Tim' Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei Arezo: Ajax- Urawa Red Diamonds in 2000. ik MOEST van mijn voetbalteam mee. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Het was echt een verschrikking Lekker representatief dan. Je houdt zeker ook niet van Flevoland, omdat je daar in de jaren 50 nog natte voeten kreeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 #Pray4Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 6 minuten geleden zei Tim': Lekker representatief dan. Je houdt zeker ook niet van Flevoland, omdat je daar in de jaren 50 nog natte voeten kreeg Nee meer vanwege Almere. Flevoland is geweldig. Oostvaardersplassen is the shit. Kom ik heel graag. Ik snap nooit zo goed dat je alleen een mening over een club mag hebben als je er geweest bent. Ik heb ook nooit in een concentratiekamp gezet, maar ik vind concentratiekampen vrij kut (hiermee wil ik niet Ajax vergelijken met een concentratiekamp, en nee ik ga nu geen grap maken over joden (wat zelf de geuzennaam is van Ajax), anyway. Jullie vinden Ajax leuk, en ik niet. Ik haal heus wel een drankje voor jullie op de MU borrel. Geeft alvast maar jullie bestellingen door. 8 minuten geleden zei Thierryvane: #Pray4Arezo eindelijk iemand die voor mij bidt. Waardeer het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 15 minuten geleden zei Arezo: Ik heb gewoon een andere smaak. Smaak laat zich niet echt onderbouwen toch? Ajax vind ik stom omdat het de weg van de minste weerstand is. Het is vrij makkelijk om Ajax supporter te worden. Iedereen is het, vooral als het goed gaan en dan nog net een beetje extra. Qua sfeer in het stadion: het is in mijn ogen gemaakt, ingestudeerd en voorbereid. Zijn allemaal van die jonge gastjes die zonder shirt een dansje doen en een liedje zingen. Het opperhoofd is een veroordeelde crimineel. Voor mijn gevoel wordt er bij Ajax meer gezongen en gedanst als het goed gaat. Eigen spelers worden uitgefloten. Het credo: wij zijn Ajax en wij zijn de beste vind ik een beetje dedain. Ok, het is zo maar benadruk het niet zo. Ik denk dat je dan wel al een paar jaar niet kijkt naar Ajax of het helemaal volgt. Maar goed, ik heb het idee dat je een redelijk stereotype mening hebt van iemand die het liefst op Ajax afgeeft. Maar wat kunnen echte Ajax supporters er aan doen dat er meer mensen fan worden als het goed gaat? Is daarom een club stom? In mijn ogen is supporter van een club als Heerenveen of iets in die richting het makkelijkste wat er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei timpy00: In mijn ogen is supporter van een club als Heerenveen of iets in die richting het makkelijkste wat er is. Kun je die uitleggen? Volgens mij is het nog altijd het gemakkelijkst om geen clubsupporter te zijn. Ik ben een neutrale voetballiefhebber en wordt alleen teleurgesteld als ik naar een draak van een wedstrijd zit te kijken. Heb de wedstrijden van PSV en Feyenoord met veel plezier bekeken, net zoals ik de Europese potjes van Ajax de afgelopen jaren kon waarderen. Hoezo zou het dan gemakkelijker zijn om fan te zijn van een club als Heerenveen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Kan je verzekeren dat het heel anders in de Arena is als dat het in 2000 was. Maar aangezien je niks met Ajax te maken wil hebben lijkt het me idd geen goed idee om dat zelf te gaan ervaren. Ps. Duitsland is tegenwoordig ook wel echt een leuk land. Was in de jaren veertig vorige eeuw wat minder, maar het is er echt veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 10 minuten geleden zei Arezo: Nee meer vanwege Almere. Flevoland is geweldig. Oostvaardersplassen is the shit. Kom ik heel graag. Ik snap nooit zo goed dat je alleen een mening over een club mag hebben als je er geweest bent. Ik heb ook nooit in een concentratiekamp gezet, maar ik vind concentratiekampen vrij kut (hiermee wil ik niet Ajax vergelijken met een concentratiekamp, en nee ik ga nu geen grap maken over joden (wat zelf de geuzennaam is van Ajax), anyway. Jullie vinden Ajax leuk, en ik niet. Ik haal heus wel een drankje voor jullie op de MU borrel. Geeft alvast maar jullie bestellingen door. Dit is het punt ook niet. Het ding is meer dat je niet echt iets kan zeggen over de sfeer als je er nooit bent geweest. Ik ben ook nooit in het AFAS Stadion geweest, dan ga ik dus niet ergens stellen dat het eten niet te vreten is. Dat weet ik namelijk pas als ik er ben geweest. En dan niet 20 jaar geleden, want dat heeft er niks meer mee te maken. Ik ben trouwens ook geen Ajax-fan, maar ben wel eens met vrienden meegegaan naar een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei Daniell: Kun je die uitleggen? Volgens mij is het nog altijd het gemakkelijkst om geen clubsupporter te zijn. Ik ben een neutrale voetballiefhebber en wordt alleen teleurgesteld als ik naar een draak van een wedstrijd zit te kijken. Heb de wedstrijden van PSV en Feyenoord met veel plezier bekeken, net zoals ik de Europese potjes van Ajax de afgelopen jaren kon waarderen. Hoezo zou het dan gemakkelijker zijn om fan te zijn van een club als Heerenveen? Als Heerenveen eindig je altijd beetje in het midden. Nooit kampioen nooit degradatie. Als het meezit haal je keertje Europees als het tegen zit wordt je 13e. Lijkt me redelijk veilig bestaan aangezien de plaatsen 9 tm 13 beetje hetzelfde is. Maar goed ik snap zelf wel dat iedere clubsupporter het veel intensiever beleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei Daniell: Kun je die uitleggen? Volgens mij is het nog altijd het gemakkelijkst om geen clubsupporter te zijn. Ik ben een neutrale voetballiefhebber en wordt alleen teleurgesteld als ik naar een draak van een wedstrijd zit te kijken. Heb de wedstrijden van PSV en Feyenoord met veel plezier bekeken, net zoals ik de Europese potjes van Ajax de afgelopen jaren kon waarderen. Hoezo zou het dan gemakkelijker zijn om fan te zijn van een club als Heerenveen? Denk dat het verwachtingspatroon een stukje lager ligt bij Heerenveen, vandaar. Die hebben een top seizoen als er Europees wordt gehaald en je degradeert voorlopig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 45 minuten geleden zei NicoHaak: Ik vind alle 3 de shirts er wel prima uitzien en dit filmpje is inderdaad weer om te smullen. Het is wel echt stil deze dagen rondom uit- en binnengaande transfergeruchten zeg. Heb alleen op social media geruchten over die Daramy uit Denemarken meegekregen. Hoop toch dat er nog wel wat gaat gebeuren met uitgaande transfers en dan met name met Labyad, Ekkelenkamp, Magallan en Tagliafico Inkomend mag er nog een bewegelijke met diepgang hebbende aanvaller bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Inkomend mag er nog een bewegelijke met diepgang hebbende aanvaller bij. Is Danilo niet zo'n type? Ik heb echt geen idee namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Danilo is niet genoeg als je wil overwinteren in de champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Dat is Daramy ook (nog) niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Danilo is niet genoeg als je wil overwinteren in de champions League Lijkt me dat het meer aan de loting zal liggen dan of je een goede tweede bewegelijke spits heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Lijkt me dat het meer aan de loting zal liggen dan of je een goede tweede bewegelijke spits heb. Die zal vrij zwaar worden als je de potten zo ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 25 minuten geleden zei rich ruzzian: Danilo is niet genoeg als je wil overwinteren in de champions League Ik denk dat ze daar Tadic gebruiken mocht her nodig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Ik denk dat ze daar Tadic gebruiken mocht her nodig zijn. Ja dat is de eerste optie. Maar dat bedoel ik niet. Naast neres heeft er niemand in de voorhoede diepgang. Kijk bijvoorbeeld eens terug naar Roma. Brobbey scoorde toen door in de diepte aangespeeld te worden. Dat heeft niemand van de aanvallers op Neres na. En Neres is niet eens een centrumspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Ik denk dat ze daar Tadic gebruiken mocht her nodig zijn. Ja dat is de eerste optie. Maar dat bedoel ik niet. Naast neres heeft er niemand in de voorhoede diepgang. Kijk bijvoorbeeld eens terug naar Roma. Brobbey scoorde toen door in de diepte aangespeeld te worden. Dat heeft niemand van de aanvallers op Neres na. En Neres is niet eens een centrumspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ik denk niet dat Ten Hag Haller op het bankje zet in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Zojuist zei rich ruzzian: Ja dat is de eerste optie. Maar dat bedoel ik niet. Naast neres heeft er niemand in de voorhoede diepgang. Kijk bijvoorbeeld eens terug naar Roma. Brobbey scoorde toen door in de diepte aangespeeld te worden. Dat heeft niemand van de aanvallers op Neres na. En Neres is niet eens een centrumspits Toen hadden we nog geen Haller. Als die dit seizoen wel wordt ingeschreven sta je al met rust 3-0 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ten hag heeft zelf ook gezegd dat hij nog linksbuiten/spits wil hebben met diepgang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Wanneer mag Andre weer keepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Zojuist zei Kyrill: Wanneer mag Andre weer keepen? 4 nov is zijn schorsing voorbij. Of hij dan weer gaat keepen bij Ajax is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Zojuist zei PJHoutman: 4 nov is zijn schorsing voorbij. Of hij dan weer gaat keepen bij Ajax is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 5 minuten geleden zei rich ruzzian: Ten hag heeft zelf ook gezegd dat hij nog linksbuiten/spits wil hebben met diepgang Dat klopt. Ben benieuwd wat de opties zijn. Je hoort weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten