Justin Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Als jij het zegt. ;c Vandaag speelde ik met een vriend. Ging echt kut, vrijwel geen enkel potje positieve score. :m: Na even al lekker op een kut manier gaan spelen. RPG!! ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2010 http://www.youtube.com/user/InboxCreations#p/u zzirGrizz montage voor MW2. De editing valt mij erg tegen, de clips zijn echt geniaal. Een C4 in de lucht quickscopen en dan een trple. Mijn god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Nondeju, wat een 360/720 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Petje af hoor voor dat spawnkillen op 3:10 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Wat een montage : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 op het geprestige na , helemaal uitgespeeld :D , vandaag mn laatste achievment gehaald :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 november 2010 Auteur Share Geplaatst 1 november 2010 b_mLHSKf3OQ Deze van Muzzafuzza en Fuzzamuzza. Vind 'm beter dan die van Grizz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Godsklere man. Niet normaal maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 november 2010 Share Geplaatst 3 november 2010 Lekkere montages zeg, al heb ik er wel al betere gezien van zzirGrizz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 november 2010 Auteur Share Geplaatst 4 november 2010 Lange tijd geleden dat ik zo lang heb gespeeld zeg :) Eerst met RobD en nog wat mensen S&D maar ging niet zo lekker. Daarna Merc TDM en ging heerlijk. Stuk of 6/7 potjes gespeeld, en elke keer bovenaan. Laagste K/D was 2, hoogste bijna 5. 3-5-7 killstreaks ftw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Das gewoon serieus niet leuk hoe goed die vent van dat filmpje is :cab: echt ziek hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 november 2010 Auteur Share Geplaatst 4 november 2010 Bedoel je Balace? Ze zijn daar samen 5 maanden mee bezig geweest he. Alle fails/take outs staat ook op hun channel. Ze zijn best goed maar er zijn veel betere mensen op YouTube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2010 Share Geplaatst 4 november 2010 Die zijn dan nog zieker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Toenet ff paar potjes gespeeld... Highrise -> Domination -> 32 kills, 4 assists, 5 deaths, 2 flags captured = UMP45 Silenced + FMJ Wasteland -> Domination -> 40 kills, 5 assists, 2 deaths, 0 flags captured, Tactical Nuke! = RPD Thermal Scope + Grip Rust -> Team Deathmatch -> 12 kills, 10 assists!, 3 deaths = UMP 45 Silenced + FMJ Underpass *zucht* -> Team Deathmatch -> 7 kills, 2 assists, 6 deaths = M21 EBR Thermal Scope + FMJ Al met al niet slecht, alleen Underpass is ...baan! Morgen of overmorgen Black Ops binnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Waarom pak je bij elke class Bling? Bij die RPD en die M21 EBR zoom je dan trager in, wat nadelen heeft, en bij die UMP45 heeft het weinig nut om Silencer met FMJ te combineren, sowieso dat je alleen met Silencer al snel mensen neer hebt.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Jonge Underpass is chill :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 FMJ is alleen dat het makkelijker door materialen heen gaat. Gok dat je nog vaak een hitmarker krijgt met die M21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Waarom pak je bij elke class Bling? Bij die RPD en die M21 EBR zoom je dan trager in, wat nadelen heeft, en bij die UMP45 heeft het weinig nut om Silencer met FMJ te combineren, sowieso dat je alleen met Silencer al snel mensen neer hebt.;) Omdat M21 EBR anders niet 1 shot killt, en RPD -> Wasteland -> Zo dat hol in mikken met Thermal Scope = _O_ en Grip is dat het wapen niet van de 1 naar de andere kant gaat. Op UMP45 heb je gelijk, ik verander het ook soms, maar ik heb nu 8 of 9 classes (weet het zo uit mijn hoofd niet) en ik heb 1x UMP met silencer -> semtex -> stun grenade -> marathon -> lightweight -> blabla zodat alles echt snel gaat, en 1tje met Bling -> Hardline -> Blabla, omdat ik die meestal gebruik voor als ik Tactical Nuke ofso wil gaan halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 november 2010 Auteur Share Geplaatst 7 november 2010 Protip: FMJ verhoogd je damage niet, ook al staat er dat het wel zo is. Protip 2: Hardline is nooit beter dan SP. Protip 3: SoH of Scavenger is behalve bij de FAL altijd beter dan Bling. [/waaromweetikdit] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Waarom bij de FAL dan wel? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 De FAL is accurater, hierdoor verbruik je minder kogels;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 http://www.youtube.com/user/InboxCreations#p/u zzirGrizz montage voor MW2. De editing valt mij erg tegen, de clips zijn echt geniaal. Een C4 in de lucht quickscopen en dan een trple. Mijn god. Vind ik dus geen reet aan heh. Jippie, hij killed een stelletje idioten die met z'n alleen in een gang rennen zonder te kijken of cover te nemen. Jippie, hij spawn killed 4/5 mensen. Jippie, hij mist iemand totaal maar krijgt alsnog een kill. Ik presenteer u MW2 op de consoles, 80% noobs + auto-aim kills. 'Kom, ik kijk naar een bepaald punt met m'n sniper, zet me crosshair erop, en ik schiet een paar keer zomaar en voila, een kill'. De editing is wel meester, maar dat heeft Grizz niet gedaan, beetje zielig dat iedereen hem de credits geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Nee :cab: Eigen ervaring ;) ik heb per kill een stuk minder kogels nodig dan met bijv een TAR, daarom heb ik nooit scavenger met de FAL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 november 2010 Auteur Share Geplaatst 8 november 2010 Waarom bij de FAL dan wel? :cab: Omdat de Holo sight op de FAL dmg+5 doet. De minimale dmg wordt dan 50 = atijd 2x dood. Met een silencer erbij is een perfecte combinatie. De FAL is accurater, hierdoor verbruik je minder kogels;) Nee :cab: Vind ik dus geen reet aan heh. Jippie, hij killed een stelletje idioten die met z'n alleen in een gang rennen zonder te kijken of cover te nemen. Jippie, hij spawn killed 4/5 mensen. Jippie, hij mist iemand totaal maar krijgt alsnog een kill. Ik presenteer u MW2 op de consoles, 80% noobs + auto-aim kills. 'Kom, ik kijk naar een bepaald punt met m'n sniper, zet me crosshair erop, en ik schiet een paar keer zomaar en voila, een kill'. De editing is wel meester, maar dat heeft Grizz niet gedaan, beetje zielig dat iedereen hem de credits geeft. Editing zuigt juist enorm, en ik weet dat Grizz dat zelf niet doet. Ja er zijn enorm veel slechte noobs op consoles, true. Ja wij hebben aim-assist. Wil je weten wat het doet? [YOUTUBE]PMWCSelubbA[/YOUTUBE] A_F11JlK38w Op PC is dat dus he. Nog iets te melden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 Ik denk dat je zijn grote mond hebt gesnoerd die naab! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten