chrisje1993 Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Even alvast voor de coaches, mochten er op mijn nummers meerdere ja's komen hoor ik wel graag waarom de artiest naar jou moet gaan. denk dat dit ten alle tijden wel handig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Ik twijfel over nummer 4. Denk dat zijn stem snel zal gaan vervelen, maar het heeft wel wat unieks. Nummer 5 zou live maar zo eens hard door de mand kunnen gaan vallen (voorgevoel). Nummer 6 zou ik sowieso zelf voor draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 4. Nee, heb even getwijfeld maar kon me al niet meer boeien bij de tweede luisterbeurt. 5. Nee. 6. Ja, is zeer welkom om mijn team te versterken. Veel gevoel in de stem, iets wat ik absoluut zoek. Verhalend in het begin om je mee te trekken en dan die later die uithalen, deed hij allebei erg knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Wel blij dat onze ceremoniemeester zo sympathiek is de namen van de afvallers wel te vermelden, want ik vond nummertje 1 best goed klinken. Van de 5 andere inzendingen was ik niet bepaald gecharmeerd. Bij het zielig zeurend mannetje van nummertje zes mogen de stembanden terstond onverdoofd worden verwijderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 4 Ja. Het is dat het de voice is want die is prima. Vind het muzikaal niet top maar ben wel benieuwd wat deze man nog meer gemaakt heeft. 5 Ja. Ken deze artiest al en dit is voor mij een duidelijk ja. 6 Ja. Niet helemaal mijn ding moet ik eerlijk in zijn maar kan er verder weinig negatiefs over zeggen dus wat mij betrefd ook welkom in mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Wat een feest. Drie audities en voor geen van hen zal het bij een auditie blijven. Om te beginnen is artiest vier van @chrisje1993 en heeft hij de keuze uit zowel @vinnypassy als @Jeroen.. Laatstgenoemde had er overigens sowieso wel zin in en besloot voor alle drie de audities te draaien. Daar hij de enige was die zijn goedkeuring gaf aan artiest vijf zal @Kyrill geen keuze hoeven te maken, maar is zijn artiest uiteraard wel door naar de volgende ronde. Artiest nummertje zes viel bij alle drie de coaches in de smaak. Een maximale score voor de artiest uit het kamp van @Erwin., die een keuze mag gaan maken tussen Jeroen, vinnypassy en ook @Hansje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Wel blij dat onze ceremoniemeester zo sympathiek is de namen van de afvallers wel te vermelden, want ik vond nummertje 1 best goed klinken. Van de 5 andere inzendingen was ik niet bepaald gecharmeerd. Bij het zielig zeurend mannetje van nummertje zes mogen de stembanden terstond onverdoofd worden verwijderd. Blij dat iemand smaak heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Een met zijn haar spelende Belg in één van de drie rooie rakkers werd plots opgeschrikt door het inzetten van de band. 'Wablief, gaat dat zotte spelleke nu alweer door?'. Jazeker, lieve Hansje, we gaan gewoon verder! [YOUTUBE]R6RwrCjxpr0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]dTTK9i4HXNg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]q8wqysxxKy4[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @vinnypassy @Jeroen. 7 januari 2017 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 De naam van de coach waar je keuze naar gaat moet in het topic vermeld worden hier he @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2017 [quote name='chrisje1993']De naam van de coach waar je keuze naar gaat moet in het topic vermeld worden hier he @Zeus [/QUOTE] Zeker weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Dan gaat mijn keuze met artiest 4 naar @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 8: Ja, dit is een mooi stemmetje! Legt een mooi gevoel in haar stem. Het nummer zelf is ook zeker niet onaardig, dus deze heb ik heel graag in mijn team. 9: Nope. Er zit totaal geen variatie in het nummer en de zanger wil net iets te graag laten weten wat 'ie in zin mars heeft en dat kan me niet bekoren. 10: Yes! Dit is dan weer heel erg lekker en klinkt heel erg naar meer. Dat dromerige ligt mij enorm. Spreekt dus voor zich dat ik deze er graag bij heb, maar ik ga sowieso op zoek naar meer van deze artiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 7 Nee. Mooie stem maar toch doet het me helemaal niks. De uitspraak is op momenten ook niet helemaal top. 8 Nee. Ouderwets staaltje stembandengymnastiek. 9 Nee. Zullen vast liefhebbers van zijn zoals mijn mede coach maar ik word er vooral slaperig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 7. Het duurt even voor ik door heb waar ik ben. Ik zit in een rode stoel in een grote studio. Langzaam verdwijnt de slaap uit mijn lichaam. Wat is het laatste dat ik me herinner? Oh ja, kandidaat nummer 7 begon te zingen. Gelukkig ging de buzzer van mijn medecoach Vinnypassy af of ik had ook doorheen de andere kandidaten geslapen. Bo-ring. Nee, dus. 8. Geen leuk verhaaltje hier, maar ook een duidelijk nee. 9. Nee. Lang getwijfeld, uiteindelijk ga ik niet drukken. Noem het strategisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] En we hebben ze er alweer op zetten. De eerste negen. Nog 47 te gaan. Aangezien Jeroen en Hansje vooral slaapjes aan het doen waren, gaat @vinnypassy er met de prijzen vandoor. Dat wil zeggen: artiest 8 en artiest 10. Tenminste, dat is wat op valt te maken uit de berichtgeving van onze Forum Administrator. Gelukkig is uw organisator klaarblijkelijk de enige die gedurende de dag niet in slaapt valt en wél scherp weet te blijven. Zo scherp als Griekse peper. Goed. Genoeg gelachen. Artiest nummer 7 is er één uit het kamp van @Fabian. De Forum Admin's spannen samen. Artiest nummer 9 komt van één van de jongste kandidaten dit jaar: @Yves. Gefeliciteerd beide. @chrisje1993 (artiest nummertje 4) koos op zijn beurt voor @Jeroen., die daarmee al op drie kandidaten staat. vinnypassy op twee, @Hansje staat op zijn beurt op een lege nul. Strategisch, noemt 'ie het. Tot slot moet @Tomas. weten dat de organisator er is om hem en zijn inzending, Bad Rabbits, te troosten. De Bad Rabbits rollen van het podium, en wij gaan door naar nummers 10 tot en met 12. [YOUTUBE]GH4v94RuphA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Terwijl Hansje nog altijd op zoek is naar zijn 'Bo-ring' en vinnypassy eens uit probeert te vogelen wie die artiest nummer 10 nu zou zijn, maken de volgende artiesten zich alweer op voor hun audities. Als ook Jeroen weer wakker is geworden, kunnen we snel weer hervatten. [YOUTUBE]qpOgAVgWqss[/YOUTUBE] [YOUTUBE]zQmRM1fclh0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]M2HuoJEtW2k[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @vinnypassy @Jeroen. @Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Auditie 11 is een persoonlijk favorietje tot op heden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 10. Ja. Prettig stemgeluid. Die hwaohoe's hoeven van mij niet zo maar verder prima. 11. Nee. Dit kan mij niet bekoren. Niet slecht maar niet wat ik zoek. 12. Ja. Er zijn in dit nummer momenten dat ik denk ja en daarna gaat het weer naar een nee. Uiteindelijk besloten om toch voor de ja te gaan en hopelijk zijn er meer goede momenten in het vervolg dan mindere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Holy moly, wat een tempo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2017 Moet ook wel, want als je de tijd neemt met die 56 audities, ben je zo een maand verder. Maar we zijn een geoliede machine inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Kudos voor het tempo. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Wat mij betreft inderdaad goed dat het tempo er serieus in zit. Hebben genoeg kandidaten te gaan, en er zullen ook wel momenten komen dat iemand van ons drie wat meer tijd nodig heeft. Kunnen er beter van profiteren als we alle drie aanwezig zijn. 10. Nee, ik voel hier niets bij. 11. Nee. 12. Ja, dit wil ik graag in mijn team hebben. Ik zou ook aan de inzender willen zeggen dat mijn medecoach niet heel positief was. In mijn team zal deze artiest wel met open armen en met de volle overtuiging ontvangen worden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Bij auditie #6 ga ik voor @Hansje, die jongen ken sowieso wel een artiest gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 10: Ja. Ik ben een sucker voor akoestische muziek, dus ik houd wel van een gitaartje en zo'n ietwat fragiele stem. Ben benieuwd wat hier nog meer in zit, maar dit is al fijntjes. 11: Nee. Geen lekker stemgeluid, klinkt een beetje alsof 'ie net een vergeten is zijn eten door te slikken. 12: Oei ja, dit is wel fijn. Deze heb ik er dus ook graag bij. Nu weet ik dat die andere twee coaches dat ook willen en zij hebben natuurlijk meer verstand van muziek, maar bij mij kun je veel meer plezier hebben. Dus kijk maar wat je doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Mooi dat mijn eerste inzending door is, en afgaande op de beschrijvingen van de coaches vooraf bij mijn favo coach :) In de laatste reeks had ik zeker voor nummer 11 gedraaid. Ik hoop voor Richard dat die ook niet ene van hem was, anders zal die balen dat ik geen coach werd. Voor de rest vind ik de inzendingen vooral of slaapverwekkend of misselijk makend. Ziezo Zeugje, uw jonge springer heeft gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten