Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Je moet vooral grip krijgen en druk leggen op hun middenveld. Dat kan nog weleens lastig worden voor Feyenoord. Backjes van Lazio zijn nooit zo denderend, daar valt nog wel wat te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Lazio is ook wel een tikkeltje wisselvallig, maar veel zal aankomen op het verdedigen van Immobile en die Felipe Anderson. Denk dat daar het grootste gevaar schuilt, verder hoop ik dat het middenveld wat simpeler zal spelen want als ze dezelfde ruimtes laten liggen als tegen GAE gaan we er roemloos af ben ik bang. Mooie kans voor Rasmussen dan, die is zelf ook Immobile. Verder echt totaal geen idee wat te denken vanavond, 0-3 dan maar ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 5 minuten geleden zei PJHoutman: Mooie kans voor Rasmussen dan, die is zelf ook Immobile. Verder echt totaal geen idee wat te denken vanavond, 0-3 dan maar ofzo. Jij bent geen fan van Rasmussen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Ouch.. dat is een vroege tik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Daar gaat PJ zijn voorpelling :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Bijlow doet er ook alles aan om op het wk niet te hoeven keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zouden ze weten dat de wedstrijd al een ruim een kwartier begonnen is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Daar gaat PJ zijn voorpelling :( Hebben we al gescoord dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zojuist zei PJHoutman: Hebben we al gescoord dan? Jij zei ''0-3'' Je staat 2-0 achter Dus dat kan niet meer hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 0-3 ondertussen dus. Wat mij betreft ligt de schuld bij dit foeilelijke tenue. 8 september 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 2 minuten geleden zei PJHoutman: 0-3 ondertussen dus. Wat mij betreft ligt de schuld bij dit foeilelijke tenue. Je bent niet grappig(zie ongein topic) en stand lezen kan je ook niet, wat kan je wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Je bent niet grappig(zie ongein topic) en stand lezen kan je ook niet, wat kan je wel? Waar is zo'n reactie nou weer voor nodig? En straks zeker weer huilen als iemand een keer lelijk tegen je doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Je bent niet grappig(zie ongein topic) en stand lezen kan je ook niet, wat kan je wel? Kyrill, deze post is niet echt nodig hè. Ik ben het daarnaast wel met je eens dat 0-3 voor deze wedstrijd had betekend dat Feyenoord voor had gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zojuist zei Tim': Ik ben het daarnaast wel met je eens dat 0-3 voor deze wedstrijd had betekend dat Feyenoord voor had gestaan. Wel blij dat je het nog even uitlegt Godverdomme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei PJHoutman: Waar is zo'n reactie nou weer voor nodig? En straks zeker weer huilen als iemand een keer lelijk tegen je doet? Jij doet gewoon raar, gast.Lazio speelt thuis dus staat het 3-0, niet 0-3 zucht. Aanname/conclusie Dat maak jij er van,, dat weet je niet, en kan je niet voorspellen. gebeurt vaak genoeg, en ik heb 0x gehuild. Jij doet quasi popie-jopie grappig wat nergens op slaat. Ga maar gewoon verder kijken of het nog wat wordt de wedstrijd zucht 8 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei PJHoutman: Wel blij dat je het nog even uitlegt Godverdomme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei Tim': Kyrill, deze post is niet echt nodig hè. Ik ben het daarnaast wel met je eens dat 0-3 voor deze wedstrijd had betekend dat Feyenoord voor had gestaan. En dat is dus totaal niet geval, dus loopt hij gewoon vreemd en raar te doen, en gaat ie naar mij draaien zucht. Is goed met hem, hij verandert toch nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei PJHoutman: Wel blij dat je het nog even uitlegt Godverdomme Valt niks uit te leggen, was gewoon stom en totaal niet grappig Jij deed voor de wedstrijd voorspelling 0-3 En dan zeg ik daar terecht wat van, ga je moeilijk lopen doen en persoonlijk aanvallen Nee man, klasse 8 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Het is het welbekende mannen tegen de jongens vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Karel, doe iedereen een plezier en ga wat anders doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Zojuist zei Superboeren: Het is het welbekende mannen tegen de jongens vanavond Heb pas na de 3-0 ingeschakeld maar ik heb nog geen pass aan zien komen inderdaad. Absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei PJHoutman: Heb pas na de 3-0 ingeschakeld maar ik heb nog geen pass aan zien komen inderdaad. Absurd. Zo is het de hele wedstrijd al. Ze durven niet, slappe hap, onder de indruk. Weet niet was het is maar het is schrijnend om te zien toe nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Is ook wel de eerste keer dat ze iets van een tegenstander tegenkomen dit seizoen natuurlijk. Zit het hele seizoen al niet echt cohesie in. Niet zo raar ook, gezien de nieuwkomers enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) Lang geleden dat ik in één helft zo vaak "dit kán toch niet" heb verzucht. Allemaal op minstens een meter staan dekken, vrij aan laten nemen in de 16 en een paar keer dat een simpele pass door het midden lijdt tot een speler die gewoon op goal mag doorlopen. Hartman kan je het niet kwalijk nemen, die stond voor de wedstrijd strak van de zenuwen, maar hij de 2-0 gaat hij wel in de fout en gaat Bijlow als een oud wijf naar de grond. 8 september 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei PJHoutman: Is ook wel de eerste keer dat ze iets van een tegenstander tegenkomen dit seizoen natuurlijk. Zit het hele seizoen al niet echt cohesie in. Niet zo raar ook, gezien de nieuwkomers enzo. Dat is ook zo. Maar de instelling, mee lopen met de man etc is al teveel gevraagd lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten