Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei La Pulga:

Ooit speelde er in Barcelona een Argentijn in de spits die was 1.69.

Ik mis hem nog elke dag :-( 

Die andere Argentijn die o.a. bij City speelde en kortstondig bij Barça onder contract stond, was één hele centimeter langer. Ook geen verkeerde spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Roberto Carlos kon ook goed koppen. Ik vind gewoon grappig iedereen wel heeft over lengte van Lamprou maar ik niet mag hebben over die van Gnonto... 

Bij een keeper zie je uiteraard snel de tekortkomingen als die wat kleiner is en helemaal niet bij de lat komt. Casilias was niet veel groter (geen idee hoe lang die was) maar die was ook niet heel slecht volgens mij. Barthez idemdito. 

Je moet gewoon uitzonderlijk goed zijn en dan boeit je lengte niet zo, iets wat Lamprou uiteraard niet heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Bij een keeper zie je uiteraard snel de tekortkomingen als die wat kleiner is en helemaal niet bij de lat komt. Casilias was niet veel groter (geen idee hoe lang die was) maar die was ook niet heel slecht volgens mij. Barthez idemdito. 

Je moet gewoon uitzonderlijk goed zijn en dan boeit je lengte niet zo, iets wat Lamprou uiteraard niet heeft. 

Casillas is 1.82 idd eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kyrill:

Roberto Carlos kon ook goed koppen. Ik vind gewoon grappig iedereen wel heeft over lengte van Lamprou maar ik niet mag hebben over die van Gnonto... 

Iedereen? Sowieso, de lengte van Lamprou is o.a. een probleem bij het duiken, niet bij het koppen :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linssen dus aangekondigd door Urawa Red Diamonds. Was écht enorm skeptisch bij zijn komst, maar denk dat hij er toch het maximale uit heeft gehaald. Hard werken en niet zeiken, ondanks dat hij ook wel eens op de bank terecht kwam. Denk ook op mentaal vlak en 'in de kleedkamer' een belangrijke schakel geweest. Van wat ik in de media zag altijd wel positief, grappen en grollen en een sfeermaker. Gaan we nog missen ook denk ik.

Wel knap als we hier inderdaad 1,3 miljoen voor krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites