Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Pfff zonde die tegengoal, ook uit een ingooi die geen ingooi was. Hebben gekkere dingen gezien, dus ondanks het spelbeeld ben ik er nog niet helemaal gerust op. Vroeg in de tweede helft nog even een goaltje maken aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Wat moet ie doen dan? Tien meter achter de buitenspel-lijn gaan staan voor het geval Hwang de bal volledig verkeerd verlengt? 

Hij kan niet veel anders doen, omdat hij te slecht is. Feller/sneller met zijn man meelopen, maar ik denk dat menig MU'er hem nog eruit sprint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Sick Blik:

Hij kan niet veel anders doen, omdat hij te slecht is. Feller/sneller met zijn man meelopen, maar ik denk dat menig MU'er hem nog eruit sprint.

Je kan heel veel gaten in Smal schieten, maar dit is gewoon een kwestie pure pech. De bal valt precies dood voor de voeten van die spits, Smal dekt prima want hij moet zich positioneren op een voorzet, niet op een doorkopbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat gezeik op Smal echt nergens op slaan. Als je hem hier de schuld van geeft, mag je hem gewoon niet. Dat is prima, dat heb ik met Zerrouki, maar om hem hier op af te rekenen is gewoon kinderachtig. Is zeker niet de beste Feyenoorder ooit, maar hij speelt echt een prima eerste helft, zeker positioneel loopt hij knap wat gaten dicht die er soms vallen als Timber en/of Milambo het veld langer maken. Ook biedt hij Hancko meerdere keren de ruimte op links. 

Koekoek, we staan 3-1 voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Probleem opgelost ;c 

Ja en de oplossing levert gelijk lekker de bal in.

Zet de volgende maar Gonzalez erin.

Lekker Santi! Geweldige actie van die verdediger trouwens. :-D

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites