Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Lazio is ook wel een tikkeltje wisselvallig, maar veel zal aankomen op het verdedigen van Immobile en die Felipe Anderson. Denk dat daar het grootste gevaar schuilt, verder hoop ik dat het middenveld wat simpeler zal spelen want als ze dezelfde ruimtes laten liggen als tegen GAE gaan we er roemloos af ben ik bang. 

Mooie kans voor Rasmussen dan, die is zelf ook Immobile. Verder echt totaal geen idee wat te denken vanavond, 0-3 dan maar ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Je bent niet grappig(zie ongein topic) en stand lezen kan je ook niet, wat kan je wel?

Kyrill, deze post is niet echt nodig hè.

Ik ben het daarnaast wel met je eens dat 0-3 voor deze wedstrijd had betekend dat Feyenoord voor had gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Waar is zo'n reactie nou weer voor nodig? En straks zeker weer huilen als iemand een keer lelijk tegen je doet?

Jij doet gewoon raar, gast.Lazio speelt thuis dus staat het 3-0, niet 0-3 zucht.

Aanname/conclusie

Dat maak jij er van,, dat weet je niet, en kan je niet voorspellen.

gebeurt vaak genoeg, en ik heb 0x gehuild.

Jij doet quasi popie-jopie grappig wat nergens op slaat.

Ga maar gewoon verder kijken of het nog wat wordt de wedstrijd zucht

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

Kyrill, deze post is niet echt nodig hè.

Ik ben het daarnaast wel met je eens dat 0-3 voor deze wedstrijd had betekend dat Feyenoord voor had gestaan.

En dat is dus totaal niet geval, dus loopt hij gewoon vreemd en raar te doen, en gaat ie naar mij draaien zucht.

Is goed met hem, hij verandert toch nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Wel blij dat je het nog even uitlegt :D  Godverdomme

Valt niks uit te leggen, was gewoon stom en totaal niet grappig

Jij deed voor de wedstrijd voorspelling 0-3

En dan zeg ik daar terecht wat van, ga je moeilijk lopen doen en persoonlijk aanvallen

Nee man, klasse (y);e

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang geleden dat ik in één helft zo vaak "dit kán toch niet" heb verzucht. 

Allemaal op minstens een meter staan dekken, vrij aan laten nemen in de 16 en een paar keer dat een simpele pass door het midden lijdt tot een speler die gewoon op goal mag doorlopen. 

Hartman kan je het niet kwalijk nemen, die stond voor de wedstrijd strak van de zenuwen, maar hij de 2-0 gaat hij wel in de fout en gaat Bijlow als een oud wijf naar de grond. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Is ook wel de eerste keer dat ze iets van een tegenstander tegenkomen dit seizoen natuurlijk. Zit het hele seizoen al niet echt cohesie in. Niet zo raar ook, gezien de nieuwkomers enzo. 

Dat is ook zo. Maar de instelling, mee lopen met de man etc is al teveel gevraagd lijkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites