Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #21

Roprop

Aanbevolen berichten

[CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img][/CENTER] [SIZE=16px][B]Beslissing in Sydney: Twaalfpunter maakt het verschil. [/B][/SIZE] [B]SYDNEY - [/B] Uiteindelijk wordt het dan toch duidelijk wie de Worldvision in Sydney heeft gewonnen. In een werkelijk uitputtende finale heeft Zwitserland en slotwoord en klinkt het door de hal. [B]Switserland gives 12 points to.... [/B] [spoiler=Verdict][B]THE UNITED STATES[/B] Dit betekent dat topfavoriet Engeland de Duitse koploper Namika [B]NIET [/B]voorbij zal streven. Daar waar de eilanders geroemd werden om hun consistentie in de gehele race, zakken ze er op het eind toch volledig door heen. Er klinkt een oorverdovend kabaal uit the Opera House. Niemand had deze uitslag vooraf verwacht, maar wat een spektakel hebben de fans voorgeschoteld gekregen. Namika huilt. Grace huilt. Engeland huilt. Zelfs onze bloedeigen Jim van der Zee lijkt zichtbaar ontdaan door de gebeurtenissen van deze editie. Duitsland 1, Canada 2, Engeland 3. De Verenigde Staten knokken zichzelf met deze push de top 10 in. [center][img]https://d2rd7etdn93tqb.cloudfront.net/wp-content/uploads/2018/03/grace-vanderwaal-new-music-instagram-social-033018-1024x538.jpg[/img] [I]De 14-jarige Grace VanderWaal behaalt haar eerste en tevens de laatste twaalfpunter. [/center][/I] [/spoiler] [spoiler=Eindstand] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1810/479337/rdjmPQ2x.png[/img][/spoiler] [B]Note van de organisator(en):[/B] Ik heb enorm genoten van deze editie. De spanning is in mijn ogen compleet terecht als je naar de nummers in deze editie kijkt. Heb een paar heerlijke nieuwe nummers en artiesten ontdekt. Ik hoop ook dat jullie genoten van de presentatie van de laatste week. Ik kan me indenken dat het voor sommigen ook iets te gerekt voelt. Desalniettemin allemaal ontzettend bedankt voor deze editie en laten we zsm weer een nieuwe ronde opzetten. Ik ben tevens van plan om nog een één of twee epiloogjes met statistieken te typen in de komende daagjes. [I]@Tijn @Platina32 @Zeus @Jimmyy @007mark @Yves @Vilhena @Roprop @TeamWesil @Chiemel @Laki @bas2204 @Jeroen. @Chimpa @Grote Ree @chrisje1993 @nasje92[/I]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb wel met je te doen hoor @bas2204 . Had hem je echt gegund! Bekijk het van de zonnige kant: de ontlading is straks nog groter als je hem wel een keer wint omdat je er zo lang op hebt moeten wachten. Felicitaties ook aan @Vilhena . Prima nummer dat heerlijk in het gehoor ligt. En bedankt @Roprop en @Chimpa voor de puike organisatie!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd @Vilhena en mijn excuses @bas2204 Erg zuur voor je op deze manier natuurlijk. Organisatie top gedaan en vond laatste week ook leuk om zo te volgen, ook al waren mijn eigen punten. Niveau lag inderdaad hoog waarbij ik ook we vertrouwen had in mijn eigen inzending dat die goed ging doen. 4e plek is wat mij betreft dan prima, aangezien ik laatste edities ook steeds subtop was. Band voor nieuwe editie in Duitsland heb ik ook al llaarstaan. Overigens al mijn geld kwijg bij de Worldvision Toto :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='TeamWesil']Tijd voor een nieuwe editie? :D[/QUOTE] @Chimpa komt zo snel mogelijk met een nieuwe editie. Kwestie van daagjes. Parallel daaraan zal ik in ieder geval nog de resultaten van de Unibet doen en misschien nog een terugblik met wat statistieken. Laatste dagen waren alleen ietwat te druk :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [B][SIZE=14px][B][img]https://seeklogo.com/images/U/unibet-logo-1B60141B59-seeklogo.com.png[/img] Unibet sluit fiscaal boekjaar af met rode cijfers na verrassende winnaar Worldvision Songfestival[/B][/SIZE] Valletta - [/B] Betgigant Unibet heeft tegenover de aandeelhouders zijn jaarcijfers bekend gemaakt. Enkele dagen geleden [URL="https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ"]kondigde de gokmaatschappij al een winstwaarschuwing af[/URL].Belangrijke pijler in de jaarresultaten was de meest recente editie van het Worldvision Songfestival. Daar wist absolute underdog Namika het toernooi op haar naam te zetten, ondanks dat Unibet haar als minste kanshebber had bestempeld. Dit is iets wat de gebruikers van Unibet niet ontgaan is en dus zullen enkele gebruikers zichzelf flink in hun handjes hebben geknepen bij de spannende finale. Hieronder nogmaals de odds die Unibet vooraf had opgesteld: [CENTER] [TABLE="align: left, border: 1, cellpadding: 1, width: 500"] [TR] [TD][B]Country[/B][/TD] [TD][B]To Win[/B][/TD] [TD][B]Not to Win[/B][/TD] [TD][B]On Podium[/B][/TD] [TD][B]Not on Podium[/B][/TD] [/TR] [TR] [TD]Engeland[/TD] [TD]6,97[/TD] [TD]1,05[/TD] [TD]5,52[/TD] [TD]1,09[/TD] [/TR] [TR] [TD]Canada[/TD] [TD]8,71[/TD] [TD]1,02[/TD] [TD]6,67[/TD] [TD]1,05[/TD] [/TR] [TR] [TD]Zwitserland[/TD] [TD]8,71[/TD] [TD]1,02[/TD] [TD]6,67[/TD] [TD]1,05[/TD] [/TR] [TR] [TD]Verenigde Staten[/TD] [TD]9,50[/TD] [TD]1,01[/TD] [TD]7,27[/TD] [TD]1,04[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kameroen[/TD] [TD]11,61[/TD] [TD] [/TD] [TD]8,89[/TD] [TD]1,01[/TD] [/TR] [TR] [TD]Slowakije[/TD] [TD]13,07[/TD] [TD] [/TD] [TD]10[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]België[/TD] [TD]14,94[/TD] [TD] [/TD] [TD]11,43[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ijsland[/TD] [TD]17,42[/TD] [TD] [/TD] [TD]13,33[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ierland[/TD] [TD]17,42[/TD] [TD] [/TD] [TD]13,33[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Schotland[/TD] [TD]20,91[/TD] [TD] [/TD] [TD]16[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Noorwegen[/TD] [TD]20,91[/TD] [TD] [/TD] [TD]16[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zweden[/TD] [TD]20,91[/TD] [TD] [/TD] [TD]16[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Italië[/TD] [TD]26,14[/TD] [TD] [/TD] [TD]20[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Ghana[/TD] [TD]34,85[/TD] [TD] [/TD] [TD]26,67[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Australië[/TD] [TD]52,72[/TD] [TD] [/TD] [TD]40[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Nederland[/TD] [TD]52,72[/TD] [TD] [/TD] [TD]40[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rusland[/TD] [TD]104,50[/TD] [TD] [/TD] [TD]80[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Frankrijk[/TD] [TD]104,50[/TD] [TD] [/TD] [TD]80[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Duitsland[/TD] [TD]104,50[/TD] [TD] [/TD] [TD]80[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/CENTER] Topfavoriet Engeland kwam dichtbij, maar moest uiteindelijk toch genoegen nemen met een plek op het podium. Duitsland verraste zoals gezegd alle kenners. Kameroen en de Verenigde Staten zullen zichzelf op basis van deze odds ook afvragen waar zij het in de liveshow hebben laten liggen. Onze eigen Jim van der Zee kan op basis van deze uitslag wel trots terug kijken op een geslaagde editie, waar hem van tevoren geen enkele kans werd toebedeeld. Eén van de winnaars was [B]Yves. [/B]De muziekliefhebber volgt het worldvision songfestival al jaren en weet de smaak van de wereld als geen ander in te schatten. 'Zelf vond ik het niet per se het beste nummer, maar ik wist dat het publiek dit nummer wel ging waarderen. Ik snapte dan ook niet dat we zo weinig verwachtingen waren vanuit Unibet. En daar bleek ik gelijk in te hebben', meldde hij lachend voor de camera van de [I]NOS[/I]. [spoiler=Bets overzicht] [COLOR=#008000][B]Yves - [/B]10$ op Duitsland to win - 1045$ payout[/COLOR] [B]Nasje92 [/B] - 3$ op Belgium on podium [B]Nasje92 [/B] - 6$ op Canada to win [COLOR=#008000][B]Nasje92 [/B] - 1$ op Duitsland to win - 104,50$ payout[/COLOR] [B]007Mark - [/B]5$ op Ghana on podium [B]007Mark - [/B]5$ op U.S.A on podium [B]Vilhena [/B]- 10$ op Canada to win & Ireland on podium [B]Tijn - [/B]8$ op U.S.A to win [B]Tijn - [/B]2$ op Ghana on podium [B]TeamWesil - [/B]10$ op U.S.A on podium [B]Chrisje1993 [/B]- 10$ op Switzerland to win [B]Viva la Vida [/B]- 10$ op Switzerland to win [B]Laki[/B] - 2$ op Belgie on podium [B]Laki[/B] - 2$ op Kameroen on podium [B]Laki[/B] - 1$ op Zwitserland on podium [COLOR=#006400][B]Laki[/B] - 1$ op Engeland on podium - 5,52$ payout [B]Laki[/B] - 1$ op Canada on podium - 6,67$ payout[/COLOR] [B]Laki[/B] - 0,50$ op Verenigde Staten on podium [B]Laki[/B] - 0,50$ op Slowakije on podium [B]Laki[/B] - 0,50$ op IJsland on podium [B]Laki[/B] - 0,25$ op Australie on podium [B]Laki[/B] - 0,25$ op Ierland on podium [B]Totaal binnengekomen: [/B]90$ [B]Totaal uitbetaald: [/B]1161,69$ [/spoiler] @bas2204; @Viva La Vida; @Vilhena; @Zeus; @Jeroen.; @Platina32; @Laki; @chrisje1993; @007mark; @TeamWesil; @Yves; @Jimmyy; @Tijn; @nasje92; @QuaLyon @Grote Ree @Chiemel @Chimpa[/CENTER] bewerkt door Roprop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur maar een tikkie

Overigens, is dit een spelelement wat jullie er, eventueel in een uitgebreidere variant, in zouden willen houden? Sta open voor feedback op dit element.

Vind het wel leuk, maar de bets on podium stonden natuurlijk veel te voordelig tov de bets to win.

Link naar opmerking
Deel via andere websites