Maar aan de andere kant: Zo heel veel is er niet veranderd. Je hebt het jump systeem, wat in mijn ogen echt juist een extra dimensie geeft aan de game. Het is niet zo belachelijk uitgebreid als advanced warfare maar gewoon wat hoger jumpen en sliden. Payloads/rigs moet je liggen, ik erger me er niet echt aan en ze hebben er op zich ook wel een goede job aan gedaan deze niet te sterk te maken. Al vind ik de warfighter rig wel erg sterk. Ook de energie guns zijn niet wezenlijk verschillend van de normale ballistic guns. Ik moet het nog afwachten, maar ga het vooral jammer vinden dat het jumpsysteem verdwijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Ja dat sliden mis ik stiekem ook wel. Probeerde dat tevergeefs :cab: in modern warfare remasterd :P Maar zelf gewoon voorstander van de guns en omgevingen van woii. Dus daarom kijk ik er wel naar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Ja dat sliden mis ik stiekem ook wel. Probeerde dat tevergeefs :cab: in modern warfare remasterd :P Maar zelf gewoon voorstander van de guns en omgevingen van woii. Dus daarom kijk ik er wel naar uit. Je raakt er heel erg snel aan gewend:P Enige minpunt van het jumpen: Snipen word er wel moeilijk lastig door. En moet toch, omdat ik al die camo's wil halen, de snipers ook door. Hier inmiddels Prestige 10. Ging een tijdje heel hard door alle dubbel xp weekenden en gehaalde challenges, maar doordat ik nu vooral veel challenges al gehaald heb, gaat het steeds minder snel. Inmiddels de SMG's diamond, nog een paar headshots en dan ook alle Assault Rifles diamond. Heb echt te lang door gedaan met de NV4, had eigenlijk moeten stoppen na het halen van gold, maar heb daar in totaal nu 6k kills mee gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik de setting van eerder COD games ook mooier vind dan het futuristische gedoe. Maar aan de andere kant: Zo heel veel is er niet veranderd. Je hebt het jump systeem, wat in mijn ogen echt juist een extra dimensie geeft aan de game. Het is niet zo belachelijk uitgebreid als advanced warfare maar gewoon wat hoger jumpen en sliden. Payloads/rigs moet je liggen, ik erger me er niet echt aan en ze hebben er op zich ook wel een goede job aan gedaan deze niet te sterk te maken. Al vind ik de warfighter rig wel erg sterk. Ook de energie guns zijn niet wezenlijk verschillend van de normale ballistic guns. Ik moet het nog afwachten, maar ga het vooral jammer vinden dat het jumpsysteem verdwijnt. CoD moet het gewoon houden bij de 'futuristische' setting. Nu krampachtig terug naar WO2 ofzo omdat Battlefield het ook doet, maar eigenlijk hebben ze dat zichzelf onmogelijk gemaakt. De huidige/nieuwe gameplay is niet mijn favoriet, maar wel vermakelijk. Fast paced. Wordt lastig om die lijn door te trekken in een setting waar boosts en dingen niet mogelijk zijn. 31 mei 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juni 2017 Share Geplaatst 1 juni 2017 CoD moet het gewoon houden bij de 'futuristische' setting. Nu krampachtig terug naar WO2 ofzo omdat Battlefield het ook doet, maar eigenlijk hebben ze dat zichzelf onmogelijk gemaakt. De huidige/nieuwe gameplay is niet mijn favoriet, maar wel vermakelijk. Fast paced. Wordt lastig om die lijn door te trekken in een setting waar boosts en dingen niet mogelijk zijn. Dit inderdaad. Ik moet echt zeggen dat het futuristische niet echt stoort oid. Het geeft wel echt een ouderwets COD gevoel. Denk ook dat veel mensen een beetje bevooroordeeld zijn en bang zijn dat het zo slecht is als advanced warfare. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 Vond het wel tijd voor een topic. Ga hem natuurlijk als echte CoD-fan wel halen, alleen advanced warfare overgeslagen. Ziet er allemaal op zich wel stoer uit, ik maak me alleen wat zorgen over het feit dat create a class lijkt te verdwijnen ( zou ik echt serieus ruk vinden) en ik vind het jammer dat ze het jumpen er compleet uitgehaald hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Nog mensen die deze online op pc spelen ? Sinds kort weer eens opgepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Heb het spel wel via steam. Maar speel het niet. Hoop dat ze de MW2 wel gaan remasteren op de PS4. leukste cod ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Speel het zeer zelden. Hapert de laatste tijd erg omdat m'n laptop sloom is geworden.. 21 augustus 2017 bewerkt door Vilhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 Ben nu voornamelijk de kleine het aan het leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Ik zag dat hier nog geen topic voor was, of ik ben blind. BETA is inmiddels voor het tweede weekend uit en ik heb er net wat uurtjes inzitten. Man man mag wel weer flink gaan oefenen want na al die jaren geen COD is het wel een beetje kwijt.. Meer mensen die de BETA spelen/gespeeld hebben en wat denken we er van? Ik vind het wel weer oud en vertrouwd, alleen heb ik wel het idee dat sommige al 10 weken die BETA spelen wordt echt weggevaagd af en toe :huhu: D4Q_XYVescc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Heb geen BETA maar van wat ik gezien heb ziet het er weer vertrouwd uit. Niet meer dat achterlijke vliegwerk maar gewoon ouderwets knallen. ik moet er ook weer inkomen aangezien mijn laatste COD MW2 was ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Heb geen BETA maar van wat ik gezien heb ziet het er weer vertrouwd uit. Niet meer dat achterlijke vliegwerk maar gewoon ouderwets knallen. ik moet er ook weer inkomen aangezien mijn laatste COD MW2 was ;c Hier precies eender. Mn broertje kocht nog wel eens tussenliggende edities maar wat een drama was dit. Dit speelt wel weer vertrouwd maar mn niveau is echt -10 haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 Heb/haal je hem op console, Maarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 PC > Console. Snap niet hoe je een shooter met een controller kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten