QuaLyon Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Zowaar eens twee puntjes! ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1706/270345/R0d4nX9h.png[/img] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Helaas geen punten deze keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Ook nu weer zes punten. Gaat goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christiano Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Uit de top 10 gevallen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Geloof ik nog maar 2 stemrondes punten, waarvan één de maximale. Denk dat dat niet veel goeds belooft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Bedaaaaaankt Italië! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Weer 0. Dra-ma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 6 juni 2017 Share Geplaatst 6 juni 2017 Helaas opnieuw geen punten, langzaam aan het afzakken naar de regionen die ik meer gewoon ben :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Gaat redelijk tot op heden, maar kan ook nog een stuk beter. De kop is voor nu iig uit zicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 juni 2017 Share Geplaatst 9 juni 2017 Het gaat goed! Zweden is dankbaar voor de punten van Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1706/272267/XIl9g0W0.png[/img] [SPOILER=Mentions]@Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI[/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Blijf toch wel weer wat puntjes pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 11 juni 2017 Share Geplaatst 11 juni 2017 Zo, even een duwtje in de rug van Engeland. Ongehoord ook dat een held als Paul Banks daar ergens achteraan bengelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Eindelijk iemand die wat van muziek snapt :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 juni 2017 Share Geplaatst 12 juni 2017 Toch in ieder geval weer een paar puntjes. Nano hopen dat ik kan door stoten naar de top 10 op zijn minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 15 juni 2017 Share Geplaatst 15 juni 2017 Australië zou toch 2e moeten staan of ben ik gek? Helaas deze editie gemist maar had Zweden anders wel hoog in mijn lijstje evenals Spanje overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) Australië zou toch 2e moeten staan of ben ik gek? Helaas deze editie gemist maar had Zweden anders wel hoog in mijn lijstje evenals Spanje overigens. Jij gaat denk ik van alfabetische volgorde uit en dan zou je inderdaad gelijk hebben. Ik programmeer alle uitslagen en standen in Excel en dan wordt er eerst naar de hoeveelheid 12-punters gekeken, vervolgens naar de hoeveelheid 10-punters, etc. Qua 12- en 10-punters staan Noorwegen en Australië precies gelijk, maar Noorwegen heeft al een 8-punter gepakt, terwijl Australië dit nog niet heeft gedaan. Dit lijkt mij overigens ook wat eerlijker dan strak de alfabetische volgorde aanhouden, wat mijns inziens vooral met geluk te maken heeft. Edit: zo feilloos als ik dacht dat het werkte, blijkt het toch niet te gaan in Excel (zie bijvoorbeeld Palestina en Engeland). Ik ben er nu nog niet echt scherp op geweest en zal dit ook niet echt blijven doen, daar het om tussenstanden gaat. Bij de laatste stemronde zal ik alles nog eens handmatig doorlopen. 15 juni 2017 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 15 juni 2017 Share Geplaatst 15 juni 2017 Jij gaat denk ik van alfabetische volgorde uit en dan zou je inderdaad gelijk hebben. Ik programmeer alle uitslagen en standen in Excel en dan wordt er eerst naar de hoeveelheid 12-punters gekeken, vervolgens naar de hoeveelheid 10-punters, etc. Qua 12- en 10-punters staan Noorwegen en Australië precies gelijk, maar Noorwegen heeft al een 8-punter gepakt, terwijl Australië dit nog niet heeft gedaan. Dit lijkt mij overigens ook wat eerlijker dan strak de alfabetische volgorde aanhouden, wat mijns inziens vooral met geluk te maken heeft. Edit: zo feilloos als ik dacht dat het werkte, blijkt het toch niet te gaan in Excel (zie bijvoorbeeld Palestina en Engeland). Ik ben er nu nog niet echt scherp op geweest en zal dit ook niet echt blijven doen, daar het om tussenstanden gaat. Bij de laatste stemronde zal ik alles nog eens handmatig doorlopen. Ja scherp punt. Ik deed altijd alles via alfabetische volgorde omdat het aan het einde niets uitmaakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2017 [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1706/274011/dQ6UQIM9.png[/img][CENTER]En we zijn bijna op de helft![/CENTER] [SPOILER=Mentions] @Chimpa @Platina32 @michael16 @himan @Viva La Vida @TeamWesil @Chiemel @Vilhena @Christiano @Zeus @chrisje1993 @Yves @Stefanos @Roprop @QuaLyon @bas2204 @Jimmyy @Erwin. @Lazvic @King XVI [/SPOILER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juni 2017 Share Geplaatst 15 juni 2017 19e plek. Wordt dit mijn slechtste ronde ooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 15 juni 2017 Share Geplaatst 15 juni 2017 (bewerkt) We kunnen Zweden zo onderhand wel alvast als winnaar opschrijven zou je zeggen. Pakt bij elk land tot nu toe wel punten. Ben benieuwd of er nog wat verrassingen komen! 15 juni 2017 bewerkt door Vilhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 juni 2017 Share Geplaatst 16 juni 2017 dankjewel nederland voor de 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 juni 2017 Share Geplaatst 16 juni 2017 Na een aantal matige edities van mijn kant hoopte ik deze editie een sterke comeback te maken. Tot zover worden deze verwachtingen echter overtroffen! Bedankt Nederland voor de twaalf punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 16 juni 2017 Share Geplaatst 16 juni 2017 Ook al drie keer op rij puntloos na een veelbelovende start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten