Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Arezo:

Vrij opvallend dat die gozer goed staande blijft in de PL maar precies 0 interlands achter zijn naam heeft. Oké kipkerrie was de laatste keer de oorzaak maar lijkt me verder niks mis met die gozer. Net als van de Ven en Struijk. Genoeg linksbenig verdedigend talent!

Ook genoeg goede CV's, toch? Aké, De Vrij, De Ligt, Van Dijk, Timber. Botman krijgt zijn kans nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne is dat Brighton zonder Potter nog altijd lekker bezig is... Zal het aan Potter gelegen hebben of is die ploeg gewoon goed.. Ik gok het laatste.

Over Chelsea: tja viel te verwachten. Die eigenaar is een cowboy en zal teveel vanuit emotie gaan regeren daar. Nu gaan ze vast Nagelsmann voor de hoofdprijs oppikken bij Bayern en die ook vrij snel weer ontslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Fijne is dat Brighton zonder Potter nog altijd lekker bezig is... Zal het aan Potter gelegen hebben of is die ploeg gewoon goed.. Ik gok het laatste.

Over Chelsea: tja viel te verwachten. Die eigenaar is een cowboy en zal teveel vanuit emotie gaan regeren daar. Nu gaan ze vast Nagelsmann voor de hoofdprijs oppikken bij Bayern en die ook vrij snel weer ontslaan.

Die is al ontslagen he, zit dus niet meer bij Bayern en hoef je ook geen hoofdprijs voor te betalen... 

Verder helemaal met je eens amigo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kyrill:

Die is al ontslagen he, zit dus niet meer bij Bayern en hoef je ook geen hoofdprijs voor te betalen... 

Verder helemaal met je eens amigo 

Nagelsmann is op non-actief amigo ;) DIe staat officieel nog gewoon tot 2026 op de loonlijst bij Bayern op dit moment... 

Zie hier:

Citaat

Bayern München onthief Nagelsmann onlangs uit zijn functie, maar de 35-jarige oefenmeester staat officieel nog tot 2026 op de loonlijst bij Der Rekordmeister. Dat betekent dat Chelsea een bedrag naar Bayern moet overmaken om Nagelsmann los te weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Nagelsmann is op non-actief amigo  DIe staat officieel nog gewoon tot 2026 op de loonlijst bij Bayern op dit moment... 

Zie hier:

Jezus dat gezeur en idioterie weer.... 

Zoals Napoli paar jaar geleden Sarri op non actief had maar allang geen manager meer was..... 🙈🙈🙈

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Zoals Napoli paar jaar geleden Sarri op non actief had maar allang geen manager meer was..... 🙈🙈🙈

Mwah juist "slim" vanuit Bayern, die hopen dat Nagelsmann snel bij een andere club aan de slag wil, en dus voor een (veel) lagere premie z'n contract al laat kopen. Of Bayern wacht er expres mee zodat ze het in een andere periode weg kunnen boeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Nja gebeurt vrijwel altijd hoor, zeker bij de wat langere en duurdere contracten in de voetballerij of wanneer een club het niet kan betalen (zie Koeman bij Barcelona) of wanneer een trainer zijn ontslag niet accepteert (Setien bij Barcelona).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei joostmakaay:

Mwah juist "slim" vanuit Bayern, die hopen dat Nagelsmann snel bij een andere club aan de slag wil, en dus voor een (veel) lagere premie z'n contract al laat kopen. Of Bayern wacht er expres mee zodat ze het in een andere periode weg kunnen boeken.

9 minuten geleden zei Lazy:

Nja gebeurt vrijwel altijd hoor, zeker bij de wat langere en duurdere contracten in de voetballerij of wanneer een club het niet kan betalen (zie Koeman bij Barcelona) of wanneer een trainer zijn ontslag niet accepteert (Setien bij Barcelona).

Hoezo vrijwel altijd? Hoezo slim? Ik vind echt schandalige praktijken.... 

Waarom zit dit niet in FM dan? 🙄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Hoezo is dit schandalig dan? Diegene krijgt z'n salaris nog gewoon, maar hoeft zijn werkzaamheden niet meer uit te voeren.

Laat ik anders stellen.... 

Heb jij ooit in echt meegemaakt bij jezelf als normale werknemer? Ik niet iig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kyrill:

Laat ik anders stellen.... 

Heb jij ooit in echt meegemaakt bij jezelf als normale werknemer? Ik niet iig... 

Dit gebeurt echt dagelijks, al hebben normale werknemers natuurlijk meestal geen contract tot bijv. 2026.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Oke oke jullie hebben allemaal gelijk....

Maar is niet zonde van je geld om 2 trainers/managers tegelijk door te blijven betalen? Een die team coacht en ander die niks doet?

Zodra zij een contract bij een andere club tekenen wordt er niks meer doorbetaald.

Zie Nagelsmann, die gaat wss naar Chelsea nu en dan is Bayern van zijn contract af. I.p.v. hem direct te ontslaan en gelijk al geld mee te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Zodra zij een contract bij een andere club tekenen wordt er niks meer doorbetaald.

Zie Nagelsmann, die gaat wss naar Chelsea nu en dan is Bayern van zijn contract af. I.p.v. hem direct te ontslaan en gelijk al geld mee te geven.

Maar met Sarri en Napoli duurde dat toen bijna jaar ofzo dacht ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Maar met Sarri en Napoli duurde dat toen bijna jaar ofzo dacht ik?

Daar weet ik de exacte details niet van, maar Nagelsmann kan er ook voor kiezen om de komende jaren lekker op het strand te liggen en doorbetaald te worden door Bayern. Bayern hoopt uiteraard dat die zosnel mogelijk weer ergens anders aan de bak gaat zodat ze hem niet meer hoeven te betalen.

Zie een beetje als Schreuder bij Ajax, die wordt ook nu doorbetaald maar ging bijna naar Leeds toen. Daar was niemand van Ajax rouwig om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Satyr:

Mitrovic mag 8 potjes op de tribune toekijken.

Wut? Voor dat kleine duwtje met zijn arm? Zeer overdreven schorsing :-D 

B. Fernandes doet eigenlijk hetzelfde bij die lijnrechter, en die krijgt niets? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool heeft geen goed seizoen....

Ik kom wel effe mijn ongelijk toegeven over Gakpo en Liverpool, 9 duels basis PL en al 4 goals :cheer::checkit:

Gakpo is de uitzondering die regel bevestigd, veel Nederlanders niet goed doen in de PL :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites