Gert Geplaatst Dinsdag at 12:28 Share Geplaatst Dinsdag at 12:28 Die Ajax scouting docu op espn van gisteren 21u was wel leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Dinsdag at 21:56 Share Geplaatst Dinsdag at 21:56 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1245318/rashford-zinspeelt-op-vertrek-bij-man-united-ben-klaar-voor-nieuwe-uitdaging.html Kroes, let je op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Dinsdag at 22:49 Share Geplaatst Dinsdag at 22:49 Voor hem kan Ajax misschien 1 week salaris betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst Dinsdag at 22:59 Share Geplaatst Dinsdag at 22:59 Toch weer een week waarin we Akpom niet op linksbuiten hoeven te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Woensdag at 08:07 Share Geplaatst Woensdag at 08:07 19 uur geleden zei Gert: Die Ajax scouting docu op espn van gisteren 21u was wel leuk om te zien. Wel bijzonder hoe open ze zijn in die mini docu. Je ziet heel veel namen van talenten die ze op 't lijstje hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Woensdag at 08:34 Share Geplaatst Woensdag at 08:34 25 minuten geleden zei Thierryvane: Wel bijzonder hoe open ze zijn in die mini docu. Je ziet heel veel namen van talenten die ze op 't lijstje hebben staan. Ja vond ik ook wel. Vond vooral Kevin de Lange erg goed over komen. Ook wel echt goede uitstraling in dat gesprek met die blonde jeugdspeler die op proef was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst Woensdag at 17:30 Share Geplaatst Woensdag at 17:30 8 uur geleden zei Gert: Ja vond ik ook wel. Vond vooral Kevin de Lange erg goed over komen. Ook wel echt goede uitstraling in dat gesprek met die blonde jeugdspeler die op proef was. Nog ergens terug te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Woensdag at 20:09 Share Geplaatst Woensdag at 20:09 2 uur geleden zei cimbomcu: Nog ergens terug te zien? Heb zelf via kpn en dan tvgids teruggekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Woensdag at 21:03 Share Geplaatst Woensdag at 21:03 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Donderdag at 08:57 Share Geplaatst Donderdag at 08:57 Matchday!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Donderdag at 18:47 Share Geplaatst Donderdag at 18:47 Niet echt een B-elftal. Hoop op minuten voor Bouwman. Let’s go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Donderdag at 20:09 Share Geplaatst Donderdag at 20:09 Ramaj had best mogen spelen en Hato en Godts wellicht nog wat rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Donderdag at 20:20 Share Geplaatst Donderdag at 20:20 We spelen nou niet alsof we die beker echt willen winnen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Donderdag at 20:52 Share Geplaatst Donderdag at 20:52 Matig, weinig geslaagde acties en passes voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst gisteren om 10:22 Share Geplaatst gisteren om 10:22 Wat hebben jullie een ontzettend kut team! Leek nergens op. Medelijden met de vaste kijkers hier. Moet wel zeggen dat de sfeer goed was voor zo'n kut potje tegen een kleine club. Verbaasde me erover dat de F-side bijna 2 uur voor de wedstrijd al goed vol zat. Hebben die jongens geen andere dingen te doen? Koken? Kinderen naar bed brengen? Je wijf uit elkaar trekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst gisteren om 10:25 Share Geplaatst gisteren om 10:25 3 minuten geleden zei Beppu: Wat hebben jullie een ontzettend kut team! Leek nergens op. Medelijden met de vaste kijkers hier. Moet wel zeggen dat de sfeer goed was voor zo'n kut potje tegen een kleine club. Verbaasde me erover dat de F-side bijna 2 uur voor de wedstrijd al goed vol zat. Hebben die jongens geen andere dingen te doen? Koken? Kinderen naar bed brengen? Je wijf uit elkaar trekken? Gaat het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst gisteren om 10:28 Share Geplaatst gisteren om 10:28 Ik denk dat Bep december nog niet heeft afgevinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst gisteren om 10:42 Share Geplaatst gisteren om 10:42 Hopelijk kunnen we zondag #steijnball ontregelen. Dan hebben we qua resultaat het meer dan prima gedaan (gezien alle omstandigheden). Komende winter moet er dan verkocht/verhuurd worden om spelers te kunnen halen. Er MOET echt wat bij op de vleugels. Daar kun je niet omheen. Wat zien jullie het liefste gebeuren? Hoop zelf dat we Akpom voor een mooi bedrag verkocht krijgen aan een Engelse club. Complimenten hoe hij het gedaan heeft op de vleugel. Naar zijn kunnen heeft hij hier iig alles ingestoken dat hij had. En dan dus een vleugelspeler voor op links halen. En het liefste ook op rechts. Of Faberski moet een echte kans krijgen, dan zou voor mij er geen rechtsbuiten bij hoeven. En op rechtsback moet er ook wat komen. Helemaal als Rensch weg gaat. Maar ook zonder het vertrek van Rensch zou ik daar wel in investeren. We hebben veel centrale opties en daar mag van mij wel een speler weg. Dan kun je hopelijk op rechtsback een investering doen. Kaplan (in zijn huidige vorm) heeft dan mijn voorkeur. Wat me ook opviel in het interview voor de wedstrijd met Farioli was dat hij zei dat ze 4 centrale verdedigers hadden (doelt ie op Sutalo, Baas, Kaplan en Rugani) en als daar eentje niet kan dat hij dan uit jong een speler vist. Maar dan zou je, gezien de voorbereiding, verwachten dat Janse dan die optie zou zijn. Was die ziek oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst gisteren om 10:46 Share Geplaatst gisteren om 10:46 20 minuten geleden zei Thierryvane: Gaat het? Prima, bedankt voor het vragen. Met jou? Ik heb december trouwens afgevinkt na het grondige fouilleren gister voor de sporthal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst gisteren om 14:52 Share Geplaatst gisteren om 14:52 We mogen Forbs trouwens ook niet vergeten, die maakt echt geen minuten bij Wolves dus die komt volgend jaar weer mooi terug met ze dikke salaris en dikke verlies qua marktwaarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst gisteren om 15:19 Share Geplaatst gisteren om 15:19 Om alvast teleurstelling te voorkomen. Hierbij alvast de wintertransfers van Kroes: Forbs wordt teruggehaald van Wolves en daarmee hebben we voldoende linksbuitens Contract van Boudina wordt niet verlengd Contract van Rensch wordt niet verlengd Veltman en Tadic horen niks van Ajax Ramaj wordt verkocht voor 6M en er wordt geen vervanger gehaald want we hebben Gorter Kroes heeft zijn best gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst gisteren om 15:32 Share Geplaatst gisteren om 15:32 Is Boudina nieuw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst gisteren om 16:39 Share Geplaatst gisteren om 16:39 Je voelt hem al aankomen zodra hij AZ met een thuiswedstrijd uit die pot haalt hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst gisteren om 16:40 Share Geplaatst gisteren om 16:40 1 ding is zeker, wij moeten tegen AZ voor de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 uur geleden Share Geplaatst 21 uur geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten