Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

2 minuten geleden zei Magikarp:

Volledig uit het niets en 'uncalled for'. En dan zeggen dat anderen je opzoeken. @Pino kom er maar in.

Ff een mention naar @JanVertonghen ook omdat die gehaktstaaf wss te laf was om het zelf te doen en hoopte dat Jantje het zou missen

Wat? Hoezo zoek ik hem op :r?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei cimbomcu:

Vanwege een vakantie ben ik een aantal dagen weg geweest, zie dat JV terug is. Leuk, welkom terug jongen. Voor mijn mede Ajacieden heb ik wel een tip, laat je niet meenemen in die negativiteit van die jongen.  Als je dat zou serieus nemen dan denk je dat we 10de staan en niet werken voor ons kanker geld. Terwijl we na 15 wedstrijden nog ongeslagen zijn, o.a 6 CL duels.

Het gaat top. Zeker niet naar verbetering zoeken ook. Zwakke potten niet meer ontleden en zwakke punten niet meer aanhalen. En bovenal niet inhoudelijk op iemand ingaan, maar een pijnlijk slechte post plaatsen waar die zelfs bij Peter Jan Rens slap van gaat hangen. Niks veranderd de afgelopen maanden, maar ik ben niet boos of teleurgesteld. Ik heb vooral medelijden Cim. Ik duim voor je.

Mijn drang om toch te reageren is ook niet veranderd de afgelopen maanden :D Man man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, onrustige pot. Meeste kansen die je tegenkrijgt is omdat de bal opzichtig wordt ingeleverd. Buitenspelgoal voelt naar, maar tja het zal wel kloppen. Hadden wel na 5 minuten misschien een penalty moeten krijgen voor hands? Wad toen ook zogenaamd buitenspel, maar dat klopte juist niet geloof ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele goede eerste helft. Ziyech veruit de beste speler aan Ajax-kant. Jammer dat die commentator dan na een half uur moest benadrukken dat maar 60% van zijn passes aangekomen was, want dat is gewoon nog altijd meer dan die 40% die niet aankwamen. Sindsdien mislukte wel alles wat hij deed, maar dat kan gebeuren. Gebeurt ook niet vaak dat zijn schoten over of naast gaan, dus dat trekt nog wel recht.

Verder gewoon erg zuiver en creatief gespeeld, dat Chelsea weet het niet meer joh. Tweede helft zo doorgaan en je rolt ze op. 

Edit: Die @Chiemel ook weer zo negatief. Je leest toch net dat dat hier niet mag? Het gaat gewoon goed, punt. 15 wedstrijden ongeslagen, wat loop je dan te bazelen over een 'onrustige pot' en 'opzichtig balverlies'?

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Magikarp:

Mooi hoe Ajax zo lekker dicht bij zichzelf blijft. Miljoenen beuren zodat je er lekker warmpjes bij zit en Siem de Jong moet brengen in de CL. Zijn weinig clubs nog zo authentiek. Achterstand is erg jammer natuurlijk, er wordt fabuleus gevoetbald. 

Gast doe normaal. Is wel weer te merken dat JV terug is. Je begint meteen weer bloedirritant te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onterechte tyfusbende zeg. Ook dat zo'n scheids er niet wat meer bijtelt. Dest ligt een minuut op de grond, wissel en die Azpilicueta had pijn aan z'n tere, tja wat eigenlijk. Het kan dus ook tegen zitten, maar ontzettend frustrerend dat het op zo'n manier moet. Gelijkspel was hier het logische resultaat geweest wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baldadige bui zit erop, dus zal weer even normaal doen. Jammer dit, maar Chelsea is een terechte winnaar. Ajax was echt heel slecht, maar dat kwam ook grotendeels door Chelsea. Speelden erg scherp. Zeg het niet graag, heb een hekel aan die club namelijk, maar Lampard heeft het daar echt goed neergezet. Zonde, maar niks aan de hand nog. Zondag moet het natuurlijk wel echt beter, anders krijg je het zelfs tegen Feyenoord nog heel lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Misschien dat mijn post dan niet wordt verwijdert als ik hem 3 keer plaats :cab:

Je mag hem PMen als je je weer niet kan beheersen hoor

gvd 3x een post plaatsen en dan nog te onnozel zijn om door te hebben dat ie verwijderd wordt door de staff :D 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites