Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

37 minuten geleden zei Thierryvane:

Hebben ze Haller nou niet ingeschreven joh? 

Blijkbaar:

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/137767/haller-ontbreekt-in-el-selectie-is-iets-misgegaan

@Rogier. goed stuk, leuk interview! Ik vind schaken ook erg tof. Toch denk ik Carel Eiting te kort gaat komen voor Ajax 1 gezien de concurrentie ook en dat ie of komende zomer verkocht gaat worden of erna jaar later transfervrij weggaat.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemde is ook dat Idrissi wel staat ingeschreven. Terwijl dat toch echt een last minute aanwinst is geweest. Maar komt vanmiddag meer duidelijk over volgens Freek Jansen. Dus laten we hopen dat het nog goed komt. Kan Sebbie mooi op het bankie terwijl Dusan staat te bazen in de spits 

Benieuwd of het voetbal doorgaan gaat vinden dit weekend. Weersverwachtingen zijn erg slecht.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOS meldt het nu net, ja. :-D Wat een kneuzen zeg. Enige positieve is dat nu eindelijk Dusan een serieuze optie in de spits moet worden.

Haller ook gewoon niet op de lijst. Maar wel spelers erop hebben staan van wie het überhaupt al een schande is dat Ajax hun geld betaalt. Kuch Max de waal, kuch Musampa, Kuch Douglas. Ook nog 6 keepers ingeschreven :-D:-D

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi toch, internationaal gezien werkt Tadic als valse spits toch beter dan die Franse lantaarnpaal. Maakt het spel ook weer een stuk minder voorspelbaar en technischer. Nu moet je alleen wel hopen dat Neres en Antony snel in vorm geraken, want daar ga je nu nog afhankelijker van worden. Ja en Ten Hag moet mee willen werken. Ik zie het alweer gebeuren namelijk: Traoré of Labyad in de spits. 

Verder ook niet doen alsof Haller nu vanalles gaat missen. Het zou al bijzonder zijn mocht je Lille uitschakelen, met of zonder Haller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Regis:

NOS meldt het nu net, ja. :-D Wat een kneuzen zeg. Enige positieve is dat nu eindelijk Dusan een serieuze optie in de spits moet worden.

Haller ook gewoon niet op de lijst. Maar wel spelers erop hebben staan van wie het überhaupt al een schande is dat Ajax hun geld betaalt. Kuch Max de waal, kuch Musampa, Kuch Douglas. Ook nog 6 keepers ingeschreven :-D:-D

Al die namen die je na Haller noemt, staan op de b-lijst. Spelers onder de 21 die al zoveel jaar bij de club spelen. Die lijst is ongelimiteerd en mag je spelers op blijven plaatsen tot de dag van de wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Zeus:

Mooi toch, internationaal gezien werkt Tadic als valse spits toch beter dan die Franse lantaarnpaal. Maakt het spel ook weer een stuk minder voorspelbaar en technischer. Nu moet je alleen wel hopen dat Neres en Antony snel in vorm geraken, want daar ga je nu nog afhankelijker van worden. Ja en Ten Hag moet mee willen werken. Ik zie het alweer gebeuren namelijk: Traoré of Labyad in de spits. 

Verder ook niet doen alsof Haller nu vanalles gaat missen. Het zou al bijzonder zijn mocht je Lille uitschakelen, met of zonder Haller.

ja dat gaan we krijgen. Die kneus Labyad in de spits. godverdomme Zeus je boort alle beetje hoop die ik nog had direct weer de grond in.

6 minuten geleden zei MetalMichael:

Al die namen die je na Haller noemt, staan op de b-lijst. Spelers onder de 21 die al zoveel jaar bij de club spelen. Die lijst is ongelimiteerd en mag je spelers op blijven plaatsen tot de dag van de wedstrijd. 

Dat weet ik, maar blijf het bizar vinden dat je dit soort namen ondanks de b lijst wel doorgeeft en je recordaankoop doodleuk vergeet. Meerdere mensen die de complete lijst nalopen en niemand die het opvalt blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Dat weet ik, maar blijf het bizar vinden dat je dit soort namen ondanks de b lijst wel doorgeeft en je recordaankoop doodleuk vergeet. Meerdere mensen die de complete lijst nalopen en niemand die het opvalt blijkbaar.

Inderdaad. En dan komt hij nog een keer terug bij Ajax. Ajax -> KNVB -> Ajax -> UEFA.

Zag op twitter mensen boos reageren op de KNVB, dat ze Ajax niet hadden gevraagd waar Haller was op de lijst. :-D KNVB controleert op speelgerechtigheid, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die figuren zag ik ook al. Idioten. Zo verschrikkelijk amateuristisch dit. Van mij part mieteren ze de verantwoordelijke er per direct uit.

Behoorlijke slechte podcast tegenwoordig. Maar het verhaal wat Christiaan Visser hierin vertelt maakt het wel even extra pijnlijk hoor. Gewoon de hele maand de tijd gehad om aanpassingen aan te brengen en het dan nog vergeten. ;c;c

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Arco zit toch ook in die podcast?

Niet meer. Hij doet nu samen met Freek de Ajax podcast van VI. Heet de PakSchaal podcast. Behoorlijk kinderachtig wel dat ze die naam niet mee hebben mogen nemen.  Nu doen Lars Jesse, Christiaan Visser en een of andere Resley de PantelicPodcast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ah, ik vond Arco wel tof die paar keer dat ik de PantelicPodcast luisterde. Ik geef ook heel eerlijk toe dat ik dat al een hele tijd niet meer gedaan heb :D 

Ja is sinds dit seizoen ook veranderd geloof ik. Dronken Arco op het bankje in Madrid blijft legendarisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste lijkt mij ;e Verklaart ook meteen waarom de deal nog niet rond was. Gewoon uitstellen totdat Ajax geen keuze heeft akkoord te gaan met een lager bedrag

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Bankgaranties? Of garanties dat Quincy niet de cel in moet zodra hij voet op Nederlandse bodem zet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar verhaal wel dat ze zich nu ineens druk maken om die rechtszaak. Gewoon onderhandeling strategie lijkt mij. Geld is daar zo goed als op dus ze willen gewoon even minder gaan lappen. 

Citaat

Spartak wil geen verlies lijden op financieel gebied en de Russische topclub wil daarnaast niet het risisco lopen dat de Ajacied vanwege de strafzaak niet mag uitkomen in Rusland.

Zo vreemd. Hoe moet Ajax hiervoor garantie bieden. Laat dat je eigen juristen lekker uitzoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rogier.:

Garantie in de zin van dat Ajax voor de kosten van de transfersom en salaris mag gaan opdraaien als hij de bak in moet @Regis

Ja, vind het dus raar dat het nu ineens een struikelblok is. Toen zij al gesprekken met Quincy begonnen te voeren was het strafonderzoek al bekend. Komen ze dus nu ineens hier mee. Wat mij betreft prima als we voor een deel garant gaan staan. Kunnen niet snel genoeg van die rotte appel af zijn.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites