Arsène Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Nou ze passen wat dat betreft prima bij elkaar als je ziet hoe zij zich gedraagt met die verleider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 12 uur geleden zei Arsène: Nou ze passen wat dat betreft prima bij elkaar als je ziet hoe zij zich gedraagt met die verleider. Ze heeft wel uitgelegd waarom ze dat deed. En ergens snap ik die reden wel (dat ze wilde testen hoe Quinten zou reageren, als hij haar intiem zag met een verleider), maar je weet ook dat dit een 'calculated risk' gaat zijn voor je relatie. Waar ze hoopte dat hij afstand zou nemen van de verleidsters, dreef ze hem met deze actie juist alleen verder weg. Met in het achterhoofd dat je papa gaat worden, wil je volgens mij ook gewoon niet die verantwoordelijkheid als je meedoet aan dit programma. Dus voor beiden denk ik de beste uitkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Hey die Thomas en Yasmin zijn echt tering nep. Die hebben niet eens (meer) een relatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Gisteravond drie afleveringen terug gekeken die ik in de vakantie gemist had. Heerlijk hoor. Die gozer van dat nieuwe koppel gaat ook meteen lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 14 minuten geleden zei 007mark: Gisteravond drie afleveringen terug gekeken die ik in de vakantie gemist had. Heerlijk hoor. Die gozer van dat nieuwe koppel gaat ook meteen lekker. Wat een gozer is dat zeg. Ik kon er ook echt helemaal niks van maken, van hetgeen hij begon te bazelen tegen die ene chick. Volgens mij wist ie zelf ook niet eens wat ie wilde zeggen :') . Die kont van die vriendin van 'm though. Holy shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 uur geleden zei tdogg16: Wat een gozer is dat zeg. Ik kon er ook echt helemaal niks van maken, van hetgeen hij begon te bazelen tegen die ene chick. Volgens mij wist ie zelf ook niet eens wat ie wilde zeggen :') . Die kont van die vriendin van 'm though. Holy shit. ik vind die meid dus echt helemaal niks. Praat zo overdreven correct ofzo, vind ik altijd een beetje een act. Geen idee. Yasmin is wel mijn favoriet tho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 minuut geleden zei 007mark: ik vind die meid dus echt helemaal niks. Praat zo overdreven correct ofzo, vind ik altijd een beetje een act. Geen idee. Yasmin is wel mijn favoriet tho. Haha voor de rest vind ik er ook helemaal niks aan hoor. Maar die kont in die jurk, damn. Yasmin is echt schattig inderdaad haha, zou zeker 'mijn temptation' zijn. Spoiler "Deze is voor jou, Thomas." Wink-wink-smile. Haha, dat was wel een goeie actie van d'r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Op 19-8-2019 om 11:29 zei Jespresso: Hey die Thomas en Yasmin zijn echt tering nep. Die hebben niet eens (meer) een relatie. Nee dat snap ik na die actie van Yasmin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 'Oreo' gaat het ook niet volhouden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Oreo :r maar dat denk ik ook niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Die tdogg zal het wel weer voor d'r opnemen maar fucked-up voor Damian.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 19 uur geleden zei Arsène: Die tdogg zal het wel weer voor d'r opnemen maar fucked-up voor Damian.. Inderdaad. Zoenen met een vrouw is in mijn inziens ook gewoon vreemdgaan. Meningen verschillen daar nogal over heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Op 29-8-2019 om 20:34 zei Arsène: Die tdogg zal het wel weer voor d'r opnemen maar fucked-up voor Damian.. Haha, nee hoor. In dit geval is het gewoon sneu voor 'm. Hij heeft zich erg netjes gedragen (in tegenstelling tot z'n Cherso-tijd zeker) en volgens mij nooit een signaal gegeven aan die ex van 'm dat hij klaar was met de relatie. Zij daarentegen, gaf hem alle reden/beelden om aan hun relatie te twijfelen door wat ze daar op het andere eiland heeft uitgevreten. Daarom ook alle lof voor hoe hij ermee omgaat. Dus inderdaad, fucked-up voor Damian, maar hij gaat er zeker respectvol mee om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Seizoen zo goed als afgelopen, maar was wel één van de betere hoor Die Thomas met zijn enorme plaat voor zijn kop wat heerlijk. Denkt volgens mij nu een paar maanden later nogsteeds dat hij echt niets geks heeft gezegd. Meer dan terecht dat Yasmin er klaar mee was, al had dat zoenen met die verleider echt niet gehoeven. Maargoed, zou zelf nooit wraak nemen in zo'n situatie. Knap hoe rustig Damian kon blijven bij het weerzien met Shirley. Wat een verschrikkelijk wijf is dat. Dat laatste kampvuur moest ook haast wel een act geweest zijn om zo fel te zijn tegen hem. Kwam in ieder geval GI-GAN-TISCH geacteerd over, maar wel heerlijk die gespeelde boosheid. Nee, die was er voor Temptation al klaar mee, maar wilde gewoon heel graag wekenlang op TV zijn. Oreo moet ook even in de spiegel kijken trouwens. Wat een gek. Wat nog gekker is, is dat Liessinde het gewoon allemaal lijkt te geloven. Ook een spiegel aanschaffen. Zou me niets verbazen als die hem elk weekend ergens anders in hangt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Is dit nou al een nieuw seizoen of duurde die een jaar ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Op 20-9-2019 om 18:34 zei 007mark: Oreo moet ook even in de spiegel kijken trouwens. Wat een gek. Wat nog gekker is, is dat Liessinde het gewoon allemaal lijkt te geloven. Ook een spiegel aanschaffen. Zou me niets verbazen als die hem elk weekend ergens anders in hangt. Precies dit inderdaad. Hij heeft haar letterlijk dingen aangepraat, die is helemaal gebrainwasht. Echt bizar. Hij wist het nog zo te brengen alsof het haar schuld was dat hij zich zo gedraagt. :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 RTL haalt Temptation Island van de buis. Groot gemis in het Nederlandse tv aanbod ???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Denk dat dit veel Videolandabonnees gaat kosten. Vind het zelf wel jammer, kan mij er kostelijk mee vermaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Jammer om te horen inderdaad. Leuk vermaak altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Nieuwe seizoen begint vanavond weer op RTL. Op de streamingdienst Videoland is het ook al te zien. Hieronder de verleiders voor beide kampen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Dat gaan we kijken! Vermaak mij er altijd prima mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 Dit seizoen is niet slecht.. Lijkt toch wel wat sensatie te komen. Wie kijkt nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 6 minuten geleden zei ElPrincipito: Dit seizoen is niet slecht.. Lijkt toch wel wat sensatie te komen. Wie kijkt nog meer? Ja, ik kijk ook. Tot nu toe 'gezapig', maar de jaloezie begint hier en daar al wel een beetje te komen ondanks dat er nog weinig gebeurd is. Benieuwd welke koppels het gaan redden. Nog wat verleidsters die jou voorkeur hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2020 Leuk programma altijd . Al was vorige week erg saai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 Ik ben nog niet echt onder de indruk van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten