Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU - Seizoen 2

Socrates

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Veeleisende doch meedenkende kandidaat @Erwin. heeft besloten zijn artiest nummertje 6 onder te brengen bij @Hansje. Onze Belg is daarmee officieel ontmaagd binnen dit grootste, muzikale avontuur. En het blijft niet slechts bij een ontmaagding, want ook artiest nummer 2 kiest voor onze Hansje. @Joep hoopt daarmee een verstandige beslissing te hebben gemaakt. Auditie nummer 11 kon niet op waardering rekenen van de coaches, in tegenstelling tot een tweetal kandidaten. De inzender? Jawel, ik vrees toch echt dat het @Richarð. was, die hierbij vroegtijdig twee artiesten verliest. Auditie nummer 10 viel in de smaak bij zowel @Jeroen. als bij @vinnypassy, dus heeft @SteelRunner een keuze te maken. Wie al helemaal een keuze te maken heeft, is @RobBouwman. Tussen drie coaches welteverstaan. De zichtbaar aangeslagen afgevallen band Dams of the West heeft overigens nog wel een tip voor onze coaches. [YOUTUBE]pYBK0Jjhj6Y[/YOUTUBE] bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Een nieuwe dag is aangebroken. Waar onze trouwe schoonmaakster nog wat Belgische haren op weet te vegen, kust uw organisator op geheel Griekse wijze onze coaches een goedemorgen. Het leven van een coach is immers zwaar. [YOUTUBE]S-JAe-XQiTs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]wbIAie5QyH0[/YOUTUBE] Mocht bovenstaande het i.v.m. copyright-problemen niet doen, dan een alternatieve versie. [YOUTUBE]5Kvs4sbIiNg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]G56OxE13gfg[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Jeroen. @Hansje @vinnypassy bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is de eerste waarmee er serieuze copyright-problemen zijn. Toch kan ik hem wel gewoon zien en horen. Het kan ook zijn dat het ligt aan waar je 'm op bekijkt. Misschien dat 'ie het enkel op mobiele apparaten niet doet. Maar ik zal eens kijken of ik het op kan lossen.

UPDATE: Inmiddels een alternatieve versie (14B) erbij gezet.

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 Ja. Misschien niet helemaal mijn ding maar hier zie ik wel wat in.

14 Ja. Mooi donker stemgeluid. Misschien wat eentonig maar ben benieuwd wat er nog meer in het repertoire zit.

15 Nee. Vergelijkbaar met 14 maar mist wat mij betreft de overtuiging die ik bij 14 wel hoor. Heeft een breder stembereik maar ik voel het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13. Haha @Kyrill , idioot. Ga eens ergens anders forumspelletjes verpesten met je ziekelijke drang naar aandacht. 14. Misschien kan ik mijn pitch beter niet beginnen met te zeggen dat ik lang getwijfeld heb, maar ik moet eerlijk zijn. Als dit echt The Voice was had ik waarschijnlijk gedrukt na 10 seconden, maar naarmate het nummer vorderde verslapte mijn aandacht een beetje. Toch is dit een ja voor mij, wil hier sowieso meer van horen. 15. Ja! En meteen welkom in mijn team ook. Ben een beetje verbaasd dat de andere coaches niet hebben gedrukt, maar dat is hun verlies. Heel overtuigend zowel laag als hoog, maar belangrijker, ik geloofde wat hij zong. Wij gaan samen grootste dingen doen. En verder: [quote name='Erwin.']Bij auditie #6 ga ik voor @Hansje, die jongen ken sowieso wel een artiest gebruiken.[/QUOTE] [quote name='Joep']Artiest nummer 2 kiest voor Hansje. Vond zijn onderbouwing waarom hij ja zei net iets mooier dan die van Vinnypassy. [/QUOTE] [quote name='RobBouwman']Nummer 12 gaat met alle liefde de samenwerking aan met @Hansje ![/QUOTE] Heel erg blij met elk van jullie. Welkom in [img]http://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/cheer.gif[/img]#TeamHans[img]http://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/cheer.gif[/img]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is niet de EO Korenstrijd, @Grote Ree. Wat temperament hoort er zo af en toe bij. Maar mijn welgemeende excuses namens @Hansje richting @Kyrill. Kandidaten idioten noemen is iets wat uw organisator liever niet ziet. Bozige verwijten, mits redelijk behoudend geformuleerd, zijn daarentegen wél welkom. Ik ben overigens zeer tevreden met de gepaste reactie van Kyrill enerzijds en het achterwege laten van een hatelijke terugreactie anderzijds. Dat doet meneer goed. Wat mij echter vooral aanstoot, is dat mijn lieve, geprikkelde Belg dit wereldconcept onder de noemer 'forumspelletjes' schaart. Dan heb je, grote vriend, geen weet van waar je aan deelneemt. Dit is een bloedserieus en glorieus concept. Tien spankies voor onze harenfriemelaar. De volgende update + audities zullen nog even op zich laten wachten. Ik heb op dit moment niet tot mijn beschikking wat ik daar nodig voor zou hebben. Wél wil ik best de volgende afspraak maken met de kandidaten. Stel, alle drie de coaches hebben hun stem uitgebracht maar de organisator laat weer eens op zich wachten, sta ik het toe dat je via PM (!) aan mij alvast je keuze doorgeeft, mocht je al weten voor welke coach je gaat. Waarom dan niet gewoon in het topic? Ten eerste omdat het de charme van de onbekende inzender wat weghaalt en het mijns inziens meer charme heeft wanneer de organisator dit in een post vol mooie blauwige mentions bekend maakt. En, ten tweede, omdat het voor mij een stuk overzichtelijker is, en dat is eigenlijk ook de hoofdreden. Uw organisator, beste mensen, is een scherpe, zeker. Maar stiekem ook een wat rommelige. Allemaal losse fladders in dit prachtige topic, dat zal al snel te onoverzichtelijk voor mijn Griekse brein zijn. Dus: alleen wanneer alle drie de coaches hun zegje hebben gedaan en je het via een PM doet, is het toegestaan om alvast je coach bekend te maken vooraleer ik met mijn update-post kom.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Iets minder lange en olijke updates de komende tijd. Zeus heeft ook nog meer te doen. Wat denken jullie dan. En daarnaast begint de sfeer ook steeds meer los te komen, minder werk voor uw organisator in dat opzicht, dus. Goed. Stelletje druiloren. Artiest 13 was dus inderdaad van @Kyrill en slaapt vannacht bij @vinnypassy, die rooie. Artiest 14 was van @Yves, pleurt u eens op met uw 'lyrisch', dat heb ik nu al vaak genoeg gelezen. En waar die naar toe gaat? @Jeroen. Is dat ook duidelijk. Zeikerds. Nou en omdat @Hansje artiest 15 voor de lol eens niet uitschold als idioot heeft ook @Erwin. weer een kandidaat in de volgende ronde. En nou snel op naar het volgende stelletje schijtaudities.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16. Ja. Mooie rauwe stem. Hoor hier graag meer van.

17. Nee. Zitten momenten in dat ik het prima vind. Helaas overheersen voor mij de mindere momenten wat voor mij uiteindelijk resulteert in een nee.

18. Nee. Zullen vast liefhebbers zijn maar voor mij is dit een vrij duidelijke nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites