Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #18

Grote Ree

Aanbevolen berichten

Na die ban heb ik het definitief laten lopen ja. Daarvoor had ik een behoorlijk drukke periode achter de rug, en die ban (het was ook niet de eerste) heeft me nog maar eens doen beseffen dat ik hier loslopend wild ben. Met namede de achterlijke, ongefundeerde onderbouwingen van mijn bans vind ik ontzettend potsierlijk. Ik weiger mij in te zetten voor een community dat mij grotendeels liever ziet oprotten, wat ook onder een groot deel van het ledenbestand in grote mate leeft. Dat uit zich alleen al in normale discussies waar men mij te pas en te onpas verkeerd citeert, mij woorden in de mond legt of mijn daadwerkelijke gezegde woorden uit haar verband trekt, alles om mij al dan niet in verdoezelende vorm persoonlijk af te vallen. Daar kan ik echter nog best mee leven - ventjes als Magikarp komen bijvoorbeeld ook nooit verder dan wat holle frasen, mislukte retoriek en kleingeestige verwijten en/of typeringen - maar dat er zelfs een staff is die klaarblijkelijk bereid is om zich door de waan van de dag alsmede door het collectieve onderbuikgevoel te laten leiden in plaats van gewoon objectief naar de daadwerkelijke gang van zaken te kijken, stoort mij in ook maar elke vorm van participatie aan deze toch al ten dode opgeschreven community.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na die ban heb ik het definitief laten lopen ja. Daarvoor had ik een behoorlijk drukke periode achter de rug, en die ban (het was ook niet de eerste) heeft me nog maar eens doen beseffen dat ik hier loslopend wild ben. Met namede de achterlijke, ongefundeerde onderbouwingen van mijn bans vind ik ontzettend potsierlijk. Ik weiger mij in te zetten voor een community dat mij grotendeels liever ziet oprotten, wat ook onder een groot deel van het ledenbestand in grote mate leeft. Dat uit zich alleen al in normale discussies waar men mij te pas en te onpas verkeerd citeert, mij woorden in de mond legt of mijn daadwerkelijke gezegde woorden uit haar verband trekt, alles om mij al dan niet in verdoezelende vorm persoonlijk af te vallen. Daar kan ik echter nog best mee leven - ventjes als Magikarp komen bijvoorbeeld ook nooit verder dan wat holle frasen, mislukte retoriek en kleingeestige verwijten en/of typeringen - maar dat er zelfs een staff is die klaarblijkelijk bereid is om zich door de waan van de dag alsmede door het collectieve onderbuikgevoel te laten leiden in plaats van gewoon objectief naar de daadwerkelijke gang van zaken te kijken, stoort mij in ook maar elke vorm van participatie aan deze toch al ten dode opgeschreven community.

Oké, nouja als de motivatie dus weg is zoals je zelf aangeeft, dan heeft het inderdaad weinig zin om door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER]Na een zomerstop van iets meer dan een maand hervatten we deze week het MU Worldvisionsongfestival. Op vrijwel alle vlakken in de competitie ligt de strijd nog volledig open en dus lijkt de spanning inderdaad toe te nemen, zoals mijn kompaan Jimmyy al terecht aangaf. Gaat torenhoge favoriet Zweden definitief de zege naar zich toetrekken? Wat verandert er in de subtop? En hoe gaat de strijd om de tiende plaats beslist worden? Je leest het allemaal vanaf vandaag in de United Courant.[/CENTER] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/305650/cwDmAGXj.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] [CENTER] Edit: Klein taalfoutje in de balk met de titels en reeksen: het moet uiteraard Italië zijn, wat samen met de VS al vier ronden zonder punten zit. Ik zit overduidelijk nog teveel in de vakantiestemming.[/CENTER] bewerkt door Grote Ree
Link naar opmerking
Deel via andere websites