007mark Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 (bewerkt) Toch maar aflevering 12 zometeen kijken. Echt een heel saai seizoen, dus tegen beter weten in hopem dat er nog iets gaat gebeuren. 18 april 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2019 Auteur Share Geplaatst 18 april 2019 Vanavond maar opnemen en kijk wel terug als ik echt even een uurtje niets beter te doen heb. Zijn er zo weinig aanmeldingen dat je wel met een Laura moet aankomen. Wat een saaie doos is dat zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Vanavond de laatste aflevering kijken, lang leve Videoland. Hopelijk nog beetje sensatie in de laatste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 52 minuten geleden zei Kavinos: Vanavond de laatste aflevering kijken, lang leve Videoland. Hopelijk nog beetje sensatie in de laatste aflevering. Ik ga nu kijken, wel via speciale (illegale) site. Overigens niet de laatste. Volgens mij krijg je nog aflevering 16 met een terugblik of ze nog samen zijn etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Dat is verschillend dacht ik @007mark Gebeurt volgens mij ook dat ze dat in dezelfde aflevering doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Je hebt overigens gelijk gekregen @007mark . Aan het voorstukje van die aflevering te zien, is dat de beste aflevering van de hele serie haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Wat een slecht seizoen zeg. Niets gebeurd behalve een kusje op de laatste dag. Man man man leed, verdriet, intrige, drama... dat willen we zien! En dan gebeurt er EINDELIJK wat, heb je een verleider die ze smoel houdt ondat hij resoectvol over wil komen naar de dame. DUUUDE wtf! Hij had tijdens dat laatste kampvuur op moeten komen en het moeten vertellen.. programma wordt soft. Waar is de tijd gebleven van Gringo man ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 voor het eerst gekeken en wat is die Rodonya of zo een eng tering wijf zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Had inderdaad ook gehoopt dat die beelden/geluiden al kwamen bij het kampvuur dat ze elkaar weer zagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Dit weekend de weerzien-aflevering gekeken. Genieten hoor. Beste aflevering van het seizoen, zeker de laatste 10/15 minuten. Marvin in seizoen 1 was echt top Temptation. 3/4 keer naaien en dat meisje wilde hem nog vergeven. Absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Voor de liefhebbers: Gisteren is het nieuwe seizoen van Ex On The Beach ook begonnen, All Star Editie Te volgen op MTV. Deze Temptation was heel matig overigens. Rodanya echter wel een vies ratje hoor hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei 007mark: Deze Temptation was heel matig overigens. Rodanya echter wel een vies ratje hoor hahaha. Die valt met in de allerlaatste aflevering zo hard door de mand Schijnt dat die Morgan tegenwoordig met Milou is. 20 mei 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 31 minuten geleden zei 007mark: Voor de liefhebbers: Gisteren is het nieuwe seizoen van Ex On The Beach ook begonnen, All Star Editie Te volgen op MTV. Deze Temptation was heel matig overigens. Rodanya echter wel een vies ratje hoor hahaha. Is ook veel leuker om te zien. Daar gebeurt tenminste wat. Goeie eerste aflevering ook haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 Op 20-5-2019 om 15:55 zei 007mark: Voor de liefhebbers: Gisteren is het nieuwe seizoen van Ex On The Beach ook begonnen, All Star Editie Te volgen op MTV. Deze Temptation was heel matig overigens. Rodanya echter wel een vies ratje hoor hahaha. Dat ex on the beach.. man man dat is me toch een partij ordinair. Hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2019 Share Geplaatst 5 juni 2019 17 minuten geleden zei Lazy: Dat ex on the beach.. man man dat is me toch een partij ordinair. Hilarisch. Ja, ik vind het ook genieten hoor. Na het kijken van een aflevering voel ik mezelf altijd nog een stuk intelligenter dan ik al was ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2019 Share Geplaatst 11 juli 2019 Temptation VIPS is in ieder geval wel goed hoor. Aflevering 3 net gezien. Wil niet spoileren, maar gaat er nu al een stuk heftiger aan toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Tja, ik ga geen Videoland abonnement nemen om naar dit te kijken. Idioot dat ze dit op die dienst hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Op 11-7-2019 om 20:37 zei 007mark: Temptation VIPS is in ieder geval wel goed hoor. Aflevering 3 net gezien. Wil niet spoileren, maar gaat er nu al een stuk heftiger aan toe Wat houdt dat VIPS? Zijn het BN'ers die daar aan mee doen of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 (bewerkt) "BN'ers" ja, inmiddels zijn de koppels - of één van de twee - bekend van: oud-deelnemers aan Temptation Island, Youtube, Ex on the Beach (MTV-show met soortgelijke opzet) en Oh, Oh daar gaan ze weer. (Oh,Oh Cherso 2.0). Dus om ze nou perse aan te duiden als bekende Nederlanders/bekende Belgen. Nee niet echt, maar onder de doelgroep (lees: kijkers van hetzelfde genre TV-serie) zijn ze wel allemaal bekend. Ik vind het overigens erg vermakelijk, tv om lekker m'n verstand op nul te zetten en me te verkneukelen bij het leed van anderen.. 15 juli 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Inderdaad, 'VIPS' tussen aanhalingstekens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 In ieder geval nu al beter dan die versie met onbekende Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Rodanya zwanger trouwens van het vorige seizoen. Alleen nergens bekend geworden van wie het is Ohja en afl. 4 van de VIPS is ook weer mooi met eerste kampvuur ghehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2019 Vips kijk ik niet wel nu naar de USA editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Meedoen aan Temptation terwijl je zwanger bent :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 9 minuten geleden zei Arsène: Meedoen aan Temptation terwijl je zwanger bent :r Haha ik ben ook net klaar met de aflevering. Wat een chaos joh dit seizoen. Het is inderdaad niet heel verstandig om mee te doen als je zwanger bent, maar in dit geval snap ik haar heel goed. Je ziet gewoon echt hoe die gast in elkaar zit, met zo iemand moet je ook geen kind willen groot brengen. True, daar was je op een andere manier ook wel achter gekomen, zonder dat heel Nederland het ziet. Maar ergens wel goed dat ze dit heeft gedaan :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten