Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 3 uur geleden zei Barteh: Dit Chelsea moet je gewoon makkelijk pakken trouwens. Dan onderschat je Chelsea toch hevig. Goeie ploeg hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Magikarp: Volledig uit het niets en 'uncalled for'. En dan zeggen dat anderen je opzoeken. @Pino kom er maar in. Ff een mention naar @JanVertonghen ook omdat die gehaktstaaf wss te laf was om het zelf te doen en hoopte dat Jantje het zou missen Wat? Hoezo zoek ik hem op :r? 23 oktober 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei cimbomcu: Wat? Hoezo zoek ik hem op :r? :r :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Magikarp: :r :r :r :r Ik zeg notabene dat ik het leuk vind dat hij terug is aansteller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 32 minuten geleden zei cimbomcu: Vanwege een vakantie ben ik een aantal dagen weg geweest, zie dat JV terug is. Leuk, welkom terug jongen. Voor mijn mede Ajacieden heb ik wel een tip, laat je niet meenemen in die negativiteit van die jongen. Als je dat zou serieus nemen dan denk je dat we 10de staan en niet werken voor ons kanker geld. Terwijl we na 15 wedstrijden nog ongeslagen zijn, o.a 6 CL duels. Het gaat top. Zeker niet naar verbetering zoeken ook. Zwakke potten niet meer ontleden en zwakke punten niet meer aanhalen. En bovenal niet inhoudelijk op iemand ingaan, maar een pijnlijk slechte post plaatsen waar die zelfs bij Peter Jan Rens slap van gaat hangen. Niks veranderd de afgelopen maanden, maar ik ben niet boos of teleurgesteld. Ik heb vooral medelijden Cim. Ik duim voor je. Mijn drang om toch te reageren is ook niet veranderd de afgelopen maanden Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Hmm, onrustige pot. Meeste kansen die je tegenkrijgt is omdat de bal opzichtig wordt ingeleverd. Buitenspelgoal voelt naar, maar tja het zal wel kloppen. Hadden wel na 5 minuten misschien een penalty moeten krijgen voor hands? Wad toen ook zogenaamd buitenspel, maar dat klopte juist niet geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) Hele goede eerste helft. Ziyech veruit de beste speler aan Ajax-kant. Jammer dat die commentator dan na een half uur moest benadrukken dat maar 60% van zijn passes aangekomen was, want dat is gewoon nog altijd meer dan die 40% die niet aankwamen. Sindsdien mislukte wel alles wat hij deed, maar dat kan gebeuren. Gebeurt ook niet vaak dat zijn schoten over of naast gaan, dus dat trekt nog wel recht. Verder gewoon erg zuiver en creatief gespeeld, dat Chelsea weet het niet meer joh. Tweede helft zo doorgaan en je rolt ze op. Edit: Die @Chiemel ook weer zo negatief. Je leest toch net dat dat hier niet mag? Het gaat gewoon goed, punt. 15 wedstrijden ongeslagen, wat loop je dan te bazelen over een 'onrustige pot' en 'opzichtig balverlies'? 23 oktober 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Resultaat is inderdaad het enige dat telt Jantje. Goed gezien. Gaat er niet om hoe het tot stand komt, als het maar gebeurt. Ook als dat een hele zwakke, magere basis is waar het dubbeltje zómaar de andere kant op kan vallen. Lekker laten lullen, die verstandige negatieve gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Moet ik dat gelul van jullie ook aanhoren wanneer ik met jullie Clubs ga spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Chiemel: Moet ik dat gelul van jullie ook aanhoren wanneer ik met jullie Clubs mag spelen? fixed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Chiemel: Moet ik dat gelul van jullie ook aanhoren wanneer ik met jullie Clubs ga spelen? De vraag is vooral of we ruimte hebben voor zo'n negatief persoon als jij in onze 'positivity only'-club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei JanVertonghen: De vraag is vooral of we ruimte hebben voor zo'n negatief persoon als jij in onze 'positivity only'-club. Dat niet alleen, het baart me qua veldspel ook zorgen. Als iemand dit Ajax niet goed vindt, wat verwacht ie dán? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ben benieuwd naar de xG van deze wedstrijd, das toch wel iets van 0-2 ofzo denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Mooi hoe Ajax zo lekker dicht bij zichzelf blijft. Miljoenen beuren zodat je er lekker warmpjes bij zit en Siem de Jong moet brengen in de CL. Zijn weinig clubs nog zo authentiek. Achterstand is erg jammer natuurlijk, er wordt fabuleus gevoetbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 5 uur geleden zei Barteh: Dit Chelsea moet je gewoon makkelijk pakken trouwens. Kenner hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 5 minuten geleden zei Magikarp: Mooi hoe Ajax zo lekker dicht bij zichzelf blijft. Miljoenen beuren zodat je er lekker warmpjes bij zit en Siem de Jong moet brengen in de CL. Zijn weinig clubs nog zo authentiek. Achterstand is erg jammer natuurlijk, er wordt fabuleus gevoetbald. Gast doe normaal. Is wel weer te merken dat JV terug is. Je begint meteen weer bloedirritant te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Gewoon 100% terechte nederlaag. Ik heb een stukje van de tweede helft gemist, maar kan mij geen goede kans van Ajax herinneren en van Chelsea een stuk of 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Wat een onterechte tyfusbende zeg. Ook dat zo'n scheids er niet wat meer bijtelt. Dest ligt een minuut op de grond, wissel en die Azpilicueta had pijn aan z'n tere, tja wat eigenlijk. Het kan dus ook tegen zitten, maar ontzettend frustrerend dat het op zo'n manier moet. Gelijkspel was hier het logische resultaat geweest wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Misschien dat mijn post dan niet wordt verwijdert als ik hem 3 keer plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei cimbomcu: Misschien dat mijn post dan niet wordt verwijdert als ik hem 3 keer plaats Misschien moet je gewoon ff stoppen met ruzie zoeken. Had na de tweede keer ook wel duidelijk mogen zijn. 23 oktober 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Baldadige bui zit erop, dus zal weer even normaal doen. Jammer dit, maar Chelsea is een terechte winnaar. Ajax was echt heel slecht, maar dat kwam ook grotendeels door Chelsea. Speelden erg scherp. Zeg het niet graag, heb een hekel aan die club namelijk, maar Lampard heeft het daar echt goed neergezet. Zonde, maar niks aan de hand nog. Zondag moet het natuurlijk wel echt beter, anders krijg je het zelfs tegen Feyenoord nog heel lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei cimbomcu: Misschien dat mijn post dan niet wordt verwijdert als ik hem 3 keer plaats Je mag hem PMen als je je weer niet kan beheersen hoor gvd 3x een post plaatsen en dan nog te onnozel zijn om door te hebben dat ie verwijderd wordt door de staff 23 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Misschien moet je gewoon ff stoppen met ruzie zoeken. Had na de tweede keer ook wel duidelijk mogen zijn. Waar slaat dit op gast, lees even terug zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Valencia wint uit bij Chelsea, Ajax uit bij Valencia en Chelsea uit bij Ajax. Dan zou ik zeggen dat ze bij Valencia geluk hebben gehad dat ze Chelsea vroeg in het seizoen tegenkwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten