Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei MetalMichael: Geertruida heeft mij in de potjes die hij centraal speelde, allerminst kunnen overtuigen. Vond hem vooral ongeconcenteeerd en gemakzuchtig ogen toen. Hoop dat ze de markt op gaan voor een goede vervanger en anders met twee linkspoten gaan spelen. Ik kijk Feyenoord te weinig(wel van plan vaker te gaan doen/proberen) als ik reacties hier goed samenvat; Is Geert op CV dus niet heel goed , maar is Pedersen op rechts al helemaal geen goede optie? Keuze tussen twee kwaden zeg maar? @PJHoutman dat is iig creatief denken. Maar Stefan kan nog prima bij Europese subtoppers als Arsenal, Dortmund , Sevilla, Spurs etc an de slag... 26 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Feyenoord heeft recenter een Europese finale gehaald dan allevier die ploegen, dus dat lijkt me geen issue. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Denk dat de Vrij kansloos is op dit moment. Heeft een aanbieding voor nog een jaar liggen en is basisspeler bij Inter. Maarja, dromen mag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: Feyenoord heeft recenter een Europese finale gehaald dan allevier die ploegen, dus dat lijkt me geen issue. Dat is waar, mag hopen dat dat niet enige is waar De Vrij naar kijkt..... Hij is ook altijd nog ''maar'' 30. Ik kan me best voorstellen hij eerst wil kijken is vanuit de PL, La Liga etc etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Hij is zelfs al bijna 31. Ik hoop eigenlijk dat hij nog een jaartje verlengt bij Inter en dan terugkeert op het oude nest, samen met Gini. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 6 uur geleden zei PJHoutman: Markie kwam op Whatsapp met de suggestie dat het contract van Stefan de Vrij afloopt. Geen idee of die al 'toe is' aan een stap terug naar de Eredivisie, kan me voorstellen dat die het nog wel een paar jaartjes rooit op een wat hoger niveau, maar desondanks hoop ik toch dat we een lijntje uitgooien. Kan een mooi koppel vormen met Trauner, en dan kan Hancko weer op zijn beste positie. Had Markie te diep in het kerstglaasje gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Wat voor soort aankoop zouden jullie 't liefst zien? In welke leeftijdscategorie bedoel ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 7 minuten geleden zei Orrie: Wat voor soort aankoop zouden jullie 't liefst zien? In welke leeftijdscategorie bedoel ik dan. Moeilijke vraag. Denk dat het elftal op zich wel wat ervaring mist, dat zie je vooral in het drukzetten, waar echt totaal geen organisatie in zit. Wat dat betreft zie je het vertrek van Toornstra en Linssen wel terug in het spelbeeld. Maar ik weet ook niet hoeveel nut het heeft om daar een 'buitenstaander' voor te halen, al helemaal als die geen connectie met Feyenoord heeft. Jonge talenten zijn normaliter altijd goed, maar gasten als Wålemark, Gimenez, Bullaude breken op dit moment nog totaal niet door. Is moeilijk te zeggen of nog meer jeugd zin heeft. Beetje veel zinnen om te zeggen dat ik het niet weet 12 minuten geleden zei Socrates: Had Markie te diep in het kerstglaasje gekeken? Daar hoeft het geen kerst voor te zijn, op de korfbal tikt hij ze ook aardig weg heb ik me laten vertellen. Voorts ben ik van mening dat Feyenoord Ruud Vormer moet halen voor de zes-positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Ik zei er op Whatsapp ook bij dat hij 'pas' 31 wordt komende februari. En later voegde ik hieraan al toe dat blijkbaar Spurs en clubs uit de MLS interesse hebben. Dus het is inderdaad een long shot, maar een lijntje uitgooien kan altijd. Denk op het moment het beste om te kijken naar een 'type-Hancko'. Niet qua veldspel of wat dan ook, maar wel een speler die wat ervaring heeft in een redelijke competitie. Zelfde gaat ook eigenlijk wel op over Trauner. Redelijk onbekende namen, maar hebben zich wel bewezen als echte versterkingen. Een 19-jarige CV nu halen om direct basis te zetten lijkt mij wat vroeg eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 https://1908.nl/artikelen/tottenham-hotspur-en-atletico-madrid-melden-zich-voor-stefan-de-vrij @Socrates @PJHoutman Wel geinformeerd, maar gaat hem dus inderdaad niet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Op 26-12-2022 om 15:13 zei MetalMichael: Geertruida heeft mij in de potjes die hij centraal speelde, allerminst kunnen overtuigen. Vond hem vooral ongeconcenteeerd en gemakzuchtig ogen toen. Hoop dat ze de markt op gaan voor een goede vervanger en anders met twee linkspoten gaan spelen. Vandaag tegen Emmen begonnen met: Bijlow; Geertruida, Rasmussen, Hancko, Hartman; Timber, Kokcu, Szymański, Wålemark, Paixão, Dilrosun. Pedersen op de bank, Benita er niet bij, en dus Paixão in de basis en Danilo en Gimenez banken. Geert schuift nu eigenlijk in de opbouw in naar zes, dan moet Timber de optie aan de rechterkant zijn. Het meest schrijnende tot nu toe is dat Rasmussen echt alles moet oplossen met z'n linkerbeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Dat experiment kan na 10 minuten wel als mislukt beschouwd worden. Zal heel snel iemand die rechtsbenig is moeten komen. Of we wisselen stiekem J en Q Tmber met elkaar om. Kijken wie het doorheeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Die Walemarck scoort nu tweemaal en in competitie ook terug beter? Zag hem vorig seizoen spelen in de conference league maar vond hem toen niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Het is een jonge jongen die vrij snel door de Zweedse voetbalpiramide gekomen is. Niet opgeleid bij een BVO. Zijn ontwikkeling is snel gegaan en hij krijgt bij Feyenoord de tijd om te wennen. Laat zich steeds meer zien en pakt zijn doelpuntjes mee., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 30 minuten geleden zei Lenstra: Geert schuift nu eigenlijk in de opbouw in naar zes, dan moet Timber de optie aan de rechterkant zijn Zoals normaal dus. Binnen twee minuten had hij mijn eerdere punt al bewezen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Heeft echt wel voetbal in zijn poten hoor die Walemark, dat zie je aan zijn acties. Zal nog wat stappen moeten maken, voornamelijk fysiek. Maar denk dat die er wel komt. Paixao dus weer spits. Slot was tevreden over dat experiment op het trainingskamp. Ben benieuwd wel, zal tweede helft even aan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 5 minuten geleden zei 007mark: Heeft echt wel voetbal in zijn poten hoor die Walemark, dat zie je aan zijn acties. Zal nog wat stappen moeten maken, voornamelijk fysiek. Maar denk dat die er wel komt. Paixao dus weer spits. Slot was tevreden over dat experiment op het trainingskamp. Ben benieuwd wel, zal tweede helft even aan zetten. Volgens mij is het experiment ingegeven door onvrede over Gimenez. Werd in het interview voor de wedstrijd aangehaald. Daar had Slot het vooral over het (gebrek aan) goed drukzetten vanuit de spitspositie als Gimenez in de basis start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Zag eruit als een nare blessure van Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Blijkt Pedersen dus al die tijd gewoon links te zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Azarkan in de belangstelling van Udinese. In de zomer nog één jaar contract. Flanken lijkt qua basis wel bezet voor volgend jaar en met de aankomende Slory en Sauer erachter denk ik dat je hem lekker moet verkopen voor een paar miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Als je een paar miljoen kan vangen prima. Zou hem graag in de basis willen zien, maar zie daar weinig kansen voor. Ben het alleen niet met je eens dat de basis voor volgend seizoen al bekend is. Wålemark als hij deze lijn doorzet, maar verder? Dilrosun en Paixaõ vind ik tot nu toe nog niet heel overtuigend (en die staat nu ook vaker in de spits), Alireza en Idrissi gaan weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) Idee van Slot is wel duidelijk toch? Paixao en Walemark op de flanken. Dilrosun zou volgens mij intrinsiek de beste moeten zijn van de drie, maar die heeft het (nog) niet echt. Paixao stond twee oefenwedstrijdjes in de spits omdat Danilo geblesseerd was en hij niet tevreden is over de arbeid die Gimenez in het drukzetten legt. Ali is 3e keus, dus die mis je in dat opzicht niet en Idrissi mis je sowieso weinig aan als je zijn wedstrijden bij Feyenoord tot dusver bekijkt. Citaat Trauner twee tot drie maanden out: "Een meniscusblessure" 5 minuten geleden 1 reactie Feyenoord's vice-captain Gernot Trauner heeft zich uitgelaten over de aard van zijn blessure. Eerder deze week maakte Feyenoord via de officiële clubkanalen melding van knieklachten. Trauner moet daardoor onder het mes. In gesprek met Kronen Zeitung laat Trauner weten dat de vork anders in de steel zit. "Door de formulering van Feyenoord dachten velen dat ik misschien een ernstige kruisbandblessure had. De club wil niet in detail treden zolang er geen exacte diagnose is, maar in werkelijkheid gaat het om een meniscusblessure." Trauner vervolgt: "Twee dagen voor kerst zette ik een vervelende stap tijdens de training. Ik voelde meteen iets klappen. Echt pijn had ik niet, maar we deden wel een MRI-scan om zeker te zijn. Helaas was de uitkomst dat een operatie de beste beslissing zou zijn." De operatie is nog niet ingepland. "Dat zijn we nog aan het bepalen. Ik probeer al een tijd een afspraak te maken. Rond de kerst werden zulke operaties niet gedaan. De clubarts die zulke operaties uitvoert, is op vakantie. We proberen het op te lossen. Hopelijk lukt het voor de jaarwisseling." Trauner wil binnen twee tot drie maanden weer op het veld staan. "Ik ben er van overtuigd dat ik dit seizoen nog ga spelen. Dat heb ik ook tegen bondscoach Ralf Rangnick (Oostenrijk) gezegd. Hetm oet tijdens de operatie blijken wat de exacte schade is aan mijn meniscus." 29 december 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Paixao stond ook in de spits omdat hij daar in Brazilië ook gespeeld had, en hij met zijn snelheid belangrijk kon zijn in het druk zetten. Wou die ook wel is in een wedstrijd in actie zien, dus lijkt me ook een tactische variant. Timber zal ook wel zoiets zijn ben ik bang. De eerste voortekenen zijn niet positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) Een Trauner was vorig jaar een van de steunpilaren en échte sterkhouders. Hoe zit dat dit seizoen? Heeft hij die lijn doorgetrokken of is het wat minder? Anders komt die blessure wel heel ongelegen denkik voor dit Feyenoord. 29 december 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Zojuist zei Bogatyr: Een Trauner was vorig jaar een van de steunpilaren en échte sterkhouders. Hoe zit dat dit seizoen? Heeft hij die lijn doorgetrokken of is het wat minder? Anders komt die blessure wel heel ongelegen denkik voor dit Feyenoord. Beste man, met afstand ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten