bas huijsmans Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Hier was ik al wel bang voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Zojuist zei Urbeto: Maar dat zeg je niet. Je zegt dat Paixao een beperkte speler is. Dat is hij simpelweg niet, anders ben je ook niet de leider van Feyenoord qua G+A. Inconsistent is hij wel, maar dat zie je sowieso vaak bij vleugelspelers. Hadj Moussa is vandaag onzichtbaar, maar dat is zeker niet de regel sinds hij een basisplek veroverd heeft. Integendeel. Ik vind Paixao ook geen hele bijzondere speler. Maar goed, prima als jullie dat wel vinden natuurlijk. Maar ik zie Feyenoord in hele wedstrijden voornamelijk in de grotere wedstrijden en kan me niet heel veel hele goede wedstrijden van hem herinneren. Overigens is je argument van goals plus assists niet per se iets wat dat bevestigd. Bij Ajax zitten Klaassen en Weghorst daarbij. Zijn voetballend twee beperkte spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden En een magische comeback na 3-3 gaat ook niet gebeuren vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 2 minuten geleden zei Urbeto: Belachelijke take wederom. Ja sorry het spijt me. Net zo goed als Paixao vandaag die takes van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Beste speler van de tweede helft gewisseld voor Ibrahim ‘Minteh met een beperking’ Osman. Priske kan zijn koffers gaan pakken als t aan mij ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Eigenlijk wel raar dat je bij 3-0 alsnog Stengs brengt voor Zerrouki. Je kan maar beter beetje ingraven en score niet te hard laten oplopen. Zou dan nooit een 10 voor een 6 brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei timpy00: Ik vind Paixao ook geen hele bijzondere speler. Maar goed, prima als jullie dat wel vinden natuurlijk. Maar ik zie Feyenoord in hele wedstrijden voornamelijk in de grotere wedstrijden en kan me niet heel veel hele goede wedstrijden van hem herinneren. Overigens is je argument van goals plus assists niet per se iets wat dat bevestigd. Bij Ajax zitten Klaassen en Weghorst daarbij. Zijn voetballend twee beperkte spelers. Dan zou ik je toch aanraden eens wat vaker Feyenoord te kijken voor je dom gaat roeptoeteren. G+A is de aanvullende bevestiging van wat je voetballend al zou zien wanneer je Feyenoord ook maar enigszins volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Zojuist zei Urbeto: Dan zou ik je toch aanraden eens wat vaker Feyenoord te kijken voor je dom gaat roeptoeteren. G+A is de aanvullende bevestiging van wat je voetballend al zou zien wanneer je Feyenoord ook maar enigszins volgt. Dus omdat Paixao het goed doet tegen Zwolle en niet in de toppers is het een goede speler? Sorry dan moet ik gelijk geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Urbeto: Dan zou ik je toch aanraden eens wat vaker Feyenoord te kijken voor je dom gaat roeptoeteren. Dat zou ik dit seizoen niet echt aanraden eigenlijk. Maar als je verder kijkt dan de goals en assists bij Paixao, dan blijft er toch weinig over? Heeft geen rust aan de bal, veel balverlies en grosseert vaak in verkeerde beslissingen. Wat hij wel heeft is een 1 op 1 actie waarmee die inderdaad gevaarlijk is. Als je dan kijkt naar bijvoorbeeld een Lang dan is lang toch balvaster, stabieler en kan hij ook een pass geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Ik krijg vooral hele grote Biseswar-vibes van Paixao. Scoort af een toe een prachtgoal, maar moet het dan daarna nog vijf keer proberen. Maar goed, ik neem aan dat Te Kloese nu met Ten Haggoe aan t bellen is dus alles komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden En dan ook nog die waardeloze Beelen brengen... Verlies is echt de trainer aan te rekenen vandaag. Staat totaal verkeerd in de eerste helft, wisselt vervolgens niet in de rust en doet dan totaal onlogische wissels in de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 3 minuten geleden zei PJHoutman: Ik krijg vooral hele grote Biseswar-vibes van Paixao. Scoort af een toe een prachtgoal, maar moet het dan daarna nog vijf keer proberen. Maar goed, ik neem aan dat Te Kloese nu met Ten Haggoe aan t bellen is dus alles komt goed. als Hag komt dan weet je dat je Tadic en Blind er bij krijgt he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei La Pulga: als Hag komt dan weet je dat je Tadic en Blind er bij krijgt he? Blind zou ik toejuichen. Lekkere backup op zes ipv Zerrouki. Tadic hoeft niet per se Ik denk alleen dat de kans wat groter is dat ie met Labyad en Klaiber komt aanzetten. 5 uur geleden bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden 9 minuten geleden zei timpy00: Dus omdat Paixao het goed doet tegen Zwolle en niet in de toppers is het een goede speler? Sorry dan moet ik gelijk geven. Joh, je kijkt Feyenoord niet, maar val ons dan ook niet lastig met je ongeïnformeerde geraaskal. Paixao speelt dit seizoen meer dan prima in de Champions League en heeft het in het verleden ook tegen Ajax vaak zat laten zien. Of is dat geen topwedstrijd meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Zojuist zei Urbeto: Joh, je kijkt Feyenoord niet, maar val ons dan ook niet lastig met je ongeïnformeerde geraaskal. Paixao speelt dit seizoen meer dan prima in de Champions League en heeft het in het verleden ook tegen Ajax vaak zat laten zien. Of is dat geen topwedstrijd meer? Dus jij en Mark die darten kijkt tijdens een topwedstrijd van zijn club vinden iemand goed. Ik en wat van je mede feyenoorders vinden Paixao niet heel bijzonder daar worden meerdere voorbeelden van gegeven en dan kom je met je kijkt niet alles van Feyenorod en bent niet geïnformeerd. Ik zie de grotere wedstrijden van Feyenoord en daarin maakt hij over het algemeen niet een goede indruk. Die stats die jij steeds aanhaalt bewijzen dat punt eigenlijk ook. Maar nogmaals prima als jij Paixao zo'n hele goede speler vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Gelukkig sta je maar 4 punten achter de nummer 2. Een nieuwe trainer in de zomer lijkt me nodig. Tactisch is het weer slecht. En dat is niet de eerste keer dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Oke laten we het dan over de tactiek hebben. Wat gaat er volgens jullie mis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 11 minuten geleden zei timpy00: Dus jij en Mark die darten kijkt tijdens een topwedstrijd van zijn club vinden iemand goed. Ik en wat van je mede feyenoorders vinden Paixao niet heel bijzonder daar worden meerdere voorbeelden van gegeven en dan kom je met je kijkt niet alles van Feyenorod en bent niet geïnformeerd. Ik zie de grotere wedstrijden van Feyenoord en daarin maakt hij over het algemeen niet een goede indruk. Die stats die jij steeds aanhaalt bewijzen dat punt eigenlijk ook. Maar nogmaals prima als jij Paixao zo'n hele goede speler vind. Maar dat is dus het punt: eerst zeg je dat hij enkel tegen Zwolle goed speelt en in toppers onzichtbaar is en nu bekritiseer je mij en Mark omdat we aantonen dat dat niet zo is omdat Paixao geregeld wél levert in grote wedstrijden? Tamelijk lachwekkende manier van discussiëren. Paixao is zeer grillig, maar zeker niet beperkt, zoals jij stelt. 4 uur geleden bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 3 minuten geleden zei Lenstra: Oke laten we het dan over de tactiek hebben. Wat gaat er volgens jullie mis? Ik vind het qua opbouw erg matig. Je merkt gewoon dat het vrij makkelijk is om Feyenoord onder te zetten. Er lijken gewoon geen opbouwpatronen te zijn. Misschien komt dit door de toch wel veel wisselende samenstellingen met de volledige verdediging, maar hier vind ik weinig vooruitgang inzitten Daarnaast denk ik dat het grootste punt is de vele tegengoals die we tegenkrijgen. Probleem hierin vind ik vooral dat het middenveld vaak volledig openligt bij de omschakeling van BB --> BBT. De eerste druk is niet goed genoeg waardoor de twee controleurs al vroeg doormoeten stappen. Hierachter ontstaat dan vaak een enorm gat. Beide dingen vind ik wel echt iets wat je de trainer kan aanrekenen en wat trainbaar is. Dat aron24 roept dat er een nieuwe trainer voor de groep moet komen te staan lijkt mij wel te voorbarig. Trainers moet je gewoon wel tijd geven en dat is langer dan een seizoen, want het is allemaal ook weer niet zo dramatisch. De wedstrijdjes die je de eerste seizoenshelft gelijkspeelt, zal je normaal gesproken de tweede seizoenshelft wel winnen. Daarmee ga je 'gewoon' in de top 3 eindigen en dan kan Priske zich in het tweede seizoen bewijzen dat het inderdaad de juiste keuze geweest is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Ik vind het qua opbouw erg matig. Je merkt gewoon dat het vrij makkelijk is om Feyenoord onder te zetten. Er lijken gewoon geen opbouwpatronen te zijn. Misschien komt dit door de toch wel veel wisselende samenstellingen met de volledige verdediging, maar hier vind ik weinig vooruitgang inzitten Daarnaast denk ik dat het grootste punt is de vele tegengoals die we tegenkrijgen. Probleem hierin vind ik vooral dat het middenveld vaak volledig openligt bij de omschakeling van BB --> BBT. De eerste druk is niet goed genoeg waardoor de twee controleurs al vroeg doormoeten stappen. Hierachter ontstaat dan vaak een enorm gat. Beide dingen vind ik wel echt iets wat je de trainer kan aanrekenen en wat trainbaar is. Dat aron24 roept dat er een nieuwe trainer voor de groep moet komen te staan lijkt mij wel te voorbarig. Trainers moet je gewoon wel tijd geven en dat is langer dan een seizoen, want het is allemaal ook weer niet zo dramatisch. De wedstrijdjes die je de eerste seizoenshelft gelijkspeelt, zal je normaal gesproken de tweede seizoenshelft wel winnen. Daarmee ga je 'gewoon' in de top 3 eindigen en dan kan Priske zich in het tweede seizoen bewijzen dat het inderdaad de juiste keuze geweest is Maar als je derde wordt is je seizoen simpelweg mislukt. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei Urbeto: Maar dat is dus het punt: eerst zeg je dat hij enkel tegen Zwolle goed speelt en in toppers onzichtbaar is en nu bekritiseer je mij en Mark omdat we aantonen dat dat niet zo is omdat Paixao geregeld wél levert in grote wedstrijden? Tamelijk lachwekkende manier van discussiëren. Paixao is zeer grillig, maar zeker niet beperkt, zoals jij stelt. Jullie tonen dat juist niet aan, komen steeds op zijn goals en assists uit. Die hij levert tegen het rechterrijtje. Zeer grillig en weinig exceptionele kwaliteiten is geen topspeler. Maar nogmaals als dat voor jou een topspeler is prima natuurlijk. Oh en ja van de huidige selectie van Feyenoord zou ik hem wel opstellen. Maar ik vind het dus zeker geen topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Urbeto: Maar als je derde wordt is je seizoen simpelweg mislukt. Toch? Waarom? Je levert in de zomerstop veel kwaliteit in en je hebt een nieuwe manager. Dan kan het zo zijn dat je her en der wat punten laat liggen. Dat je dan alsnog gewoon CL voetbal kan gaan spelen volgend jaar lijkt me niet heel verkeerd. Dat komt ook omdat Ajax gewoon veel stabieler is qua resultaten dan je voor het seizoen dacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden Priske was toch ooit door ManCity gewild als trainer/coach voor dode spelmomenten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Rrrood: Priske was toch ooit door ManCity gewild als trainer/coach voor dode spelmomenten? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 3 minuten geleden zei timpy00: Jullie tonen dat juist niet aan, komen steeds op zijn goals en assists uit. Die hij levert tegen het rechterrijtje. Zeer grillig en weinig exceptionele kwaliteiten is geen topspeler. Maar nogmaals als dat voor jou een topspeler is prima natuurlijk. Oh en ja van de huidige selectie van Feyenoord zou ik hem wel opstellen. Maar ik vind het dus zeker geen topper. Je komt wel heel erg terug van je eigen standpunt. Nu is Paixao 'geen topper' waar hij net nog 'beperkt' was. Zonder in een semantische discussie te willen belanden begrijp je zelf hopelijk ook wel dat daar grote verschillen tussen liggen. Een topspeler vind ik Paixao immers ook niet, maar hem beperkt noemen gaat simpelweg te ver. Daarvoor levert hij immers teveel in grote wedstrijden: laten we namelijk eens de CL campagne van Feyenoord bekijken. In zes wedstrijden bij vijf goals betrokken zijn is niet voor iedereen weggelegd. Daarnaast was Paixao juist in deze wedstrijden erg belangrijk met zijn pressing en felheid. Je bent op dit vlak vrij hardleers, maar dat zijn natuurlijk geen wedstrijden tegen het rechterrijtje. 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Waarom? Je levert in de zomerstop veel kwaliteit in en je hebt een nieuwe manager. Dan kan het zo zijn dat je her en der wat punten laat liggen. Dat je dan alsnog gewoon CL voetbal kan gaan spelen volgend jaar lijkt me niet heel verkeerd. Dat komt ook omdat Ajax gewoon veel stabieler is qua resultaten dan je voor het seizoen dacht Dit is - na vorig seizoen - de zwakste Eredivisie in jaren en dus is het tamelijk gênant hoeveel punten je al in kleinere wedstrijden hebt laten liggen. Blessures hebben daar natuurlijk niet bij geholpen, maar als je ziet hoe stabiel Ajax weet te presteren met een in mijn optiek mindere selectie alsóók een nieuwe trainer vind ik dat je je alsnog echt wel moet schamen wanneer je niet bij de eerste twee eindigt. De CL campagne verdoezeld natuurlijk wel het een en ander, maar in de Eredivisie is het simpelweg belabberd qua resultaten én spel dit seizoen. Defensief ben je zó armetierig.. Dat valt Priske zeker aan te rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten