Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 6 minuten geleden zei cimbomcu: De Roon heeft zich goed ontwikkeld inderdaad, blijft een simpele verdedigende middenvelder met iets te weinig voetballende kwaliteiten maar bon, hij redt zich daar. Hoe kan hij zich goed ontwikkeld hebben en toch maar een simpele verdedigende middenvelder blijven? En dan nog steeds basis Nederlands Elftal zijn...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: Hoe kan hij zich goed ontwikkeld hebben en toch maar een simpele verdedigende middenvelder blijven? En dan nog steeds basis Nederlands Elftal zijn...... Hij kan zich ook goed ontwikkeld hebben als mens. Basis Nederlands elftal, oeeeh.. Vind jij hem beter dan Propper en Vd Beek? Ik niet, dus dat zegt mij niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Basis Oranje is ook wat vergezocht. Hij heeft een paar keer in de basis gestaan, maar hij zit vaker op de bank dan dat hij een basisplek heeft. "Onderdeel van de selectie" lijkt me een betere omschrijving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei cimbomcu: Hij kan zich ook goed ontwikkeld hebben als mens. Basis Nederlands elftal, oeeeh.. Vind jij hem beter dan Propper en Vd Beek? Ik niet, dus dat zegt mij niet veel. Ik vind hem een ander type dan die 2 spelers. Maar goed hoe kan iemand die basis staat bij een ploeg die aantrekkelijk voetbal speelt en 3e wordt in Italië simpele verdedigende middenvelder zijn? En hoe heeft hij zich dan als mens ontwikkeld? Ben daar erg benieuwd naar. Zojuist zei Nom de Guerre: Basis Oranje is ook wat vergezocht. Hij heeft een paar keer in de basis gestaan, maar hij zit vaker op de bank dan dat hij een basisplek heeft. "Onderdeel van de selectie" lijkt me een betere omschrijving Laatste wedstrijden speelde hij toch allemaal 31 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 3 minuten geleden zei Pino: Hoe kan hij zich goed ontwikkeld hebben en toch maar een simpele verdedigende middenvelder blijven? En dan nog steeds basis Nederlands Elftal zijn...... Simpel spelen is vaak het moeilijkst wat er is, aldus ene Cruijf. Een stille kracht als de Roon zorgt juist voor balans op het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 minuut geleden zei nasje92: Simpel spelen is vaak het moeilijkst wat er is, aldus ene Cruijf. Een stille kracht als de Roon zorgt juist voor balans op het midden. Oh ja ik ben ik het ook helemaal mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 20 minuten geleden zei cimbomcu: Ah de Kums discussie, dat is lang geleden zeg. Weet je nog hoelang geleden? @Magikarp zit wel diep dan. De Roon heeft zich goed ontwikkeld inderdaad, blijft een simpele verdedigende middenvelder met iets te weinig voetballende kwaliteiten maar bon, hij redt zich daar. Zit niet zozeer diep hoor, maar ik heb het wel goed onthouden ja. Van Hitler en de Holocaust weten we ook nog veel. De grootste mongolen vergeet je niet zo snel. 8 minuten geleden zei nasje92: Simpel spelen is vaak het moeilijkst wat er is, aldus ene Cruijf. Een stille kracht als de Roon zorgt juist voor balans op het midden. Dat ziet Cim niet. Al zou het me niets verbazen dat hij, nu hij weet dat Cruijff dit zei, over een jaar of 3 (want hij kan niet in één keer omslaan natuurlijk) de act opvoert dat simpel spelen het walhalla is. Misschien moeten E2E en Dansje het ook ff tweeten, dan is onze maat wel om. 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Magikarp: Zit niet zozeer diep hoor. Van Hitler en de Holocaust weten we ook nog veel. De grooste mongolen vergeet je niet zo snel. Op dat punt heb je gelijk. Het is ook al lang geleden, maar mongolen zoals Sebas, Las Vegas, Jan Vertonghen die zichzelf laten bannen vergeet ik ook niet gauw meer. Oh ja, ik vergeet er nog één. 31 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 9 minuten geleden zei Pino: Ik vind hem een ander type dan die 2 spelers. Maar goed hoe kan iemand die basis staat bij een ploeg die aantrekkelijk voetbal speelt en 3e wordt in Italië simpele verdedigende middenvelder zijn? En hoe heeft hij zich dan als mens ontwikkeld? Ben daar erg benieuwd naar. Laatste wedstrijden speelde hij toch allemaal Oh ja Atalanta wordt 3de door De Roo. Door ballen af te pakken, overtredingen te maken en hem inleveren bij betere spelers. Het lijkt mij wel een slimme jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei cimbomcu: Op dat punt heb je gelijk. Het is ook al lang geleden, maar mongolen zoals Sebas, Las Vegas, Jan Vertonghen en Kokkie die zichzelf laten bannen vergeet ik ook niet gauw meer. Oh ja, ik vergeet er nog één. Magikarp toch? Geen van die 3 (Kokkie, JV en Magikarp) hebben zich laten bannen (alleen Kokkie heeft z'n account laten verwijderen) dus naast voetbal heb je ook dáár totaal geen verstand van. Wel mooi hoe je weer de aandacht weet af te leiden van het inhoudelijk waar je keer op keer op tekort schiet. Moet ook wel een kwaliteit zijn die ergens gewaardeerd kan worden. 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei cimbomcu: Oh ja Atalanta wordt 3de door De Roo. Dat zeg ik toch helemaal niet, maar Atalanta wordt wel 3e MET De Roon Zojuist zei cimbomcu: Door ballen af te pakken, overtredingen te maken en hem inleveren bij betere spelers. Dat is toch precies ook wat een speler op zijn positie in zijn rol moet doen? Zojuist zei cimbomcu: Het lijkt mij wel een slimme jongen. Je zegt dat hij zich als mens heeeft ontwikkeld en je komt met dit antwoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Pino: Je zegt dat hij zich als mens heeeft ontwikkeld en je komt met dit antwoord Is dit (het lijkt mij wel een slimme jongen) niet gewoon een gegeven dat voor iedereen geldt als we het over bepaalde personen hebben? 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 6 minuten geleden zei Magikarp: Magikarp toch? Geen van die 3 (Kokkie, JV en Magikarp) hebben zich laten bannen (alleen Kokkie heeft z'n account laten verwijderen) dus naast voetbal heb je ook dáár totaal geen verstand van. Wel mooi hoe je weer de aandacht weet af te leiden van het inhoudelijk waar je keer op keer op tekort schiet. Moet ook wel een kwaliteit zijn die ergens gewaardeerd kan worden. Na die 3 afscheid a4's van je dacht ik dat je er zelf een einde aan maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 5 minuten geleden zei Pino: Dat zeg ik toch helemaal niet, maar Atalanta wordt wel 3e MET De Roon Dat is toch precies ook wat een speler op zijn positie in zijn rol moet doen? Je zegt dat hij zich als mens heeeft ontwikkeld en je komt met dit antwoord Lijkt hij jou dom dan? En nee ik vind dat een speler meer moet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei cimbomcu: Na die 3 afscheid a4's van je dacht ik dat je er zelf een einde aan maakte. Waar zie jij de ban? Je plukt weer dingen uit de gebakken lucht vriend. Maak van jouw onvermogen om dingen te lezen te begrijpen niet mijn probleem door leugens te verspreiden, bij voorbaat dank. Zal wel weer een manier zijn om ff snel de aandacht ergens anders op te leggen nu je wéér onjuistheden roept 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei Magikarp: Waar zie jij de ban? Niet de zielige uithangen aub. Je begint zelf met een discussie van 5 jaar terug, daarna roep je wat over mongolen en holocaust en Hitler en nu ga je weer zeuren over inhoudelijk te kort komen bla bla bla. Grow upppp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zullen we het weer even uit het persoonlijke trekken en het gewoon over voetbal hebben jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) Nee joh is wel leuk dit toch? 1 minuut geleden zei cimbomcu: Niet de zielige uithangen aub. Je begint zelf met een discussie van 5 jaar terug, daarna roep je wat over mongolen en holocaust en Hitler en nu ga je weer zeuren over inhoudelijk te kort komen bla bla bla. Grow upppp Zo. Je was mn edit voor zie ik. Heerlijk hoe voorspelbaar jij bent 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 minuut geleden zei Hwb: Zullen we het weer even uit het persoonlijke trekken en het gewoon over voetbal hebben jongens? Doen we Hwb, mijn excuses. Ze konden het weer niet laten, ik zal er niet meer op reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 minuut geleden zei cimbomcu: Lijkt hij jou dom dan? En nee ik vind dat een speler meer moet kunnen. Wat doet het er toe of iemand slim lijkt als je het hebt over zich als mens ontwikkelen. En als iemand slim lijkt volgens jou betekent dat niet dat hij ook slim is. En prima dat jij vind dat hij meer moet kunnen, maar dat soort type speler is hij niet en kennelijk is de coach van de Nr. 3 van Italië en de bondscoach van het Nederlands Elftal het niet met jou eens. En die schat ik toch vele malen hoger in dan jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei cimbomcu: Doen we Hwb, mijn excuses. Ze konden het weer niet laten, ik zal er niet meer op reageren. Sorry maar hier moet ik even op reageren.. Ze?????? ga je weer in de slachtofferrol? Jij doet er net zo goed aan mee als Magikarp en voor zover ik me kan herinneren ben ik in deze discussie niet persoonlijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Pino: Wat doet het er toe of iemand slim lijkt als je het hebt over zich als mens ontwikkelen. En als iemand slim lijkt volgens jou betekent dat niet dat hij ook slim is. En prima dat jij vind dat hij meer moet kunnen, maar dat soort type speler is hij niet en kennelijk is de coach van de Nr. 3 van Italië en de bondscoach van het Nederlands Elftal het niet met jou eens. En die schat ik toch vele malen hoger in dan jou. Ik mag hem toch een beperkte speler vinden joh? Hij kan echt niet zoveel, een typische verdedigende middenvelder. Kwam toch ook te kort in de Championship? Dat trainers houden van die balafpakkers is toch logisch. Stel hij gaat naar Feyenoord, dan zou die gewoon te kort komen. 31 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Pino: Sorry maar hier moet ik even op reageren.. Ze?????? ga je weer in de slachtofferrol? Jij doet er net zo goed aan mee als Magikarp en voor zover ik me kan herinneren ben ik in deze discussie niet persoonlijk geweest. Nee nee nee. Ho ho ho. Ik zat inderdaad fout. Het was me weer ontgaan dat je geen onschuldige satirische grapjes kan maken richting Cim. Geen knipoogje naar jezelf kunnen maken. Dat hij dan irrelevante onwaarheden gaat verspreiden kan volledig op mijn bord geschoven worden. Mea culpa Cim, Pino, Eigenaartje, Hwb, de rest van de staff. Heel MU. Mea maxima culpa. Hey maar het is bijna zover he lekker voetballen weer Zwolle tegen Willem 2 vrijdag toch wat denken we jongens zou Isak nog scoren?? 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Pino: Sorry maar hier moet ik even op reageren.. Ze?????? ga je weer in de slachtofferrol? Jij doet er net zo goed aan mee als Magikarp en voor zover ik me kan herinneren ben ik in deze discussie niet persoonlijk geweest. Omdat je het zo netjes vraagt. Volgens mij was er gewoon een discussie over voetbal inhoudelijke dingen, daar kan je het met elkaar eens zijn of niet. Dan komt Magikarp met een post over jaren geleden. Als ik dan vraag waarom hij daarmee komt en of dat nog diep zit begint hij toch over mongolen en hitler en holocaust. Dus Pino wees eens eerlijk en neutraal, waar gaat het mis? @Magikarp Mongool is geen satire. 31 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei cimbomcu: Ik mag hem toch een beperkte speler vinden joh? Hij kan echt niet zoveel, een typische verdedigende middenvelder. Kwam toch ook te kort in de Championship? Dat trainers houden van die balafpakkers is toch logisch. Stel hij gaat naar Feyenoord, dan zou die gewoon te kort komen. Hij speelde helemaal geen Championship kneus. Hij degradeerde met Middlesborough en vertrok weer naar Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten