La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Satyr: Die gozer is echt blind he? Hoe kun je dat niet zien?? Hamilton zat al echt 4 bochten achter hem inderdaad. Boardradio van Hamilton heb ik wel gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Hamilton zat al echt 4 bochten achter hem inderdaad. Boardradio van Hamilton heb ik wel gemist. [%$##$, &*(&^(*&%*(^, &^$*&%^*%^*&%&] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat zal Verstappen nu ook wel zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Regen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Komen er nog gridstraffen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 11 minuten geleden zei La Pulga: Komen er nog gridstraffen? Is volgens mij nog niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wow. Kletsnatte baan zeg. F3 vooralsnog zonder schuivers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Iemand die klapper in de Formule W gezien gisteren? Echt typisch de manier waarop elke vrouw inparkeert. Ik kan het hier zeggen, want dit is een grote mancave. Het testosteron klotst hier tegen de plinten op dit forum. Maar o my god wat ging die Beitske Visser op dr muil. Gelukkig is ze ok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 11 minuten geleden zei Arezo: Iemand die klapper in de Formule W gezien gisteren? Echt typisch de manier waarop elke vrouw inparkeert. Ik kan het hier zeggen, want dit is een grote mancave. Het testosteron klotst hier tegen de plinten op dit forum. Maar o my god wat ging die Beitske Visser op dr muil. Gelukkig is ze ok. Nou doe je denigrerend over het vrouwen racen. Dit had ook bij de F3, F1 kunnen gebeuren. Een tientallen jaren geleden was er op Spa ook een mega crash waar heel veel F1 wagens waren betrokken. Dit zijn gewoon race ongelukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 11 minuten geleden zei Arezo: Iemand die klapper in de Formule W gezien gisteren? Echt typisch de manier waarop elke vrouw inparkeert. Ik kan het hier zeggen, want dit is een grote mancave. Het testosteron klotst hier tegen de plinten op dit forum. Maar o my god wat ging die Beitske Visser op dr muil. Gelukkig is ze ok. Ondanks dat dit inderdaad een mancave is, voor zover ik kan inschatten tenminste, wil ik wel even zeggen dat ik dit een misplaatste opmerking vind. De ongelukken van onder andere Correa/Hubert en Aitken laten naar mijn mening duidelijk zien dat ook mannen fouten maken in deze bocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zware crash van Norris, gelukkig gaat alles goed met hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wow Norris een dikke klapper en Vettel om te gaan kijken. Dat had niet iedere coureur gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Vettel die even checkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Reactie van Vettel wel erg sympathiek. Inderdaad fijn dat alles goed is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Vettel is echt een heel ander persoon geworden sinds die niet meer strijdt om het kampioenschap. Daardoor ook mijn favoriete coureur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) En Vettel had het ook gezegd dat er een rode vlag moest komen. Ik heb trouwens twee fouten van Mol weer ontdekt. Hij begint over Stroll, terwijl Vettel in beeld is en Norris had zijn stuur vast, maar dat was niet zo volgens Mol. Hij moet beter opletten want hij zit er steeds vaker naast. 28 augustus 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Heftige crash, goed om te zijn dat hij niet ernstig gewond is. Vond het al lang duren voor hij op de camera tevoorschijn kwam toen hij omhoog reed. Vettel is een held, krat bier voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zo over helden gesproken, Russeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Yes POLE! En wat heeft Russell goed gereden. En meteen geen Hamilton in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Nog nooit zo teleurgesteld geweest met een Pole Position van Max Verstappen. Want: George Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Bassie heeft een tweelingbroer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Wat een ronde van Russel, onwijs knap! Natuurlijk ook wat minder verschil nu in de diverse auto's. Juist nu zie je wie goede coureurs zijn. Gasly ook weer netjes! Perez valt wel tegen, had er echt wat beter bij moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 8 uur geleden zei delichris: Nou doe je denigrerend over het vrouwen racen. Dit had ook bij de F3, F1 kunnen gebeuren. Een tientallen jaren geleden was er op Spa ook een mega crash waar heel veel F1 wagens waren betrokken. Dit zijn gewoon race ongelukken. 8 uur geleden zei 19CH98: Ondanks dat dit inderdaad een mancave is, voor zover ik kan inschatten tenminste, wil ik wel even zeggen dat ik dit een misplaatste opmerking vind. De ongelukken van onder andere Correa/Hubert en Aitken laten naar mijn mening duidelijk zien dat ook mannen fouten maken in deze bocht. Sorry meiden, wilde jullie niet beledigen. Ik merk dat mijn grappen hier niet zo begrepen worden. Ik zal er op letten. Damn, ik had die Russell wel poletje gegund hoor. Die ging als de brandweer. Wordt morgen ook weer bizar weer toch? Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Ik ben zeker niet beledigd maak je maar geen zorgen. Ik begreep inderdaad niet dat het een grap was en zelfs nu ik weet dat het een grap is vind ik hem eigenlijk niet eens grappig. Maar dat mag natuurlijk, smaken verschillen. Maar speciaal dan voor jouw even een "grapje" terug naar aanleiding van de crash van Norris: "Twitch streamers kunnen beter in hun opblaasbadje voor de pc blijven zitten dan meedoen aan zo'n gevaarlijke hobby als autoracen " Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Zometeen om 01:00 nog even live NASCAR op Daytona meepakken, een superspeedway, dus chaos gegarandeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten