Boeruh! Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Deze WL was frustrerender dan die ik vorig jaar gespeeld heb, ging eerst 3-9, toen een win streak naar 9-9 en nu weer dikke reeks verliespotten. Heb iets van 12-15 wins, kan niet meer spelen maar heb nog een pot of 12 over. Ongekend dit spel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 (bewerkt) [twitter]916974711610970112[/twitter] Franse kampioen die in huidige WL 40-0 gaat tweet nu dit. Ik hoop oprecht dat dit bom gaat ontploffen. 8 oktober 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 [twitter]916974711610970112[/twitter] Franse kampioen die in huidige WL 40-0 gaat tweet nu dit. Ik hoop oprecht dat dit bom gaat ontploffen. Waar jij je allemaal niet druk om kan maken zeg :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) Als je een slechte dag hebt moet je dit topic lezen. Dan valt alles mee. :-D 9 oktober 2017 bewerkt door Thierryvane Dat = dag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Moest 3-3 gaan voor Elite dus idd. Opeens won ik niks meer en kwam ik weer een t100 speler tegen waardoor ik op 28 ben blijven steken :mrg: Het is toch niet te filmen. Plezier is ook meteen weg want de dingen in dit spel zijn zo vertieft dat het me deze keer geen 7 maanden gaat kosten. Goh. Vorig jaar zelf één keer meegemaakt, dat ik net naast elite greep. Tegenstanders dit weekend waren niet normaal man. Komt in mijn ogen echt door Squad battles. De 'mindere' spelers kiezen voor die modus en niet voor weekend league. Terecht ook hoor, daar niet van. Is er ergens te zien waar ik tegen gespeeld heb? Dus al die potten WL en de tegenstanders ervan. Want ik heb namelijk(met foto's) van een top100 speler gewonnen. Die had een rage quit na zeventig minuten toen het 5-0 voor mij stond. Gast had een team vol icons. Maar die kreeg dus geen loss na het verlies tegen mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Elite 2 gehaald ondanks 5! disconnects van de EA servers. Elite 1 had er dus wss makkelijk ingezeten. Had ook wel een prima team. Veel gasten kunnen gewoon oprecht niet verdedigen. Als je beetje rustig blijft speel je dat zo kapot. Had er zelf ook moeite mee in een 4-4-2 maar na m'n switch na 41212(2) niks meer verloren. Eerste FIFA dat ik geen 4-3-3 kan/wil spelen. Owja, enige echte ergernis is parkeer de bus bij achterstand. Dan houd ik gewoon oneindig balbezit. Flikker maar op als je totaal geen druk wilt zetten bij een achterstand. Gister had ik een debiel tegen me die dat 90 min deed ondanks z'n Messi, Ronaldo, Griezmann. Ik won 1-2 met 80% balbezit. Hij zou m'n IP wel ff booten oid. Team: de Gea, Aurier, Bailly, Benatia, Alex Sandro, (cdm)Nainggolan(sub),(rcm)Mkhitaryan, (lcm)Antonio, (cam)Pogba, Martial, Son Subs: Wijnaldum, Moses, Brozovic, Vogt, Perisic, Promes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Man, ik ging gisteren na dubbele cijfers in de kantine voor de gein WL spelen, was gewoon de betere in de meeste potjes :-D Enorm groot niveauverschil met vrijdag/zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Zijn die dingen slopen grappen of serieus? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Zijn die dingen slopen grappen of serieus? :-D 50/50. 31-9 geëindigd. Van 11-2 naar 16-7 en toen naar 31-9. Je maakt het mee. Kan nu wel met 100% zekerheid concluderen dat het niet slechter kan dan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 (bewerkt) Nou. We mogen weer. Ofja, mochten. 2 potten gespeeld. Zag weer allemaal hele rare dingen gebeuren. Eerste pot 2 goals tegen: een bal die geblockt werd maar er toch opeens doorheen ging, en een penalty voor iets dat 4 meter verder gebeurde en ik niks bestuurde? Geen idee precies. Wel 6-2 gewonnen ofzo. Tweede pot was weer een showcase. Ballen getackled, springt de cb opzij om de spits en bal te ontwijken alsof het de scheids of een teamgenoot is. Gomez die Bailly heel het veld over gooit. Gelukkig moet ik zo weg. Zo nou, zie nu die penalty terug. Gieren. Een man van hem een loopactie in een rechte lijn naar voren. Loopt vol tegen mn speler op. Als dat tegenwoordig de manier is om overtredingen mee te krijgen weet ik voldoende 13 oktober 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Gelukkig niet eens geplaatst dit weekend. Ga nuttigere dingen doen! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik vanmiddag van start, stiekem toch wel zin in, al zal het zwaar tegenvallen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Nounounou 3 potten gespeeld. Input delay alles is super traag 0-3 XD. Wat een drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Van 7-1 naar 7-4. Servers zijn weer zo slecht dat het niet speelbaar is. Vanochtend ging het gewoon soepel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik hoef er niet aan te beginnen dus? :D Was er al bang voor (is meestal op vrijdag, vorig jaar ook al), maar heb morgen en zondag helaas weinig tijd om te spelen. Ga met dit team proberen te spelen overigens: Ronaldo gisteren maar gewoon gehaald, had daardoor wel weinig coins over voor een team om hem heen, maar vind dit wel prima. In-game switch ik naar dit: Martial - Ronaldo Asensio Willian - Herrera Bakayoko Lukaku - Varane - Bailly - Valencia Lloris Genoeg ruimte om nog te upgraden. Wil sowieso nog De Gea, Kanté en De Bruyne. Twijfelde ook tussen Walker en Valencia, uiteindelijk toch voor laatstgenoemde gegaan. Nu maar eens een pot proberen en als het echt niet te doen is staat hij meteen weer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ennn Ronaldo vervangen door Cazorla want die is schijnbaar 10x beter. Rende even mijn hele verdediging eruit door een zieke versnelling en liep het middenveld te controleren alsof die Kanté heette. 1-1. Wordt niks dit met die servers. Ronaldo heeft als instructie 'achter de linies kruipen' en hij heeft high/low workrates. Wat denk je? Liep constant op het middenveld te koekeloeren, ook toen ik ultra-aanvallend speelde. Laat maar zitten dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Ik heb vooral op zaterdag dat het onbespeelbaar is en vrijdag vanaf 19u. 4 potjes gespeeld alles gewonnen. 1ste wedstrijd was de gameplay wel heel haperig. Elke pot wel minstens 5 doelpunten gescoord dus dat is wel goed enig minpunt is fahrman... Die vent houd ook geen bal tegen joh. Nu ga ik wat traden tot en met morgen om een icon doelman te hebben en zondag de overige 36 potten spelen. Met die klungel ga ik niet door de weekendleague Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 36 potten op één dag :mrg::mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Hoe lang duurt een wedstrijd ook alweer? ;c 12 minuten? Dat x 36/60 is 7,2 uur. Grote jongen als je dat op één dag uithoudt in die vreselijke servers :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 36 potten op één dag :mrg::mrg: We moeten hem helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 De servers zijn het probleem niet, maar die mensen gewoon joh. Kan geen normaal potje beginnen want ze weten niet hoe snel ze op pauze moeten drukken om het team op te gooien, gênant dat dat het de jochies soms blijkbaar helpt. Dan snel 41212 spelen en zoveel mogelijk op X drukken tot bij de goal en dan een paar keer O zodat ze een verdwaalde bal/rebound mogen binnenschieten :cab: Verder is het wel een leuk spel, alleen jammer dat Bakayoko en Rashford erop zitten. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Is doenbaar hoor. Op zondag heb je ook nog sneller een ragequit. En voor mij is het na 19u en op zaterdag echt onbespeelbaar. Liever op zondag alle potten erdoor jagen dan me blauw ergeren aan de delay. Zo had ik mijn top 100 ook gehaald omdat ik meestal verlies door irritatie aan die servers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Terug gekomen naar 8-5. Hangen en wurgen allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 We moeten hem helpen. Hahaha toen ik zag dat je me quotete wist ik dat je dit zou zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 oktober 2017 Share Geplaatst 13 oktober 2017 Kan geen normaal potje beginnen want ze weten niet hoe snel ze op pauze moeten drukken om het team op te gooien, gênant dat dat het de jochies soms blijkbaar helpt. Dan snel 41212 spelen. Hoi. Komt door dat dramatische chemistry-systeem van ze. Groetjes. Hier toch weer heel eigenwijs proberen :) Ben benieuwd. 36 potten op een dag was hier ook normaal vorig jaar trouwens, kost aardig wat uurtjes inderdaad. Wel betere servers dan, scheelt je wel een aantal wins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten