Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Iemand die klapper in de Formule W gezien gisteren? Echt typisch de manier waarop elke vrouw inparkeert. Ik kan het hier zeggen, want dit is een grote mancave. Het testosteron klotst hier tegen de plinten op dit forum. Maar o my god wat ging die Beitske Visser op dr muil. Gelukkig is ze ok. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Arezo:

Iemand die klapper in de Formule W gezien gisteren? Echt typisch de manier waarop elke vrouw inparkeert. Ik kan het hier zeggen, want dit is een grote mancave. Het testosteron klotst hier tegen de plinten op dit forum. Maar o my god wat ging die Beitske Visser op dr muil. Gelukkig is ze ok. 

Nou doe je denigrerend over het vrouwen racen. Dit had ook bij de F3, F1 kunnen gebeuren. Een tientallen jaren geleden was er op Spa ook een mega crash waar heel veel F1 wagens waren betrokken. Dit zijn gewoon race ongelukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Arezo:

Ondanks dat dit inderdaad een mancave is, voor zover ik kan inschatten tenminste, wil ik wel even zeggen dat ik dit een misplaatste opmerking vind. De ongelukken van onder andere Correa/Hubert en Aitken laten naar mijn mening duidelijk zien dat ook mannen fouten maken in deze bocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Vettel had het ook gezegd dat er een rode vlag moest komen.

Ik heb trouwens twee fouten van Mol weer ontdekt. Hij begint over Stroll, terwijl Vettel in beeld is en Norris had zijn stuur vast, maar dat was niet zo volgens Mol. Hij moet beter opletten want hij zit er steeds vaker naast.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei delichris:

Nou doe je denigrerend over het vrouwen racen. Dit had ook bij de F3, F1 kunnen gebeuren. Een tientallen jaren geleden was er op Spa ook een mega crash waar heel veel F1 wagens waren betrokken. Dit zijn gewoon race ongelukken.

8 uur geleden zei 19CH98:

Ondanks dat dit inderdaad een mancave is, voor zover ik kan inschatten tenminste, wil ik wel even zeggen dat ik dit een misplaatste opmerking vind. De ongelukken van onder andere Correa/Hubert en Aitken laten naar mijn mening duidelijk zien dat ook mannen fouten maken in deze bocht. 

Sorry meiden, wilde jullie niet beledigen. Ik merk dat mijn grappen hier niet zo begrepen worden. Ik zal er op letten. 

Damn, ik had die Russell wel poletje gegund hoor. Die ging als de brandweer. Wordt morgen ook weer bizar weer toch? Ik ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zeker niet beledigd maak je maar geen zorgen. Ik begreep inderdaad niet dat het een grap was en zelfs nu ik weet dat het een grap is vind ik hem eigenlijk niet eens grappig. Maar dat mag natuurlijk, smaken verschillen. Maar speciaal dan voor jouw even een "grapje" terug naar aanleiding van de crash van Norris: "Twitch streamers kunnen beter in hun opblaasbadje voor de pc blijven zitten dan meedoen aan zo'n gevaarlijke hobby als autoracen;c "

Link naar opmerking
Deel via andere websites