Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei 007mark:

Zit net te kijken, maar speelde in het seizoen voorafgaan aan dat hij weg ging naar Club Brugge ook gewoon 21 wedstrijden. Niet eens heel weinig. Weet ook niet helemaal meer waarom hij precies weg is gegaan.

Had hij El Ahmadi niet voor zich op 'zijn' positie? Die was toen ook weergaloos natuurlijk. Wat dat betreft kun je het niemand kwalijk nemen dat hij geen vaste basisplek kreeg.

Amrabat is zoals KEA onlangs zelf zei in de studio geen speler die genoegen neemt met een plek op de bank, wat hem ook siert en zijn winnaarsmentaliteit benadrukt. Vandaar ook dat hij is vertrokken denk ik. Weet nog wel in die uitwedstrijd bij Napoli in de CL dat hij erg sterk was en zich als één van de weinigen staande hielt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Had hij El Ahmadi niet voor zich op 'zijn' positie? Die was toen ook weergaloos natuurlijk. Wat dat betreft kun je het niemand kwalijk nemen dat hij geen vaste basisplek kreeg.

Amrabat is zoals KEA onlangs zelf zei in de studio geen speler die genoegen neemt met een plek op de bank, wat hem ook siert en zijn winnaarsmentaliteit benadrukt. Vandaar ook dat hij is vertrokken denk ik. Weet nog wel in die uitwedstrijd bij Napoli in de CL dat hij erg sterk was en zich als één van de weinigen staande hielt.

Middenveld bestond inderdaad voornamelijk uit El Ahmadi - Vilhena - Toornstra, dus die 21 wedstrijden die op Wiki staan zullen dan ook veel invalbeurten geweest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Middenveld bestond inderdaad voornamelijk uit El Ahmadi - Vilhena - Toornstra, dus die 21 wedstrijden die op Wiki staan zullen dan ook veel invalbeurten geweest zijn.

Nee, hij stond best wel wat in de basis. In de CL speelde die alles basis zelfs. Werd ook wel is op rechtsback gezet, en dat was de reden dat hij weg wou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mike Kleijn op de valreep ook mee naar het trainingskamp in Portugal. Flink lijstje nu met Mannou Berger, Dermane Karim, Antoni Milambo, Leo Sauer en Jaden Slory. Zou toch leuk zijn als er één vast bij blijft zitten met veel minuten. Voor m'n gevoel is het lang geleden dat er een jeugdspeler op jonge leeftijd écht bij zat. Kökçü? Hartman nu toch ook pas relatief laat. 

bewerkt door Orrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei PJHoutman:

Benita vorig jaar praktisch het hele seizoen toch? Wel makkelijk als je 12 wissels mag enzo, maar toch. 

Ja, al heeft hij wel amper minuten gemaakt. Daar bedoelde ik eigenlijk een beetje op. Kökçü, Vilhena, Boetius (voor m'n gevoel) speelde op jonge leeftijd al best wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Orrie:

Geertruida mogelijk weg. Wat zou een acceptabel bedrag zijn? 

Vind zelf dat je gewoon voet bij stuk moet houden en niet moet verkopen in deze fase.

Nog contract tot zomer 2024 en heeft marktwaarde van 12 miljoen, ik zou zeggen 14-21 miljoen euro. Maar ik vraag me af wie 21 miljoen voor hem over heeft..... Maar minder dan 14 miljoen zou ik niet verkopen iig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Nog contract tot zomer 2024 en heeft marktwaarde van 12 miljoen, ik zou zeggen 14-21 miljoen euro. Maar ik vraag me af wie 21 miljoen voor hem over heeft..... Maar minder dan 14 miljoen zou ik niet verkopen iig...

Dortmund is geïnteresseerd, maar moeten wel eerst verkopen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Leuk! Wat vind je zelf acceptable bedrag voor Geertruida?

In de winter eigenlijk niet 😂

Met jouw schatting ben ik het wel eens, al ben ik ervan overtuigd dat zijn waarde voordat het zomer is wel wat omhoog gaat door zijn ontwikkeling. Al zal door het aflopen van zijn contract dat weer omlaag gaan, al houdt (volgens mij) transfermarkt daar geen rekening mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf erbij dat Geertruida op rechtsback niet zo heel veel meerwaarde heeft, dus vind het prima om hem voor een goed bedrag te laten gaan - als dat betekent dat we dan echt gaan investeren in een aanvallende rechtsback en een 6. Maar hij is natuurlijk wel multifunctioneel, en op CV zitten we nu ook niet heel breed. Dus als hij nog tot de zomer blijft vind ik het ook best. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei PJHoutman:

Blijf erbij dat Geertruida op rechtsback niet zo heel veel meerwaarde heeft, dus vind het prima om hem voor een goed bedrag te laten gaan - als dat betekent dat we dan echt gaan investeren in een aanvallende rechtsback en een 6. Maar hij is natuurlijk wel multifunctioneel, en op CV zitten we nu ook niet heel breed. Dus als hij nog tot de zomer blijft vind ik het ook best. 

Een juiste vervanger vinden vind ik in de winter wel echt heel kut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trauner maanden niet inzetbaar....dat gaat punten kosten. Stond tot nu toe dit seizoen ook alle wedstrijden basis en is al niet de best bezette positie binnen de selectie. Zal dan Rasmussen of Geertruida worden in eerste instantie denk ik, met bijvoorbeeld Pedersen op rechts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je er met Geertruida als centrale verdediger niet perse op achteruit gaat, echter wel met Pedersen op rechts dan. Ben benieuwd wat voor soort vervanger ze willen halen, Trauner zelf is niet zo moeilijk te vervangen vind ik maar de periode waarop het moet is verschrikkelijk. Winteraankopen zijn altijd lastig maar bij ons lijken ze structureel te mislukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is wel heel matig nieuws. Geertruida naar 't centrum en Pedersen op rechts lijkt mij het meest logisch, maar in Portugal heeft Benita ook flink wat speeltijd gekregen (net als veel andere jonge spelers). Tegen GAE startten we dan weer met Geertruida, Rasmussen, Hancko en Hartman. Toch wel veel verschillende invullingen gezien, maar goed, is ook een trainingskamp. Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lenstra:

Ja, dat is wel heel matig nieuws. Geertruida naar 't centrum en Pedersen op rechts lijkt mij het meest logisch, maar in Portugal heeft Benita ook flink wat speeltijd gekregen (net als veel andere jonge spelers). Tegen GAE startten we dan weer met Geertruida, Rasmussen, Hancko en Hartman. Toch wel veel verschillende invullingen gezien, maar goed, is ook een trainingskamp. Ik ben benieuwd.

Ja, maar ik denk dat dat ook is om mensen in actie te zien. Daarom speelde Paixao de laatste wedstrijd bij de beoogde basisploeg in de spits. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pedersen op rechts is ook echt een ander spelletje, omdat het een blind paard is zonder tactisch inzicht en een slagingskans van zijn voorzetten van 5%. Terwijl Geertruida vaak het middenveld inschuift en daar een overtal creëert. Zou mij dus inderdaad ook logischer lijken als Rasmussen de plek gaat invullen. Benita lijkt namelijk ook weer meer op Pedersen dan op Geertruida.

En in de U21 hebben we echt niks lopen helaas. Die Sem Valk heeft zijn eigen lange stelten nog niet helemaal onder controle heb ik soms het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei 007mark:

Pedersen op rechts is ook echt een ander spelletje, omdat het een blind paard is zonder tactisch inzicht en een slagingskans van zijn voorzetten van 5%. Terwijl Geertruida vaak het middenveld inschuift en daar een overtal creëert. Zou mij dus inderdaad ook logischer lijken als Rasmussen de plek gaat invullen. Benita lijkt namelijk ook weer meer op Pedersen dan op Geertruida.

En in de U21 hebben we echt niks lopen helaas. Die Sem Valk heeft zijn eigen lange stelten nog niet helemaal onder controle heb ik soms het idee.

Ik vind Geertruida met Dilrosun of Walemark voor hem wel botsen, wat dat betreft past Pedersen er beter bij. Vind hem defensief wel prima, maar aanvallend echt te matig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Markie kwam op Whatsapp met de suggestie dat het contract van Stefan de Vrij afloopt. Geen idee of die al 'toe is' aan een stap terug naar de Eredivisie, kan me voorstellen dat die het nog wel een paar jaartjes rooit op een wat hoger niveau, maar desondanks hoop ik toch dat we een lijntje uitgooien. Kan een mooi koppel vormen met Trauner, en dan kan Hancko weer op zijn beste positie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites