Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU - Seizoen 3

Jeroen.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Alle inzendingen zijn binnen en het is tijd om te beginnen met de liveshows. De eerste ronde van de liveshows zal de strijd nog per team zijn maar daarna zullen zij het tegen elkaar op gaan nemen. De eerste liveshow is het de beurt aan team @Fabian.. [youtube]aOl4S9ilb9U[/youtube] [youtube]6hmjuMbg7kI[/youtube] [youtube]8XpDCQuri04[/youtube] [youtube]CMUmfcX275U[/youtube] [youtube]FMddluWiTM8[/youtube] Daarmee zal het publiek voor de eerste keer in actie komen. Ik wil een ieder die wil stemmen verzoeken om de vijf artiesten op volgorde van favoriet naar minst favoriet te ordenen en per PM naar mij toe te sturen. @MrMHB @Bolderbast @Chimpa @Erwin. @QuaLyon @Roprop @Platina32 @himan @Viva La Vida @007mark bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben erg benieuwd naar hoe het publiek hier gaat stemmen. Sowieso heeft Fabian 5 sterke vocalisten over gehouden, en is het vooral persoonlijke smaak die hier zijn deel in gaat spelen.

Voor mij stak één artiest er kop en schouders bovenuit, vooral qua presence en stijl, en dat was Rilan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voorlopig nog geen stemmen binnen gehad. In principe lag de deadline op morgen. Ik zal morgen wel in ieder geval de inzendingen van het volgende team plaatsen in de hoop dat er dan wel wat stemmen binnen komen.

Daarnaast zie ik inderdaad dat er blijkbaar geen livenummers van twee artiesten zijn ingestuurd. Dit was in principe wel de bedoeling en zal ik vanaf volgende liveshow dan ook gaan controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] De afgelopen dagen helaas niet gelukt om het te plaatsen maar wel even de tijd genomen om na te denken over hoe de liveshows vorm te geven. Het experiment met het publiek is in mijn ogen niet succesvol gebleken en we zullen het stemmen dan ook anders aan gaan pakken. In plaats van de coaches en deelnemers niet te laten stemmen heb ik besloten om dit wel toe te staan. Hierbij is echter één voorwaarde. Je mag alleen stemmen bij teams waarin geen artiest van jezelf is vertegenwoordigt. De liveshows na deze zullen dus ook per team gaan waarbij er uiteindelijk in de finale één per team over zal blijven. In de finale zullen de coaches en de deelnemers die hierin staan niet mogen mee beslissen en zal het dus aan de afgevallen deelnemers en andere forumleden zijn om hun stem uit te brengen. Hiermee hoop ik dat er in ieder geval stemmen binnen zullen komen zodat we verder kunnen met de Voice. Hierbij team @Fabian. nog een keer en in de volgende twee posts zal ik teams @Grote Ree en @Yves plaatsen. [youtube]aOl4S9ilb9U[/youtube] [youtube]6hmjuMbg7kI[/youtube] [youtube]8XpDCQuri04[/youtube] [youtube]CMUmfcX275U[/youtube] [youtube]FMddluWiTM8[/youtube] Stemmen ontvang ik graag per PM waarbij je de vijf nummers op volgorde van favoriet naar minst favoriet ordert. @Richarð. @bas2204 @Chiemel @Chimpa @Bolderbast @Jeroen. @Erwin. @MrMHB @Roprop Deadline voor het stemmen is volgende week donderdag om 0:00 ​​​​​​​
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[IMG]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/IMG] Hierbij team @Yves [youtube]ek29KmPRlp4[/youtube] [youtube]26kbHLpQ6cU[/youtube] [youtube]ZelcW9zW6vc[/youtube] [youtube]JhoXxEXd31g[/youtube] [youtube]GVDT4WBCero[/youtube] Stemmen ontvang ik graag per PM waarbij je de vijf nummer op volgorde van favoriet naar minst favoriet ordert. @Chiemel @Chimpa @Bolderbast @Erwin. @Jeroen. @MrMHB @Roprop @ZL123 @chrisje1993 ​​​​​​​Deadline voor het stemmen is volgende week donderdag om 0:00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Hierbij team @Grote Ree [youtube]DOroqIDawZ4[/youtube] [youtube]3Rrmqmg6KcI[/youtube] [youtube]p-W7mBkrVlg[/youtube] [youtube]SzXEKDt3YY8[/youtube] [youtube]Lq3Av1IA8rc[/youtube] Stemmen ontvang ik graag per PM waarbij je de vijf nummer op volgorde van favoriet naar minst favoriet ordert. @Chimpa @Bolderbast @Erwin. @MrMHB @Roprop @ZL123 @chrisje1993 @nasje92 @TeamWesil Deadline voor het stemmen is volgende week donderdag om 0:00 bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites