Pino Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Nema is toch z'n pa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Dat is Nebo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2013 Neno, dat bedoelde ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Slecht nieuws: Zaakwaarnemer Altidore: ‘Vergevorderde gesprekken met Engelse club’ Dinsdag, 2 juli 2013 om 16:40 AZ dreigt na Adam Maher ook Jozy Altidore kwijt te raken. De Amerikaanse spits wordt al geruime tijd in verband gebracht met diverse andere clubs en volgens Sky Sports heeft Sunderland nu een concreet bod neergelegd in Alkmaar. / Zaakwaarnemer Lyle Yorks bevestigt via de officiële kanalen van de Amerikaanse Major League dat er gesprekken gaande zijn met een Premier League club. “In een vergevorderd stadium”, klinkt het. Naar verluidt gaat het dus om Sunderland, maar het zou zomaar een andere club kunnen zijn. Yorks wil namelijk geen namen noemen. In de wandelgangen werd de 23-jarige spits ook in verband gebracht met onder meer Cardiff City, Fulham, Norwich City, Celtic, Lazio en diverse clubs uit Rusland en Oekraïne. Altidore is geen onbekende in Engeland: de man die vorig seizoen 23 competitietreffers maakte voor AZ speelde in het seizoen 2009/10 voor Hull City. Bron: Voetbalzone.nl Wat zou een redelijk bedrag zijn? 6-7 miljoen? De Engelse clubs komen om in het geld dus niet te vergelijken met de transfer van Maher naar PSV. Een vervanger hebben we met Johannsson al in huis met Babalj als backup. Met het geld van Altidore alleen nog een goede linksbuiten halen want Gudmundsson en Berghuis hebben het ook nog niet echt laten zien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 4-5 eerder denk ik? Dat kost Finnbogason ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Update 2 juli 17.41 uur - AZ slaat 'niet toereikend' bod op begeerde Altidore af AZ legt zich nog niet neer bij een vertrek van Jozy Altidore. De club uit Alkmaar heeft een eerste bod van Sunderland op de spits geweigerd. Dat bevestigde een woordvoerder van AZ tegen het ANP. "Het eerste bod was niet toereikend. Dat hebben we laten weten. Nu is het afwachten." Ben benieuwd wat het bod was. Waarschijnlijk ligt het ver onder de vraagprijs anders was er wel een tegenbod gedaan als het verschil overbrugbaar was.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pyroshock Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Paar dagen terug oude klasgenoot en goede vriend van me opgezocht, ene Neno. Heb AZ nooit echt gevolgd eigenlijk, maar sinds hij er speelt ben ik het steeds meer gaan volgen. Tof team staat er nu, ben benieuwd hoe het gaat dit seizoen. Eerste helft tegen Heerenveen was hoopgevend, slechts ietwat teleurstellende tussenstand :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met deze fantastische middenvelder! Hij brengt power en meer voetbal op het middelveld. Al zie ik alleen graag een echt nummer 10 ipv Elm zoals Martens, Overtoom of Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Dit is weer zo kansloos. Ik hoop voor ze dat we weer punten gaan pakken, want als ik naar de JCS en de wedstrijd van gisteren zit te kijken, ziet het er niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 AZ Volgens mij wordt het weer net zo'n seizoen als vorig jaar. Slappe hap en Verbeek die vast blijft houden aan spelers die er niet in horen of op de verkeerde plek staan. Iedereen zo positief in de voorbereiding maar eigenlijk was dit helemaal nergens op gebaseerd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Een dag voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar maar het is verdacht stil in dit topic.. Is het vertrouwen in een goede afloop zo laag?? Zelf denk ik dat tegen Ajax de vorm of de sterkte van het team minder uitmaakt dan tegen andere teams. Deze wedstrijd staat elk jaar weer op zichzelf en altijd komen er een soort extra krachten vrij bij AZ. Ook morgen heb ik ondanks de matige vorm vertrouwen en gok ik op minimaal een gelijkspel ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Belangrijkste van het jaar ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Belangrijkste van het jaar ja? Alkmaar - Amsterdam hé, de derby van Noord-Holland ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Belangrijkste van het jaar ja? Jep, de wedstrijd tegen onze arrogante benedenburen he. Dit maakt altijd wat extra's los bij de supporters. Het eerste waar ik ook naar kijk bij het nieuwe wedstrijdschema is kijken wanneer AZ- Ajax op het programma staat. Morgen lekker vroeg naar het stadion om alvast wat sfeer te proeven en te ouwehoeren over de verwachtingen met medesupporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Vind dat altijd zo lelijk, zo'n 'gemaakte derby' door de fans als ze tegen een club als Ajax of Feyenoord moeten. 'Het eerste waar ik naar kijk bij het wedstrijdschema', hou op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Vind dat altijd zo lelijk, zo'n 'gemaakte derby' door de fans als ze tegen een club als Ajax of Feyenoord moeten. 'Het eerste waar ik naar kijk bij het wedstrijdschema', hou op zeg. Waar slaat het nou weer op dat dit een "gemaakte derby" is. “[du : rbie] de; m – ‘s sportwedstrijd tussen twee ploegen uit dezelfde streek. Er zit misschien 30 a 35 kilometer tussen beide steden dus een derby is het wel zeker. Natuurlijk is het niet hetzelfde als Feyenoord-Ajax en ook voor de Ajax fans is dit meer een gewone wedstrijd van voor de AZ-fans. Dit betekent nog niet dat wij hier niet op deze manier naartoe mogen leven. Veel van mijn vrienden zijn voor Ajax wat het ook nog eens extra leuk maakt. Het is duidelijk dat je nog nooit tijdens deze wedstrijd in het stadion hebt gezeten want dan zou je het verschil in sfeer en beleving merken ten opzichte van andere wedstrijden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Nou ja, ik zie AZ - Ajax totaal niet als een wedstrijd waar extra strijd loskomt omdat ze uit dezelfde regio komen. En wat je zegt, de Ajax-supporters zien het als een 'normale' wedstrijd, het komt alleen van de AZ-supporters af. Maar goed, kan best dat jullie het speciaal vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Nou ja, ik zie AZ - Ajax totaal niet als een wedstrijd waar extra strijd loskomt omdat ze uit dezelfde regio komen. En wat je zegt, de Ajax-supporters zien het als een 'normale' wedstrijd, het komt alleen van de AZ-supporters af. Maar goed, kan best dat jullie het speciaal vinden. Ja voor jou misschien. Jullie N.E.C - Vitesse dingentje kan mij ook echt geen kut schelen ;e Totdat ik wist dat ze rivalen/(aards)vijanden waren wist ik niet eens dat Arnhem en Nijmegen vlak bij elkaar lagen. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat iedereen elke wedstrijd op zijn eigen manier beleeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ja voor jou misschien. Jullie N.E.C - Vitesse dingentje kan mij ook echt geen kut schelen ;e Totdat ik wist dat ze rivalen/(aards)vijanden waren wist ik niet eens dat Arnhem en Nijmegen vlak bij elkaar lagen. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat iedereen elke wedstrijd op zijn eigen manier beleeft. Laat ik het zo zeggen, NEC - Vitesse is landelijk wel bekend dat het een derby is, over Ajax - AZ is dat niet echt imo. En dat je niet weet dat Arnhem en Nijmegen vlak bij elkaar liggen, tja :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Wist ik ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Laat ik het zo zeggen, NEC - Vitesse is landelijk wel bekend dat het een derby is, over Ajax - AZ is dat niet echt imo. En dat je niet weet dat Arnhem en Nijmegen vlak bij elkaar liggen, tja :r Tsja, topografie en geschiedenis zijn twee vakken waar ik echt 0,0 om care. Maar laten we maar weer ontopic gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Voor de liefhebbers een mooi filmpje [video=youtube_share;6PaQwUyshGw] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Dit mag je even uitleggen ;) [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pyroshock Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Die tweede goal:< Heerlijke pass, perfect afronding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Martens is nu alweer onmisbaar gebleken na zijn paar korte invalbeurten. Hopelijk is hij zo snel mogelijk weer topfit, dan wordt het dé verrassing van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten