Socrates Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Na die ban heb ik het definitief laten lopen ja. Daarvoor had ik een behoorlijk drukke periode achter de rug, en die ban (het was ook niet de eerste) heeft me nog maar eens doen beseffen dat ik hier loslopend wild ben. Met namede de achterlijke, ongefundeerde onderbouwingen van mijn bans vind ik ontzettend potsierlijk. Ik weiger mij in te zetten voor een community dat mij grotendeels liever ziet oprotten, wat ook onder een groot deel van het ledenbestand in grote mate leeft. Dat uit zich alleen al in normale discussies waar men mij te pas en te onpas verkeerd citeert, mij woorden in de mond legt of mijn daadwerkelijke gezegde woorden uit haar verband trekt, alles om mij al dan niet in verdoezelende vorm persoonlijk af te vallen. Daar kan ik echter nog best mee leven - ventjes als Magikarp komen bijvoorbeeld ook nooit verder dan wat holle frasen, mislukte retoriek en kleingeestige verwijten en/of typeringen - maar dat er zelfs een staff is die klaarblijkelijk bereid is om zich door de waan van de dag alsmede door het collectieve onderbuikgevoel te laten leiden in plaats van gewoon objectief naar de daadwerkelijke gang van zaken te kijken, stoort mij in ook maar elke vorm van participatie aan deze toch al ten dode opgeschreven community. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2017 Na die ban heb ik het definitief laten lopen ja. Daarvoor had ik een behoorlijk drukke periode achter de rug, en die ban (het was ook niet de eerste) heeft me nog maar eens doen beseffen dat ik hier loslopend wild ben. Met namede de achterlijke, ongefundeerde onderbouwingen van mijn bans vind ik ontzettend potsierlijk. Ik weiger mij in te zetten voor een community dat mij grotendeels liever ziet oprotten, wat ook onder een groot deel van het ledenbestand in grote mate leeft. Dat uit zich alleen al in normale discussies waar men mij te pas en te onpas verkeerd citeert, mij woorden in de mond legt of mijn daadwerkelijke gezegde woorden uit haar verband trekt, alles om mij al dan niet in verdoezelende vorm persoonlijk af te vallen. Daar kan ik echter nog best mee leven - ventjes als Magikarp komen bijvoorbeeld ook nooit verder dan wat holle frasen, mislukte retoriek en kleingeestige verwijten en/of typeringen - maar dat er zelfs een staff is die klaarblijkelijk bereid is om zich door de waan van de dag alsmede door het collectieve onderbuikgevoel te laten leiden in plaats van gewoon objectief naar de daadwerkelijke gang van zaken te kijken, stoort mij in ook maar elke vorm van participatie aan deze toch al ten dode opgeschreven community. Oké, nouja als de motivatie dus weg is zoals je zelf aangeeft, dan heeft het inderdaad weinig zin om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 De spanning begint toe te nemen @Grote Ree :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2017 (bewerkt) [CENTER]Na een zomerstop van iets meer dan een maand hervatten we deze week het MU Worldvisionsongfestival. Op vrijwel alle vlakken in de competitie ligt de strijd nog volledig open en dus lijkt de spanning inderdaad toe te nemen, zoals mijn kompaan Jimmyy al terecht aangaf. Gaat torenhoge favoriet Zweden definitief de zege naar zich toetrekken? Wat verandert er in de subtop? En hoe gaat de strijd om de tiende plaats beslist worden? Je leest het allemaal vanaf vandaag in de United Courant.[/CENTER] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/305650/cwDmAGXj.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] [CENTER] Edit: Klein taalfoutje in de balk met de titels en reeksen: het moet uiteraard Italië zijn, wat samen met de VS al vier ronden zonder punten zit. Ik zit overduidelijk nog teveel in de vakantiestemming.[/CENTER] 25 augustus 2017 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Ik zit inmiddels idd al een paar ronde om punten verlegen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Dit gaat redelijk de verkeerde kant op. Hoop toch wel nog een paar punten te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 (bewerkt) Bedankt Trinidad en Tobago voor de tien punten. Dit moet toch wel de definitieve beslissing zijn :D 26 augustus 2017 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Eén schamel puntje, ach, tis beter dan niets :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Grijze middenmoot blijft, opnieuw geen punten. Kleine troost dat het ten voordele van Paul Banks is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Die zomerstop heeft ons goed gedaan. 38 punten nu, waarvan 2x12. Beetje alles of niets verhaal dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/306251/O2j7QsIE.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Jammer genoeg geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Gefeliciteerd Zweden. Ik maak nog ff een dikke inhaalrace, geloof iets van 8 plekken gestegen in 2 rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Zonder ptn te halen toch de overwinning veilig stellen, je moet het maar doen :-D Gefeliciteerd Zweden en @Chimpa Eindelijk ook weer eens wat punten voor de Mexicanen. Hopelijk kunnen we die top 10-plek behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Een ronde die bovenin zo goed als niets doet veranderen. Behalve dat de kampioen nu bekend is, proficiat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Gelukkig ondanks een lage plaats 2x 12 punten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Verenigde Staten heeft duidelijk een andere muzieksmaak dan de gemiddelde deelnemer, ik ben met mijn 3 punten de enige van de gehele top 7 die punten krijgt :P En dus doe ik met 3 punten hele goede zaken, wie had dat gedacht :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 augustus 2017 Share Geplaatst 27 augustus 2017 Zweden zelf kan ons nog even de top 10 in helpen. Gefeliciteerd, maat help je vaderlandse alsjeblieft nog eventjes :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/306662/wdPcK1Rp.png[/img] [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Kijk, nog kans op stek drie. Dat wordt spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Heel erg spannend nog die laatste stemronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Nu maar hopen dat Zweden de Israëlische klanken heeft kunnen waarderen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Met Zweden als laatste aan het roer verwacht ik nog weinig. Maar mss word ik wel verrast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Cool! We zijn weer doorgegaan! Chimpa, gefeliciteerd! Ikzelf andermaal tweede. Ben er erg tevreden mee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Hopelijk een paar puntjes van Zweden om in de top 5 te blijven. Zou toch eigenlijk wel moeten voor het buurland?:naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten