Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 United heeft nu 8 punten uit 12 gedropt laatstse 4 duels, en op deze manier wordt Liverpool nog 4en zij 5e.... Maar maakt niet uit zolang je nog kampioen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: United heeft nu 8 punten uit 12 gedropt laatstse 4 duels, en op deze manier wordt Liverpool nog 4en zij 5e.... Maar maakt niet uit zolang je nog kampioen wordt United moet gewoon drie keer winnen in de laatste vier wedstrijden en dan is de vierde plaats binnen. Nou ja gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Het niveau op deze pagina. De tering jongens. Zie meer smiley's dan in de appjes van mijn nichtje van 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Het niveau op deze pagina. De tering jongens. Zie meer smiley's dan in de appjes van mijn nichtje van 8. Ja wat moet ik dan. Nog steeds word ik serieus genomen en is het dus niet genoeg....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Als je op mij doelt is het vreemd, want ik heb niets in mijn post gezegd over dat United kampioen kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 1 minuut geleden zei delichris: Als je op mij doelt is het vreemd, want ik heb niets in mijn post gezegd over dat United kampioen kan worden. Nee dat had niks met jou te maken maar had alles met mij te maken, iedereen die grap over Napoli en mij maakte Dus maakte ik een cynische grap terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Man U kan maar beter nog eens winnen. Al dat puntenverlies. Precies Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Notts County 2x gelijk gekomen. Nu 2de helft verlenging. Hopelijk kunnen ze het sprookje afmaken met Wrexham door samen te promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Poh het sprookje is voltooid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Pochettino dus nieuwe trainer chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Nog twee keer winnen en de vierde plaats is binnen en zelfs de derde plaats is nog mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Arsenal hierna nog Forest uit en Wolves thuis. City daarentegen Chelsea thuis en BHA en Brentford nog uit. Ik denk niet titel pakken maar ik moet nog maar zien City allebei die uit wedstrijden wint... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Ik zei paar maanden geleden al tegen iedereen.... Arsenal onze thuis vorm, nekt onze kansen voor de landstitel. Doodzonde en onnodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Dikke overwinning van Brighton. Staan nu voor Spurs met nog twee matchen tegoed. Zou ze graag in Europa willen zien! Arsenal krijgt een platte band net voor de finish zeg .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Arsenal Arsenalt weer eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 We zijn het beste uitteam(letterlijk in punten) maar thuis geven we veels te veel weg en zijn we lam en mak. Dat BHA is er onder De Zerbi alleen maar beter op geworden ipv slechter tov Potter en dus een na laagste salaris huis van de PL. Verdiende zege Arsenal was oke 1e helft maar erg slecht 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Dikke overwinning van Brighton. Staan nu voor Spurs met nog twee matchen tegoed. Zou ze graag in Europa willen zien! Arsenal krijgt een platte band net voor de finish zeg .. Spurs gaat op de 28e hopelijk nog drie punten morsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 7 minuten geleden zei Mansveld: Spurs gaat op de 28e hopelijk nog drie punten morsen. Je gaat zien dat ze net dan gaan winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 (bewerkt) Gisteren voor het eerst naar Crystal Palace geweest. Was echt leuk https://www.youtube.com/watch?v=dsY3yGuiqcw Zat hier ook ff Hughes z'n schot te filmen, maar ging er helaas niet in hehe (rechts aan de trap met lichte jas) 14 mei 2023 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Jij bent ook echt de enige met een telefoon in je hand in dat shot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 27 minuten geleden zei sennid: Jij bent ook echt de enige met een telefoon in je hand in dat shot Hehe behalve vrouwtje naast me Had toch bijna deze voor insta PXL_20230513_150508838.TS~2.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 9 uur geleden zei Stefan.: Gisteren voor het eerst naar Crystal Palace geweest. Was echt leuk https://www.youtube.com/watch?v=dsY3yGuiqcw Zat hier ook ff Hughes z'n schot te filmen, maar ging er helaas niet in hehe (rechts aan de trap met lichte jas) Vet. Hoe was de sfeer bij ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 8 uur geleden zei Stefan.: Hehe behalve vrouwtje naast me Had toch bijna deze voor insta PXL_20230513_150508838.TS~2.mp4 22 MB · 0 downloads Vet, zeg! Vind Palace misschien wel de tofste selectie hebben van de PL op dit moment. Eze (QPR-legend), Oliseh en Zaha. Hoe ze geen penal kregen voor die overtreding op Zaha is voor mij een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Ziet er enorm slecht uit voor Leicester. Zeker met die laatste twee wedstrijden nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten