La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Ooit speelde er in Barcelona een Argentijn in de spits die was 1.69. Ik mis hem nog elke dag :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 11 minuten geleden zei MetalMichael: Zou wel een zieke transfer zijn hoor. Ik denk dat hij dan op de plek van Sini komt? Denk gewoon als spits. Zou wel een stunt zijn als deze gozer komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Is er een lengtevereiste voor een plek in de spits dan? Het is geen achtbaan he... Nee maar een spits moet toch ook kunnen koppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: Nee maar een spits moet toch ook kunnen koppen? ligt er aan in wat voor systeem ze spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Nee maar een spits moet toch ook kunnen koppen? Daarvoor hoef je niet altijd groot te zijn. Een van de beste aanvallende koppers in de Eredivisie was Bryan Linssen, die staat ook niet bepaald bekend om zijn lengte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 20 minuten geleden zei La Pulga: Ooit speelde er in Barcelona een Argentijn in de spits die was 1.69. Ik mis hem nog elke dag :-( Ja die was dan ook heel matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 40 minuten geleden zei La Pulga: Ooit speelde er in Barcelona een Argentijn in de spits die was 1.69. Ik mis hem nog elke dag :-( Die andere Argentijn die o.a. bij City speelde en kortstondig bij Barça onder contract stond, was één hele centimeter langer. Ook geen verkeerde spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 42 minuten geleden zei La Pulga: Ooit speelde er in Barcelona een Argentijn in de spits die was 1.69. Ik mis hem nog elke dag :-( Jonathan Calleri was 1,81m hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 2 minuten geleden zei Richarð.: Jonathan Calleri was 1,81m hoor. dat was een aantal jaren geleden een ziek talent in FM toch? Volgens mij 1 van mijn standaard aankopen toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zojuist zei La Pulga: dat was een aantal jaren geleden een ziek talent in FM toch? Volgens mij 1 van mijn standaard aankopen toen. Correct. Speelt nu voor Sao Paulo en is het seizoen prima begonnen met 9 goals in 10 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zou mooi zijn als hij daadwerkelijk komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Arnesen speelt gewoon FM. Gnonto en Tabouni waren mijn helden in en FM 21 game Als ze allebei die belofte in lossen zijn we in november (voor het WK) al kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 1 minuut geleden zei Arezo: Arnesen speelt gewoon FM. Gnonto en Tabouni waren mijn helden in en FM 21 game Als ze allebei die belofte in lossen zijn we in november (voor het WK) al kampioen. of jij zit hem stiekem gewoon in te lichten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zojuist zei La Pulga: of jij zit hem stiekem gewoon in te lichten! Dan waren we vorig jaar in oktober al kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 5 minuten geleden zei Arezo: Dan waren we vorig jaar in oktober al kampioen. voor welke beker is dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Ik vind compilaties niet zoveel zeggen, maar de tyfus. Dit kreng kan voetballen. @La Pulga Qua motoriek lijkt ie wel een klein beetje op Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zo hey, op 1.50 kan die zelfs koppen. Kijk je mee @Kyrill? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Meerdere malen scorend met het hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Van dat muziekje kruipt het behang hier alleen van de muren, de tyfus wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zojuist zei La Pulga: Zo hey, op 1.50 kan die zelfs koppen. Kijk je mee @Kyrill? Roberto Carlos kon ook goed koppen. Ik vind gewoon grappig iedereen wel heeft over lengte van Lamprou maar ik niet mag hebben over die van Gnonto... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Roberto Carlos kon ook goed koppen. Ik vind gewoon grappig iedereen wel heeft over lengte van Lamprou maar ik niet mag hebben over die van Gnonto... Iewwwwwwwwwwwllllllll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Roberto Carlos kon ook goed koppen. Ik vind gewoon grappig iedereen wel heeft over lengte van Lamprou maar ik niet mag hebben over die van Gnonto... Bij een keeper zie je uiteraard snel de tekortkomingen als die wat kleiner is en helemaal niet bij de lat komt. Casilias was niet veel groter (geen idee hoe lang die was) maar die was ook niet heel slecht volgens mij. Barthez idemdito. Je moet gewoon uitzonderlijk goed zijn en dan boeit je lengte niet zo, iets wat Lamprou uiteraard niet heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Zojuist zei La Pulga: Bij een keeper zie je uiteraard snel de tekortkomingen als die wat kleiner is en helemaal niet bij de lat komt. Casilias was niet veel groter (geen idee hoe lang die was) maar die was ook niet heel slecht volgens mij. Barthez idemdito. Je moet gewoon uitzonderlijk goed zijn en dan boeit je lengte niet zo, iets wat Lamprou uiteraard niet heeft. Casillas is 1.82 idd eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 22 minuten geleden zei Kyrill: Roberto Carlos kon ook goed koppen. Ik vind gewoon grappig iedereen wel heeft over lengte van Lamprou maar ik niet mag hebben over die van Gnonto... Iedereen? Sowieso, de lengte van Lamprou is o.a. een probleem bij het duiken, niet bij het koppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Linssen dus aangekondigd door Urawa Red Diamonds. Was écht enorm skeptisch bij zijn komst, maar denk dat hij er toch het maximale uit heeft gehaald. Hard werken en niet zeiken, ondanks dat hij ook wel eens op de bank terecht kwam. Denk ook op mentaal vlak en 'in de kleedkamer' een belangrijke schakel geweest. Van wat ik in de media zag altijd wel positief, grappen en grollen en een sfeermaker. Gaan we nog missen ook denk ik. Wel knap als we hier inderdaad 1,3 miljoen voor krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten