Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) Ja gewonnen dus. Daarbij het is niet dat we elk jaar tegen elkaar spelen en bv gelijk spelen tegen NL is ook geen schande? Snap de haat niet hoor. 26 september 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Ja gewonnen dus. Daarbij het is niet dat we elk jaar tegen elkaar spelen en bv gelijk spelen tegen NL is ook geen schande? Snap de haat niet hoor. Ik ook niet. Het is altijd een leuke derby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 44 minuten geleden zei Erwin.: Ik ben misschien voor beide wat streng. Veerman had een uitstekende start van het seizoen bij PSV maar is daarna imo wat teruggezakt. Voor NL elftal niveau verwacht ik een constanter topniveau. Geertruida is ook leuk bij Feyenoord, maar ook bij hem vind ik het nog geen NL elftal niveau. Maar goed, je hebt gelijk als je het afzet tegen andere spelers die wél opgeroepen worden. Ik vind Geertruida eigenlijk wel van een constant hoog niveau. In mijn ogen is hij met afstand de best mogelijke back-up voor Timber als RCV. Mobiliteit, snelheid, verdedigend erg scherp en prima aan de bal. Daarnaast kan hij eventueel een back-up zijn voor Dumfries (Geertruida heeft in elk geval een betere techniek en speelt wat meer als IWB) en zou hij zelfs naast Frenkie nog een interessante optie kunnen zijn. Multifunctioneel. Ik ben het ook niet eens met @La Pulga over De Vrij en De Ligt. Dat zijn voor mij back-ups voor Van Dijk. De centrale man, liefst in de mandekking op een spits. Timber en Aké moeten heel veel hun posities ook verlaten: breed naar de zijkant of doordekken tot op het middenveld. Dit wil je De Ligt en De Vrij eigenlijk niet zien doen, dat kunnen ze helemaal niet goed. Omdat De Vrij sinds afgelopen seizoen gewoon echt ontzettend matig speelt en sindsdien veelal bankzitter is (terwijl ze nog altijd met 3 CV's spelen) zou ik hem dan thuis laten. Geertruida kan dus wel op die buitenkant-CV positie spelen, dan neem ik liever hem mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 14 minuten geleden zei delichris: @Bogatyr In de afgelopen 10 jaar is er vijf keer gespeeld. Er is alleen maar één keer door België gewonnen en dat was die 4-2. Nee er is de afgelopen 10 jaar vier keer gespeeld. Zie reactie hierboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Bogatyr: Ja gewonnen dus. Daarbij het is niet dat we elk jaar tegen elkaar spelen en bv gelijk spelen tegen NL is ook geen schande? Snap de haat niet hoor. Aaron21 zocht de aanval op door te zeggen dat het een flutprestatie was van Oranje. En je weet donders goed hoe het sentiment in België is met betrekking tot deze derby. Jullie willen niets liever dan van ons winnen. Nu dat sentiment downplayen omdat er pijnlijke nederlagen worden geleden is een reactie die ik wel aan zag komen. 26 september 2022 bewerkt door Nations League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Nations League: Aaron21 zocht de aanval op door te zeggen dat het een flutprestatie was van Oranje. En je weet donders goed hoe het sentiment in België is met betrekking tot deze derby. Jullie willen niets liever dan van ons winnen. Het was een flutprestatie van beide ploegen. Beide ploegen gaan ook niet ver geraken op het WK. Er is niets beter dan een derby tegen Oranje. Maar als wij verliezen van Nederland ga ik heus niet liggen wenen in een hoekje. Als ik een derby bij woon ga ik de Nederlanders ook niet uitdagen met wankergebaren ofzo. Nee ik geniet van zo'n match en van de sfeer. Alleen jammer dat het zo slecht was gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Die van Gaal jongens. Die is niet helemaal lekker he? Aub Malacia gewoon op de positie van Blind, de Roon en Klaassen nooit meer mee nemen en dan pak je Botman maar als vervanger achter Ake ofzo. Wat een gedoe van die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 minuten geleden zei Nations League: Nee er is de afgelopen 10 jaar vier keer gespeeld. Zie reactie hierboven. Als je kijkt van seizoen 2021-2022 en je rekent 10 jaar terug is dan is het vijf x. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei delichris: Als je kijkt van seizoen 2021-2022 en je rekent 10 jaar terug is dan is het vijf x. Ah ja, laten we ook nog even de betekenis van het woord 'jaar' (al duizenden jaren hetzelfde) veranderen. Goed plan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Het was een flutprestatie van beide ploegen. Beide ploegen gaan ook niet ver geraken op het WK. Er is niets beter dan een derby tegen Oranje. Maar als wij verliezen van Nederland ga ik heus niet liggen wenen in een hoekje. Als ik een derby bij woon ga ik de Nederlanders ook niet uitdagen met wankergebaren ofzo. Nee ik geniet van zo'n match en van de sfeer. Alleen jammer dat het zo slecht was gisteren. Eerlijk gezegd zou ik wel doodziek zijn van een nederlaag tegen België want jullie zijn er in Vlaanderen in ieder geval in geslaagd dat derbygevoel enorm aan te wakkeren in Nederland. Met tal van onsympathieke uitspraken (Courtois en Kompany als dieptepunten) over Oranje en dat jullie zoveel beter waren. Ook landverrader Jan Mulder kon er wat van. Er is niets fijner dan winnen van Belgen. Verder verwacht ik op het WK inderdaad weinig van beide ploegen. Maar wij hebben Louis. En dat geeft toch altijd iets extra’s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Nations League: Verder verwacht ik op het WK inderdaad weinig van beide ploegen. Maar wij hebben Frenkie. En dat geeft toch altijd iets extra’s. Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 6 minuten geleden zei Nations League: Eerlijk gezegd zou ik wel doodziek zijn van een nederlaag tegen België want jullie zijn er in Vlaanderen in ieder geval in geslaagd dat derbygevoel enorm aan te wakkeren in Nederland. Met tal van onsympathieke uitspraken (Courtois en Kompany als dieptepunten) over Oranje en dat jullie zoveel beter waren. Ook landverrader Jan Mulder kon er wat van. Er is niets fijner dan winnen van Belgen. Verder verwacht ik op het WK inderdaad weinig van beide ploegen. Maar wij hebben Louis. En dat geeft toch altijd iets extra’s. Ja Courtois heeft een dikke nek, en zegt soms dingen waarvan ik ook denk 'zwijg gewoon een keer' maar daar kunnen wij de supporters ook niet echt iets aan doen he. Gisteren kon het me eigenlijk weinig schelen dat NL won van ons of in een oefeninterland. Als we op 1 of andere manier zouden uitkomen tegen elkaar op het WK, dan kom ik liever niet in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 21 minuten geleden zei Nations League: Ah ja, laten we ook nog even de betekenis van het woord 'jaar' (al duizenden jaren hetzelfde) veranderen. Goed plan! Dan is het alsnog 5x. Van 2012 tot 2022 is tien jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Jullie hebben allebei gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 7 minuten geleden zei Bogatyr: Ja Courtois heeft een dikke nek, en zegt soms dingen waarvan ik ook denk 'zwijg gewoon een keer' maar daar kunnen wij de supporters ook niet echt iets aan doen he. Gisteren kon het me eigenlijk weinig schelen dat NL won van ons of in een oefeninterland. Als we op 1 of andere manier zouden uitkomen tegen elkaar op het WK, dan kom ik liever niet in dit topic. Als wij tegen België moeten op het WK dan ga ik die hele match niet eens kijken van de spanning. Gisteren was overigens geen oefenmatch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Nations League: Als wij tegen België moeten op het WK dan ga ik die hele match niet eens kijken van de spanning. Gisteren was overigens geen oefenmatch. Ik zeg net dat gisteren het me weinig kon schelen omdat ik de Nationsleague niet echt waardeer. Als wij verliezen tegen jullie op een WK dan zien jullie mij een week niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik herken dat sentiment helemaal niet hier, sterker nog, er is vaak juist veel sympathie voor de Belgen. Op dat toernooi waar Nederland niet bij was droeg de vaderlandse media het volk nog net niet op om voor België te supporteren. In België leeft dat meer, tegen de kazen/kezen (wat was het nu?) en het zo arrogante en platte Holland. Overigens lijkt het tegenwoordig eerder andersom: de Nederlanders worden wat meer nuchter en de Belgen verliezen een beetje de rationaliteit door hun opgevoerde chauvinisme. Dat vind ik wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik herken het ook niet, winnen of verliezen van Belgie, doet me veel minder dan winnen of verliezen van Duitsland bijvoorbeeld. Verliezen van Belgie, kan ik behoorlijk mee leven, verliezen van de Duitsers, ben ik er gewoon echt kapot van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Ik zeg net dat gisteren het me weinig kon schelen omdat ik de Nationsleague niet echt waardeer. Als wij verliezen tegen jullie op een WK dan zien jullie mij een week niet. Als wij van jullie verliezen op het WK dan zien jullie mij een jaar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Bogatyr: Ik zeg net dat gisteren het me weinig kon schelen omdat ik de Nationsleague niet echt waardeer. Als wij verliezen tegen jullie op een WK dan zien jullie mij een week niet. We kunnen elkaar pas in de halve finale of finale treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Nations League: Als wij tegen België moeten op het WK dan ga ik die hele match niet eens kijken van de spanning. 1 minuut geleden zei Bogatyr: Als wij verliezen tegen jullie op een WK dan zien jullie mij een week niet. Vinden jullie dit nou niet wat overdreven? Waar gaat het over, joh. Lijken wel twee patriotten in fase van oorlog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Vinden jullie dit nou niet wat overdreven? Waar gaat het over, joh. Lijken wel twee patriotten in fase van oorlog. Ik ben de afscheiding van 1830 nog steeds niet vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei Nations League: Goed lezen. De 4-2 dateert al van langer dan 10 jaar geleden. Sindsdien waren er 2 gelijke spelen in vriendschappelijke duels en 2 overwinningen voor Oranje in de Nations League. Een 0-1 uit 2004 erbij halen is natuurlijk compleet bespottelijk. proficiat, je hebt niet verloren in 4 oefenwedstrijden. enige wedstrijden die tellen zijn op het EK of het WK en die zijn er helaas niet meer geweest. 2 minuten geleden zei delichris: We kunnen elkaar pas in de halve finale of finale treffen. zo'n vaart zal het wel niet lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei Nations League: Ik ben de afscheiding van 1830 nog steeds niet vergeten. Ik ook niet, toen was ik jouw slaven meester en jij een van mijn 30 slaven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Aaron21: zo'n vaart zal het wel niet lopen. Klopt want verder dan de 8e finale komen jullie niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten