Vitesse88 Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Mja ontneemt hem een 100% 1 op 1 met de keeper. CV’s konden er nooit meer bijkomen. Zonde voor de pot wel, hij scoorde daardoor heerlijk trouwens. 2 uur geleden bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Vitesse88: Mja ontneemt hem een 100% 1 op 1 met de keeper. CV’s konden er nooit meer bijkomen. Zonde voor de pot wel, hij scoorde daardoor heerlijk trouwens. Maar speelt wel eerst de bal, dacht ik in de herhaling te zien. Kromme is dat als precies dezelfde situatie een halve meter verder is, het geel is vanwege triple punishment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Mooie kol! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Heb niet zoveel GAE gekeken dit seizoen maar wat een ontzettend leuk voetballende ploeg zeg. Die twee Edvardsen was ik altijd al wel gecharmeerd van maar vind vooral die Lindhorst en Antman vandaag erg sterk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Ik weet dat @Dansmeisterdaar vroeger jeugdtrainer was, dat werpt nu wel zijn vruchten af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 16 minuten geleden zei La Pulga: Ik weet dat @Dansmeisterdaar vroeger jeugdtrainer was, dat werpt nu wel zijn vruchten af Het Blake niet genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Wat een pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei MetalMichael: Maar speelt wel eerst de bal, dacht ik in de herhaling te zien. Kromme is dat als precies dezelfde situatie een halve meter verder is, het geel is vanwege triple punishment. Oh die herhaling heb ik niet gezien. Dan is het een slechte beslissing en vraag je af waar de VAR is. Gezien; situatie zoals gisteren met Giminez en Mirani. Is het een overtreding, dan is het geel ja. 55 minuten geleden bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten