Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

25 minuten geleden zei Thierryvane:

Wel bijzonder hoe open ze zijn in die mini docu. Je ziet heel veel namen van talenten die ze op 't lijstje hebben staan.

Ja vond ik ook wel. Vond vooral Kevin de Lange erg goed over komen. Ook wel echt goede uitstraling in dat gesprek met die blonde jeugdspeler die op proef was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben jullie een ontzettend kut team! Leek nergens op. Medelijden met de vaste kijkers hier.

Moet wel zeggen dat de sfeer goed was voor zo'n kut potje tegen een kleine club. Verbaasde me erover dat de F-side bijna 2 uur voor de wedstrijd al goed vol zat. Hebben die jongens geen andere dingen te doen? Koken? Kinderen naar bed brengen? Je wijf uit elkaar trekken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Wat hebben jullie een ontzettend kut team! Leek nergens op. Medelijden met de vaste kijkers hier.

Moet wel zeggen dat de sfeer goed was voor zo'n kut potje tegen een kleine club. Verbaasde me erover dat de F-side bijna 2 uur voor de wedstrijd al goed vol zat. Hebben die jongens geen andere dingen te doen? Koken? Kinderen naar bed brengen? Je wijf uit elkaar trekken?

Gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk kunnen we zondag #steijnball ontregelen. Dan hebben we qua resultaat het meer dan prima gedaan (gezien alle omstandigheden).

Komende winter moet er dan verkocht/verhuurd worden om spelers te kunnen halen. Er MOET echt wat bij op de vleugels. Daar kun je niet omheen. Wat zien jullie het liefste gebeuren?

Hoop zelf dat we Akpom voor een mooi bedrag verkocht krijgen aan een Engelse club. Complimenten hoe hij het gedaan heeft op de vleugel. Naar zijn kunnen heeft hij hier iig alles ingestoken dat hij had. En dan dus een vleugelspeler voor op links halen. En het liefste ook op rechts. Of Faberski moet een echte kans krijgen, dan zou voor mij er geen rechtsbuiten bij hoeven. En op rechtsback moet er ook wat komen. Helemaal als Rensch weg gaat. Maar ook zonder het vertrek van Rensch zou ik daar wel in investeren. We hebben veel centrale opties en daar mag van mij wel een speler weg. Dan kun je hopelijk op rechtsback een investering doen. Kaplan (in zijn huidige vorm) heeft dan mijn voorkeur.

Wat me ook opviel in het interview voor de wedstrijd met Farioli was dat hij zei dat ze 4 centrale verdedigers hadden (doelt ie op Sutalo, Baas, Kaplan en Rugani) en als daar eentje niet kan dat hij dan uit jong een speler vist. Maar dan zou je, gezien de voorbereiding, verwachten dat Janse dan die optie zou zijn. Was die ziek oid? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om alvast teleurstelling te voorkomen. Hierbij alvast de wintertransfers van Kroes:

• Forbs wordt teruggehaald van Wolves en daarmee hebben we voldoende linksbuitens
  • Contract van Boudina wordt niet verlengd
  • Contract van Rensch wordt niet verlengd
  • Veltman en Tadic horen niks van Ajax
  • Ramaj wordt verkocht voor 6M en er wordt geen vervanger gehaald want we hebben Gorter
  • Kroes heeft zijn best gedaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites