Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei delichris: Na de 1-0 heb ik het over. Toen kwam Nederland er vaak door. dat is ook logisch hé, dat er dan ruimte komt. NL was onmondig gedurende heel de wedstrijd in het spel maken, enkel op het eind een paar countertjes die dan nog vaak slecht uitgespeeld werden. ik zou niet trots zijn op jullie prestatie, want het was niet om over naar huis te schrijven en zeker niet eindfase WK waardig. uiteindelijk is buiten de centrale verdediging en Frenkie NL ook gewoon een matig team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Aaron21: dat is ook logisch hé, dat er dan ruimte komt. NL was onmondig gedurende heel de wedstrijd in het spel maken, enkel op het eind een paar countertjes die dan nog vaak slecht uitgespeeld werden. ik zou niet trots zijn op jullie prestatie, want het was niet om over naar huis te schrijven en zeker niet eindfase WK waardig. uiteindelijk is buiten de centrale verdediging en Frenkie NL ook gewoon een matig team. Trouwens voor de 1-0 schoot Nederland sowieso 1x op doel. Want Courtois zijn vingertoppen zaten er nog aan. Dat was volgens mij Bergwijn of Dumfries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 minuten geleden zei delichris: Ik ben van mening dat de beste keeper moet gaan keeper of dat nou Pasveer is of Bijlow of Noppert of Cillissen of Ronald Koeman of wie dan ook. Duidelijke mening wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei La Pulga: Duidelijke mening wel. Klopt. Ik heb geen voorkeur voor een keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 uur geleden zei Nations League: Ik vind dit bijna misdadig, deze analyse. Louis levert echt een bizarre prestatie door met dit waardeloze materiaal zich te plaatsen voor het WK, België 2 keer te verslaan, de Nations League finals te halen en ongeslagen te blijven. Die man heeft zoveel voor het Nederlands Elftal betekend en dan ga jij kritiek leveren op het slechte middenveld. Gek hè, als je zonder Frenkie speelt en verder alleen maar kutmiddenvelders hebt. En Janssen is niet veel maar we hebben ook niet veel anders. Die man verdient zoveel krediet (periode 2012-2014 was ook ongekend goed) en toch zijn er mensen die het hem niet gunnen. Wat is dit nou voor parodie-account dan? Maar ja, ongekend, kwalificeren voor het WK in een kutpoule en 2x winnen van een even matig België. Hele goede tegenargumenten. De kritiek ging ook helemaal niet over resultaten tegen matige ploegen, maar om zijn spelerskeuzes. Klaassen en Janssen laten starten bijvoorbeeld, die horen imo niet eens erbij te zitten. En waarom ik het hem niet gun ligt naast wat idiote keuzes ook voor een groot deel aan hoe hij zichzelf presenteert. Ik vind het een enorme blaaskaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei delichris: Ik ben van mening dat de beste keeper moet gaan keeper of dat nou Pasveer is of Bijlow of Noppert of Cillissen of Ronald Koeman of wie dan ook. Dat zeg ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Wanneer gaan we beginnen met het bouwen van onze (voor)selecties? Zijn toch nog een paar interessante spelers die geen kans hebben gehad: Brobbey, Botman, Frimpong, Geertruida, Veerman, Xavi Simons en misschien nog wat andere B-spelers. Zullen die nu volstrekt kansloos zijn omdat van Gaal ze nog niet heeft gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Wanneer gaan we beginnen met het bouwen van onze (voor)selecties? Zijn toch nog een paar interessante spelers die geen kans hebben gehad: Brobbey, Botman, Frimpong, Geertruida, Veerman, Xavi Simons en misschien nog wat andere B-spelers. Zullen die nu volstrekt kansloos zijn omdat van Gaal ze nog niet heeft gezien? Ja, dat zal wel. Van Gaal heeft altijd zijn lievelingen + het idee dat enkel spelers die hij met dikke nek toegesproken heeft betrouwbaar zijn in 'zijn systeem'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 8 minuten geleden zei Chiemel: Wanneer gaan we beginnen met het bouwen van onze (voor)selecties? Zijn toch nog een paar interessante spelers die geen kans hebben gehad: Brobbey, Botman, Frimpong, Geertruida, Veerman, Xavi Simons en misschien nog wat andere B-spelers. Zullen die nu volstrekt kansloos zijn omdat van Gaal ze nog niet heeft gezien? Botman, Veerman en Geertruida mag je sowieso thuislaten, die hebben het niveau (nog) niet. Misschien wel leuk om binnenkort weer eens een NL elftal in 202X op te starten. 2026 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 6 minuten geleden zei Erwin.: Botman, Veerman en Geertruida mag je sowieso thuislaten, die hebben het niveau (nog) niet. Misschien wel leuk om binnenkort weer eens een NL elftal in 202X op te starten. 2026 ofzo. Hoezo heeft Geertruida het niveau nog niet? En Veerman is slechter dan Klaassen en Taylor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Hoezo heeft Geertruida het niveau nog niet? En Veerman is slechter dan Klaassen en Taylor? Ik ben misschien voor beide wat streng. Veerman had een uitstekende start van het seizoen bij PSV maar is daarna imo wat teruggezakt. Voor NL elftal niveau verwacht ik een constanter topniveau. Geertruida is ook leuk bij Feyenoord, maar ook bij hem vind ik het nog geen NL elftal niveau. Maar goed, je hebt gelijk als je het afzet tegen andere spelers die wél opgeroepen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 uur geleden zei Aaron21: dat is ook logisch hé, dat er dan ruimte komt. NL was onmondig gedurende heel de wedstrijd in het spel maken, enkel op het eind een paar countertjes die dan nog vaak slecht uitgespeeld werden. ik zou niet trots zijn op jullie prestatie, want het was niet om over naar huis te schrijven en zeker niet eindfase WK waardig. uiteindelijk is buiten de centrale verdediging en Frenkie NL ook gewoon een matig team. Ga maar weer terug naar je Belgische fora als je het nodig vind om onze prestatie af te kraken. Het is juist een knappe prestatie als je zonder 2 smaakmakers toch een prima stabiele verdedigende prestatie neerzet tegen dit Belgische team. Als jij verwacht dat er meer franje valt te halen uit een middenveld met Klaassen en De Roon dan weet ik niet op wat voor wonderen je rekent. En wat betreft België: Gênant dat jullie ‘gouden generatie’ de laatste 10 jaar geen enkele keer heeft kunnen winnen van ons in 4 wedstrijden. Echt gênant. Een blamage van een elftal dat enkel wint van landen als Polen en Wales en het in topwedstrijden vrijwel altijd laat afweten. Wat betreft het Nederlandse spelersmateriaal: Dat stelt inderdaad ook niet veel voor, dat ben ik met je eens. Frenkie draagt het middenveld en Depay de aanval. Zonder die 2 wordt het een pak minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Brobbey zou ik altijd meenemen boven een Janssen of Weghorst, die heeft zich bewezen bij Ajax vorig seizoen dat hij juist wat kan forceren en ook bij Jong Oranje heeft hij het goed gedaan. Frimpong zou ik meenemen achter Dumfries en Botman heeft iets te veel concurrentie achterin dus die zou ik thuislaten. Veerman en Simons zullen weinig minuten gaan maken mits zij meegaan dus daar hoef je niet echt over te discussiëren want of je nou een Berghuis hebt of een Veerman, dat maakt denk ik niet zoveel uit en dan wint ervaring het voor mij. Geertruida verdiend het ook meer dan Rensch maar als je Frimpong al meeneemt dan lijkt hij ook overbodig omdat het centraal wel goed zit met De Ligt en De Vrij al op het bankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Duidelijke mening wel. Ronald Koeman nu nog op doel... Dat wil ik wel zien 😂😂😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Kyrill: Ronald Koeman nu nog op doel... Dat wil ik wel zien 😂😂😂 Dat is zijn zoon Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 51 minuten geleden zei Socrates: En waarom ik het hem niet gun ligt naast wat idiote keuzes ook voor een groot deel aan hoe hij zichzelf presenteert. Ik vind het een enorme blaaskaak. Hier sluit ik mij wel bij aan. De manier waarop hij zich presenteert is écht heel erg tenenkrommend. Nu de prestaties goed zijn verheerlijkt iedereen dat, maar eens zien hoe Nederland reageert als we 2-1 onderuit gaan tegen Ecuador. Wanneer Louis iedereen weer toespreekt als Wilsonbekwame kleine kinderen die het allemaal niet snappen. Behalve hij. 53 minuten geleden zei Socrates: Klaassen en Janssen laten starten bijvoorbeeld, die horen imo niet eens erbij te zitten. Jansen oogt alsof hij zo uit het Zondag 4 komt. Niet te doen. Davy is net als Daley en Rensch overduidelijk toegetreden tot de groep favorieten van Louis. Onverklaarbaar, maar waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 9 minuten geleden zei Nations League: Ga maar weer terug naar je Belgische fora als je het nodig vind om onze prestatie af te kraken. Het is juist een knappe prestatie als je zonder 2 smaakmakers toch een prima stabiele verdedigende prestatie neerzet tegen dit Belgische team. Als jij verwacht dat er meer franje valt te halen uit een middenveld met Klaassen en De Roon dan weet ik niet op wat voor wonderen je rekent. En wat betreft België: Gênant dat jullie ‘gouden generatie’ de laatste 10 jaar geen enkele keer heeft kunnen winnen van ons in 4 wedstrijden. Echt gênant. Een blamage van een elftal dat enkel wint van landen als Polen en Wales en het in topwedstrijden vrijwel altijd laat afweten. Wat betreft het Nederlandse spelersmateriaal: Dat stelt inderdaad ook niet veel voor, dat ben ik met je eens. Frenkie draagt het middenveld en Depay de aanval. Zonder die 2 wordt het een pak minder. we hebben jullie zeker verslaan in die periode, dus weet niet waar je dit vandaan haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 49 minuten geleden zei Socrates: Wat is dit nou voor parodie-account dan? Maar ja, ongekend, kwalificeren voor het WK in een kutpoule en 2x winnen van een even matig België. Hele goede tegenargumenten. De kritiek ging ook helemaal niet over resultaten tegen matige ploegen, maar om zijn spelerskeuzes. Klaassen en Janssen laten starten bijvoorbeeld, die horen imo niet eens erbij te zitten. En waarom ik het hem niet gun ligt naast wat idiote keuzes ook voor een groot deel aan hoe hij zichzelf presenteert. Ik vind het een enorme blaaskaak. Natuurlijk is het een blaaskaak maar dat mag ook als je zulke uitstekende prestaties neerzet. Louis heeft bij mij oneindig krediet. De enorme teringzooi onder Hiddink en Blind na 2014 bewezen al heel snel wat voor uitzonderlijke prestatie hij toen heeft neergezet. En het zooitje onder Frank de Boer is ook een gigantisch contrast met hoe goed het nu loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei Aaron21: we hebben jullie zeker verslaan in die periode, dus weet niet waar je dit vandaan haalt. Meneer is de 4-2 en 0-1 al vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 4 minuten geleden zei ElMarcos: Hier sluit ik mij wel bij aan. De manier waarop hij zich presenteert is écht heel erg tenenkrommend. Nu de prestaties goed zijn verheerlijkt iedereen dat, maar eens zien hoe Nederland reageert als we 2-1 onderuit gaan tegen Ecuador. Maar dat is dus de klasse van Louis: Dat overkomt hem nooit. Dus dan mag je zo arrogant zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Meneer is de 4-2 en 0-1 al vergeten. Goed lezen. De 4-2 dateert al van langer dan 10 jaar geleden. Sindsdien waren er 2 gelijke spelen in vriendschappelijke duels en 2 overwinningen voor Oranje in de Nations League. Een 0-1 uit 2004 erbij halen is natuurlijk compleet bespottelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 14 minuten geleden zei Nations League: Ga maar weer terug naar je Belgische fora als je het nodig vind om onze prestatie af te kraken. Het is juist een knappe prestatie als je zonder 2 smaakmakers toch een prima stabiele verdedigende prestatie neerzet tegen dit Belgische team. Als jij verwacht dat er meer franje valt te halen uit een middenveld met Klaassen en De Roon dan weet ik niet op wat voor wonderen je rekent. En wat betreft België: Gênant dat jullie ‘gouden generatie’ de laatste 10 jaar geen enkele keer heeft kunnen winnen van ons in 4 wedstrijden. Echt gênant. Een blamage van een elftal dat enkel wint van landen als Polen en Wales en het in topwedstrijden vrijwel altijd laat afweten. Wat betreft het Nederlandse spelersmateriaal: Dat stelt inderdaad ook niet veel voor, dat ben ik met je eens. Frenkie draagt het middenveld en Depay de aanval. Zonder die 2 wordt het een pak minder. Journalist moet je al niet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik geloof dat ie gelijk heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei Chiemel: Ik geloof dat ie gelijk heeft? Het scheelt inderdaad een maandje, dus helemaal gelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 18 minuten geleden zei Aaron21: we hebben jullie zeker verslaan in die periode, dus weet niet waar je dit vandaan haalt. @Bogatyr In de afgelopen 10 jaar is er vijf keer gespeeld. Er is alleen maar één keer door België gewonnen en dat was die 4-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten