Teemong. Geplaatst 12 augustus 2010 Share Geplaatst 12 augustus 2010 waar zien jullie dat shirt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 12 augustus 2010 Share Geplaatst 12 augustus 2010 az.nl weet trouwens niet waarom jullie het zo lelijk vinden hoor, vind het zelf wel mooi eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2010 Inderdaad, zo lelijk vind ik het niet. Misschien dat ik nu wel een shirt ga halen met Guðmundsson #17 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 12 augustus 2010 Share Geplaatst 12 augustus 2010 pff veels te druk shirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dembele niet naar Birmingham, maar naar Fulham voor €6 miljoen. Vandaag medische keuring e.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fulham vind ik wel een betere club voor hem. Wel jammer dat Hodgson weg is, die zou wel rendement uit hem krijgen. Heb eigenlijk geen flauw idee wie daar nu de coach is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mark Hughes die van City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 augustus 2010 Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hmm, da's ook wel een goeie denk ik. Hopelijk doet ie wat moois met die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 14 augustus 2010 Share Geplaatst 14 augustus 2010 Dembele niet naar Birmingham, maar naar Fulham voor €6 miljoen. Vandaag medische keuring e.d. Dit is het artikel vandaag op Sporza :) Moussa Dembele trekt naar Fulham Moussa Dembele heeft zijn transfer naar de Premier League beet. De 23-jarige aanvaller ruilt de Nederlandse club AZ voor de Engelse club Fulham. Dat zegt onze landgenoot zelf in de Nederlandse pers. "Ik heb een goed gevoel bij Fulham", klinkt het. Moussa Dembele is rond met Fulham. Hij moet enkel nog medisch gekeurd worden in Londen. Met de transfer is naar verluidt een bedrag van zes miljoen euro gemoeid."Ik ben tevreden", zegt Dembele in het Noordhollands Dagblad. "Ik wilde naar een topcompetitie en ik was op zoek naar een stabiele club, waar ik een goed gevoel bij heb. Fulham is een club waar ik uitzicht op speeltijd heb." Ook Birmingham wilde Dembele graag, maar onze landgenoot legde dat bod naast zich neer. Twee jaar geleden zou Dembele nog op de verlanglijstjes van Europese topclubs als Chelsea, Barcelona en Inter gestaan hebben. Uiteindelijk is het Fulham geworden. De Londense club eindigde vorig seizoen twaalfde in de Premier League. "Natuurlijk is een echte topclub mooi, maar de kans op een basisplaats is daar kleiner. En ik ben nu net 23, ik hoop nog altijd over een paar jaar de stap naar een echte topclub te kunnen maken'', zegt Dembele. Dembele speelde vier seizoenen voor AZ, dat hem in 2006 bij WIllem II haalde. In ons land speelde Dembele voor de jeugd van Berchem Sport en Germinal Beerschot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Het is wel lelijk als je nu AZ zit te kijken en je denkt dat het live is. :p Staat al 2-0, hoewel er nu op tv de 1-0 wordt binnen geschoten. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Nu ik het weet is het wel stuk lelijker haha, nja ondertussen maar Utrecht kijken dan;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Het is wel lelijk als je nu AZ zit te kijken en je denkt dat het live is. :p Staat al 2-0, hoewel er nu op tv de 1-0 wordt binnen geschoten. ;) En bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 19 augustus 2010 Share Geplaatst 19 augustus 2010 Sorry ;c. Ach, vanaf nu houd ik mijn mond dicht, de 2-0 is net binnen gekopt op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2010 Groep E: AZ Dynamo Kiev (Oekraïne) BATE Borisov (Wit-Rusland) Sheriff Tiraspol (Moldavië) ;e;e Naja, BATE en Sheriff wint AZ normaal wel dus ik ga er van uit dat de volgende ronde gehaald word.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
afca_cbs Geplaatst 27 augustus 2010 Share Geplaatst 27 augustus 2010 Leuke reisjes voor de az supporters.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2010 Sigthorsson _O_ Baas hoor, z'n eerste Eredivisie-goal. mijn god holman. :| hoe fout kun je 'm raken. en sigthorsson nu ook. Zou toch jammer zijn als je weer niet wint vandaag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 je ijslandse fetish he bjorn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Kan die Klavan een beetje shotten jongens? Staat in de belangstelling van Club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Sigthorsson _O_ Baas hoor, z'n eerste Eredivisie-goal. mijn god holman. :| hoe fout kun je 'm raken. en sigthorsson nu ook. Zou toch jammer zijn als je weer niet wint vandaag.. Holman mist elke week kansen die niet te missen zijn. Echt onverdiend dat AZ nog maar zo weinig punten heeft. Wat denk je trouwens van die Jonathas? Kan die wel goed zijn voor 20 goals als hij weer fit is? @BA is al eerder gevraagd. Degelijke verdediger, met een goed schot (imo). Verder niet bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Romero zal dus wel bij AZ blijven. Wie zal er nu eerste keeper gaan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ze hadden aangegeven dat Didulica de eerste doelman zou blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2010 Na afgelopen weekend ben ik daar niet zo zeker van, al kun je natuurlijk moeilijk iemand afrekenen op één fout. Didulica straalt normaal gesproken wel iets meer rust uit dan Romero, maar Romero vind ik ook zeker niet slecht. Didulica zal in het begin gewoon eerste keeper zijn aangezien hij de gehele voorbereiding + begin competitie gekeept heeft. Holman mist elke week kansen die niet te missen zijn. Echt onverdiend dat AZ nog maar zo weinig punten heeft. Wat denk je trouwens van die Jonathas? Kan die wel goed zijn voor 20 goals als hij weer fit is? @BA is al eerder gevraagd. Degelijke verdediger, met een goed schot (imo). Verder niet bijzonder. Jonathas scoorde gister ook 3x voor Jong AZ, helaas alle 3 afgekeurd wegens buitenspel. Als hij iets slimmer word (zowel qua spel als gedrag) kan hij een prima spits worden, maar z'n gedrag gaat 'm tegenwerken denk ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
japs Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 @Niels en Fantasy: Jonathas is trouwens een prima voetballer. Hij was tegen Excelsior dan ook heel dreigend, het is een beer die in de zestien erg sterk is. Zoals je al zei Niels mist Holman heel veel kansen, spits is denk ik ook niet het probleem, meer de spelers eromheen die alles missen... Jonathas kan denk ik nog groeien, helemaal buiten de zestien. Toch denk ik dat die dit seizoen wel 1 op 2 gaat lopen :) Romero is een probleem, als we hem op de bank zetten doen we aan kapitaalvernietiging... Probleem alleen is dat Didulica niet op z'n mondje is gevallen, hij begon bv. ook te zeuren over nieuwe spits. Benieuwd hoe Verbeek dit laatste probleem gaat managen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Weer achter... 0-1 thuis tegen Roda Heerlijk balletje van Hadouir, Skoubou verprutst het waarna Delorge 'm binnenschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 september 2010 Auteur Share Geplaatst 11 september 2010 En 1-1, wat een machtig mooie vrije trap van Elm :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten