Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Kyrill:

United heeft nu 8 punten uit 12 gedropt laatstse 4 duels, en op deze manier wordt Liverpool nog 4en zij 5e....

Maar maakt niet uit zolang je nog kampioen wordt :classic_wacko::mmm::sorry::classic_ninja:;c

United moet gewoon drie keer winnen in de laatste vier wedstrijden en dan is de vierde plaats binnen. Nou ja gewoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Het niveau op deze pagina. De tering jongens. Zie meer smiley's dan in de appjes van mijn nichtje van 8.

Ja wat moet ik dan. Nog steeds word ik serieus genomen en is het dus niet genoeg....... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Als je op mij doelt is het vreemd, want ik heb niets in mijn post gezegd over dat United kampioen kan worden.

Nee dat had niks met jou te maken maar had alles met mij te maken, iedereen die grap over Napoli en mij maakte ;)

Dus maakte ik een cynische grap terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn het beste uitteam(letterlijk in punten) maar thuis geven we veels te veel weg en zijn we lam en mak.

Dat BHA is er onder De Zerbi alleen maar beter op geworden ipv slechter tov Potter en dus een na laagste salaris huis van de PL. Verdiende zege Arsenal was oke 1e helft maar erg slecht 2e helft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Dikke overwinning van Brighton. Staan nu voor Spurs met nog twee matchen tegoed. Zou ze graag in Europa willen zien!

Arsenal krijgt een platte band net voor de finish zeg ..

Spurs gaat op de 28e hopelijk nog drie punten morsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Stefan.:

Hehe behalve vrouwtje naast me ;c

Had toch bijna deze voor insta

Vet, zeg! Vind Palace misschien wel de tofste selectie hebben van de PL op dit moment. Eze (QPR-legend), Oliseh en Zaha. :< Hoe ze geen penal kregen voor die overtreding op Zaha is voor mij een raadsel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites